Με κινητήρα 450 κυβ. εκ. που συμμορφώνεται στις απαιτήσεις του διπλώματος Α2 και με cruiser χαρακτηριστικά, το νέο Kawasaki Eliminator ετοιμάζεται να πατήσει τις ρόδες του στην Ευρώπη το 2024.
Θα βγάζει 48 ίππους το νέο Kawasaki Eliminator
Στις αρχές Μαρτίου 2023, υπήρξαν τα πρώτα «χειροπιαστά» σημάδια ότι η Kawasaki ετοιμάζει το νέο Eliminator και πράγματι στις 17 Μαρτίου του 2023, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε στην έκθεση μοτοσυκλετών της Οσάκα στην Ιαπωνία, το νέο της μοντέλο σε απλή και SE έκδοση.
Πριν λίγες μέρες, το νέο Kawasaki Eliminator άρχισε να πωλείται και στις ΗΠΑ με κινητήρα 450 κ.εκ και όχι 400 που είναι η ιαπωνική έκδοση. Με τον ίδιο «μεγάλο» κινητήρα το αναμένουμε και στην Ευρώπη και (λογικά) θα αποδίδει 48 ίππους, κάνοντας το κατάλληλο για οδήγηση με δίπλωμα Α2.Ο κινητήρας που φοράει το Kawasaki Eliminator είναι μια «ευγενική» χορηγία του Ninja 400 και του Ζ 400, ο οποίος εξελίχθηκε και αναβαθμίστηκε για να φτάσει τα 450 κυβ. εκατοστά (έμβολο με διάμετρο 70 χλστ. και διαδρομή 58.6 χλστ).
Με 18αρη τροχό μπροστά και μεταξόνιο 1.520 χλστ. το Kawasaki Eliminator
Το πλαίσιο του Eliminator έχει την τυπική για cruiser απλή σχεδίαση, με σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, διπλό ψαλίδι με δύο αμορτισέρ και μπροστινό πιρούνι 41 χλστ. Η διαδρομή της μπροστινής ανάρτησης είναι 120 χιλιοστά και της πίσω 90 χιλιοστά, ενώ η μοτοσυκλέτα θα εφοδιάζεται με μπροστινό τροχό 18 ιντσών και πίσω 16 ιντσών, οι οποίοι θα φοράνε ελαστικά διαστάσεων 130/70 και 150/80 αντίστοιχα. Το μεταξόνιο του μοντέλου αγγίζει τα 1.520 χιλιοστά προσφέροντας την απαραίτητη σταθερότητα που χρειάζεται ένα cruiser μοντέλο και η γωνία της κεφαλής του τιμονιού είναι στις 60 μοίρες.
Χαμηλή σέλα και μικρό βάρος για το νέο Kawasaki Eliminator
Το πιο σημαντικό για το target group αυτής της κατηγορίας μοτοσυκλετών, εκτός από την ισχύ που επιτρέπει την οδήγηση με δίπλωμα Α2, είναι το χαμηλό ύψος της σέλας, όπου στο Kawasaki Eliminator είναι στα 735 χιλιοστά από το έδαφος. Εξίσου σημαντικό για τους αρχάριους ή μικρόσωμους αναβάτες είναι και το χαμηλό βάρος, όπου και εδώ το ιαπωνικό μοντέλο τα πάει εξαιρετικά, αφού δεν ξεπερνάει τα 176 κιλά γεμάτο με υγρά, νούμερο που είναι μικρό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το ρεζερβουάρ είναι 12 λίτρων, δίνοντας την καλή αυτονομία που χρειάζεται ένα cruiser μοντέλο, ενώ τα δισκόφρενα 310 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω εφοδιάζονται με σύστημα ABS. Τέλος ξέρουμε ότι θα έρθει με ψηφιακό πίνακα οργάνων και συμπλέκτη ολίσθησης για πιο ομαλές και ευκολότερες αλλαγές ταχυτήτων.
Σε 2 χρώματα
Τo νέο Kawasaki Eliminator θα είναι διαθέσιμο σε 2 χρώματα, το Metallic Flat Spark Black και το Metallic Matte Carbon Gray, ενώ η τιμή του αναμένεται να ξεκινάει περίπου από τις 6.600 ευρώ, με την εμφάνιση του στις αντιπροσωπίες να προγραμματίζεται για τον Ιανουάριο του 2024
Έρχεται στην Ευρώπη το νέο Kawasaki Eliminator!
Θα οδηγείται με δίπλωμα Α2.
Θα βγάζει 48 ίππους και θα ζυγίζει μόλις 176 κιλά.
Χαμηλή σέλα και 18αρη τροχό μπροστά!
Θα το έπαιρνες το cruiser της Kawasaki ή θα πήγαινες σε άλλη εταιρεία;