Η ψυχραιμία πάει περίπατο...στους ελληνικούς δρόμους.

Τι σας εκνευρίζει όταν οδηγείτε;

Αν μετακινείσαι με μοτοσυκλέτα στους δρόμους της Ελλάδας, έχεις πάντα μια πρόκληση. Να καταφέρεις να παραμένεις ψύχραιμος. Εσάς, τι σας εκνευρίζει περισσότερο;

Οι περισσότερες διαφωνίες παρατηρούνται κυρίως στο αστικό περιβάλλον. Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι οι μεγαλύτερες πόλεις, οι οποίες κατασκευάστηκαν όταν κυκλοφορούσαν ελάχιστα οχήματα, χωρίς να έχουν καμία πρόβλεψη για το μέλλον. Οι δρόμοι στενοί και κακοφτιαγμένοι, η κίνηση αυξημένη και οι οδηγοί πολλές φορές αφηρημένοι. Αν σε όλα αυτά προσθέσετε και το ελληνικό ταμπεραμέντο, η ψυχραιμία πάει περίπατο…

Φυσικά για τους αναβάτες δεν είναι μόνο θέμα ψυχραιμίας, αλλά και ασφάλειας αφού οι κίνδυνοι πολλαπλασιάζονται, όταν οδηγείς μοτοσυκλέτα. Ξεκινώντας από τους δρόμους, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσεις κάποια στιγμή σε μια λακκούβα-χαντάκι που έχει ξεφυτρώσει από το πουθενά… Μπορεί επιτέλους να είδαμε δρόμους ευρωπαϊκών προδιαγραφών στις Εθνικές οδούς, που πληρώνουμε την κάθε διέλευση, αλλά στο υπόλοιπο δίκτυο, δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα. Αντιθέτως, πολλές φορές είναι άκρως επικίνδυνα (ακόμα και αν δεν ¨τρέχεις¨). Αρκεί να φέρουμε στο μυαλό μας την πρόσφυση της ελληνικής ασφάλτου σε μια βροχερή μέρα, τους σηματοδότες πίσω από δέντρα κλπ.
 
Όσον αφορά τους οδηγούς των οχημάτων (τετράτροχων και δίτροχων), εκεί γίνεται το πραγματικό πάρτι. Συναντάς οδηγούς αυτοκινήτων να ανοίγουν ξαφνικά τις πόρτες στη μέση του δρόμου, τύπους να έρχονται ανάποδα σε μονόδρομο μεσημέρι, κορνάροντας σε κάθε διασταύρωση, άλλους να αλλάζουν αψυχολόγητα λωρίδες κοιτώντας τους καθρέπτες μόνο για να καλλωπίζονται κ.α. Όσον αφορά τα stop, την τήρηση προτεραιότητας και τα κόκκινα φανάρια, σε ορισμένες περιπτώσεις απλώς είναι σα να μην υπάρχουν. Για να υπάρχει σασπένς όλο το 24ωρο, τη νύχτα ο γρήγορος έχει τα μεγάλα φώτα αναμμένα, ώστε ερχόμενος από απέναντι, να μην μπορείς να δεις απολύτως τίποτα.

Το παρκάρισμα πάνω σε πεζοδρόμια, διαβάσεις, θέσεις Α.Μ.Ε.Α, και πάνω σε γωνίες, ώστε να εμποδίζει την ορατότητα είναι εθνικό σπορ, με το αποκορύφωμα το πάρκινγκ σε πολυκατάστημα όπου ορισμένες φορές κάποιοι ταλαντούχοι οδηγοί αυτοκινήτων, καταφέρνουν να πιάσουν ακόμα και 4 θέσεις.

Με λίγα λόγια είναι δύσκολο να βρεις μέρα, που θα βγεις στο δρόμο και θα καταφέρεις να μην «ανάψεις». Υπάρχουν ακόμα πολλές περιπτώσεις που δεν αναφέραμε, μιας και ο κάθε αναβάτης σίγουρα θα έχει δει και κάτι διαφορετικό. Εσάς, όμως, τι σας ενοχλεί πιο πολύ και πώς πιστεύετε ότι μπορεί να διορθωθεί;
 

  • Τάσος

    Από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω τον κατάλογο που με κάνουν να εκνευρίζομαι.Ξεκινώντας από τις λακκούβες,στην συνέχεια η χρήση κινητών,έπειτα η έλλειψη ικανότητας οδήγησης από ανθρώπους που δεν πρέπει να κυκλοφορούν στους δρόμους (ηλικιωμένοι)και όχι μόνο.Και τέλος ΦΛΑΣ μια άγνωστη λέξη .

      9
  • Euthimis33

    Η επιεικώς απαράδεκτη κατάσταση των ελληνικών δρόμων, είναι το πιο εκνευριστικό πράγμα. Τίθεται άμεσο θέμα ασφάλειας, καθώς η επιφάνεια επαφής του ελαστικού μιας μοτοσυκλέτας με το οδόστρωμα, είναι πολύ μικρή. Όταν ο δρόμος είναι γεμάτος, μπαλώματα, λακκούβες ή είναι γυαλισμένος και κατσαρός, η πρόσφυση χάνεται για πλάκα και μια πτώση είναι πολύ πιθανό να συμβεί.

      2
  • GiannisR

    Οι Έλληνες γενικότερα δεν σέβονται τους γύρω τους και αν συνυπολογίσουμε και τα νεύρα λόγω της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα, οι τσακωμοί είναι φυσικό επακόλουθο. Όσο για τους δρόμους-καρμανιόλες, απλά κάνεις το σταυρό σου καθημερινά!

      2
  • mariosGR

    Όλα είναι θέμα οδηγικής παιδείας. Δεν σέβονται τις μοτοσυκλέτες ούτε αντιλαμβάνονται τους κινδύνους των πράξεών τους. Το πιο εκνευριστικό είναι η συνομιλία και τα γραπτά μηνύματα στο κινητό τηλέφωνο που αφαιρεί οποιαδήποτε έννοια προσοχής στο δρόμο και τους υπόλοιπους οδηγούς.

      8