Η Vespa Elettrica είναι ένα scooter που σε προσκαλεί να δεις την αστική κινητικότητα με άλλο μάτι. Κάνει πλήρη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας και δεν συμβιβάζεται, όσον αφορά στον Vespa χαρακτήρα και την ποιότητα της. Στο δρόμο, είναι εξαιρετική και πολύ εύχρηστη, η μοναδικότητα της είναι αναμφισβήτητη, ενώ προσφέρει και λύσεις συνδεσιμότητας που είναι όλο και πιο επιθυμητές. Ένα σύνολο που υπόσχεται τόσα, έρχεται με αναμενόμενα αυξημένη τιμή απόκτησης. Ωστόσο δεν γίνεται να προσπεράσεις το σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης που η Elettrica έχει (ουσιαστικά, μόνο αναλώσιμα και ελαστικά), ενώ η επιδότηση αγοράς αναμένεται να μειώσει την τιμή της στο άμεσο μέλλον (περίπου κατά 800 ευρώ). Εν τέλει, αποτελεί μια αξιόλογη επιλογή, που μετά από λίγο χρόνο προσαρμογής, θα γίνει ένα ξεχωριστό και απολαυστικό δίκυκλο.
Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;
6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα
6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη
6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα
6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες
6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;;
Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;
Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;
6500 ευρω για ενα σκουτερ?? Το οποιο πιανει μεχρι 70χλμ/ω και με αυτονομια 100χλμ ?? Και δεν παιρνω ενα beverly και ας καιει οση βενζινη θελει.
6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα 6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη 6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα 6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες 6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;; Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;