Και traction control για τον κινητήρα Blue Core του XMAX 300.

    Κινητήρας

    Ο γνωστός υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ Blue Core, κινεί και την έκδοση IronMax αποδίδοντας 27,6 ίππους στις 7.250σ.α.λ. και 2.95 kgm ροπής στις 5.750σ.α.λ. με μέση κατανάλωση που στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 3.6 λίτρα/100χλμ. Ελαστικός, οικονομικός, αθόρυβος και δυνατός, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ώστε να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους της κατηγορίας. Ένα χαρακτηριστικό που δεν συναντάς εύκολα σε scooter 300 κυβικών είναι το σύστημα (TCS) traction control που συμβάλλει στην πρόσφυση του πίσω τροχού όταν οι συνθήκες στο δρόμο είναι ολισθηρές ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί εφόσον το επιθυμεί ο αναβάτης. Όσον αφορά τα διαστήματα αλλαγής του ιμάντα μετάδοσης, σύμφωνα με τη Yamaha έρχονται κάθε 20.000χλμ. Αύξησε την ισχύ του Yamaha XMAX 300 IRONMAX με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ