H άποψη μας

    H άποψη μας

    Η Vespa Elettrica είναι ένα scooter που σε προσκαλεί να δεις την αστική κινητικότητα με άλλο μάτι. Κάνει πλήρη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας και δεν συμβιβάζεται, όσον αφορά στον Vespa χαρακτήρα και την ποιότητα της. Στο δρόμο, είναι εξαιρετική και πολύ εύχρηστη, η μοναδικότητα της είναι αναμφισβήτητη, ενώ προσφέρει και λύσεις συνδεσιμότητας που είναι όλο και πιο επιθυμητές. Ένα σύνολο που υπόσχεται τόσα, έρχεται με αναμενόμενα αυξημένη τιμή απόκτησης. Ωστόσο δεν γίνεται να προσπεράσεις το σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης που η Elettrica έχει (ουσιαστικά, μόνο αναλώσιμα και ελαστικά), ενώ η επιδότηση αγοράς αναμένεται να μειώσει την τιμή της στο άμεσο μέλλον (περίπου κατά 800 ευρώ). Εν τέλει, αποτελεί μια αξιόλογη επιλογή, που μετά από λίγο χρόνο προσαρμογής, θα γίνει ένα ξεχωριστό και απολαυστικό δίκυκλο.


    Κινητήρας 
    Τύπος Ηλεκτροκινητήρας brushless, με ανάκτηση ενέργειας
    Κυβισμός (κ.εκ.) Δ/Α
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)Δ/Α
    Συμπίεση (:1)Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι)5,44
    Ροπή (kg-m στον τροχό) 20,4
    Μπαταρία Λιθίου με ενσωμ. Φορτιστή, 48V
    Χωρητικότητα (Ah)86
    Αυτονομία (χλμ)100 (Eco), 70 (Power)
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 70
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
    Τύπος Φύλλα ατσαλιού με ενισχύσεις
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανάρτηση μονού βραχίονα
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/200, 1Ε, CBS
    Φρένα Π (χλστ.)T/140, CBS
    Τροχοί - Ελαστικά 
    Ελαστικό Ε110-70/12"
    Ελαστικό Π120/70-12"
    Διαστάσεις / Βάρος 
    Μήκος (χλστ.)1.870
    Πλάτος (χλστ.)735
    Μεταξόνιο (χλστ.)1.350
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)790
    Βάρος (κιλά) Δ/Α
    Εξοπλισμός 
    ABS / Ρυθμ.Ο/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο
    ΣτροφόμετροΟ
    Immobilizer Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού Ν
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη στάθμης μπαταρίας Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ/Ο
    Πλάγιο σταντ Ο
    Κεντρικό σταντ Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

     

    • Giannis

      Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;

        8
    • Τακης

      6500 ευρω για ενα σκουτερ?? Το οποιο πιανει μεχρι 70χλμ/ω και με αυτονομια 100χλμ ?? Και δεν παιρνω ενα beverly και ας καιει οση βενζινη θελει.

        6
    • Γιωργος

      6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα 6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη 6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα 6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες 6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;; Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;

        12