+: Σχεδίαση, κινητήρας, συμπεριφορά
-: Χαμηλή ζελατίνα
Τιμή: 5.490 ευρώ (βασική έκδοση), 5.590 ευρώ (30TH Anniversary), 5.890 ευρώ (ABS), 5.990 ευρώ (ABS, 30TH Anniversary)
Το Ninja 300 είναι μια καλύτερη μοτοσικλέτα από το μοντέλο που αντικατέστησε . Σχεδόν τα πάντα πάνω του έχουν αναβαθμιστεί και η εντυπωσιακή σχεδίαση που παραπέμπει άμεσα στο ΖΧ-10 είναι το πρώτο πράγμα που θα κεντρίσει τον παρατηρητή και σίγουρα όχι το τελευταίο. Όπως και το προκάτοχο μοντέλο, μέσα στην πόλη το μικρό Ninja είναι άριστο. Δεν κουράζει με το βάρος του, το τιμόνι του κόβει πολύ και, ακόμη και αν δεν ξεπερνάτε τις 7.000 σ.α.λ., υπάρχει αρκετή δύναμη για να κινηθείτε σβέλτα. Παράλληλα ο συμπλέκτης της μοτοσικλέτας είναι ανάλαφρος και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσετε πολλές ώρες πάνω στη σέλα του και μέσα στην πόλη για να νιώσετε το χέρι σας να κουράζεται. Στην εθνική, το Ninja είναι απόλυτα σταθερό με τη ζελατίνα να προσφέρει μέτρια προστασία ωστόσο τα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ καλύπτουν ικανοποιητικά τα πόδια. Οι αναρτήσεις, χάρη στις νέες ρυθμίσεις, απορροφούν αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τους λιγότερους κραδασμούς από το μοτέρ, συμβάλλουν στα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και κύλισης. Συμβάλλουν επίσης και στις πολύ καλή συμπεριφορά του Ninja στις στροφές όπου θα καταφέρει να κινηθεί γρήγορα και προοδευτικά αλλάζοντας γρήγορα κατεύθυνση. Το μόνο σημείο που δέχεται κριτικής είναι η απόδοση των φρένων με ταχύτητες κοντά στη τελική. Σε φυσιολογικές ταχύτητες πάντως ικανοποιούν με το ABS να λειτουργεί σωστά σε γυαλισμένο οδόστρωμα.
Zeno Emara: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με μόλις 1.200 ευρώ
Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!
Νέο Kymco Agility S 125i Euro5+: Με νέο κινητήρα και τιμή 2545 ευρώ
Skyrider X6 : Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα βγήκε στο δρόμο!
Μπορείς να αποφύγεις τα νεύρα όταν οδηγάς;
Test μποτάκι IXON Bull Vented: Καλοκαιρινό, αναπνέον & πανεύκολο στο βάλε-βγάλε
Νέα όρια ταχύτητας ανάλογα το όχημα και πρόστιμα μέχρι 2000 ευρώ
VarEVolt: Μπαταρία που φορτίζει σε 18 δευτερόλεπτα!
17ο Hand Shift Rally: Το ραντεβού των «χειροκίνητων» κλασικών επιστρέφει στη Ναυπακτία
Ξεκινά η χιλιομετρική χρέωση με αναλογική τιμολόγηση στα διόδια
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr