Η σέλα κοσμείται από κίτρινες ραφές. Είναι επαρκώς άνετη, για τις ανάγκες της αστικής χρήσης της Elettrica.

Η σέλα κοσμείται από κίτρινες ραφές. Είναι επαρκώς άνετη, για τις ανάγκες της αστικής χρήσης της Elettrica.

O χώρος κάτω από την σέλα χωρά ένα jet κράνος, όχι όμως και full-face.

O χώρος κάτω από την σέλα χωρά ένα jet κράνος, όχι όμως και full-face.

Στο πίσω μέρος του, διακρίνεται η θέση του καλωδίου επαναφόρτισης.

Στο πίσω μέρος του, διακρίνεται η θέση του καλωδίου επαναφόρτισης.

Πληρέστατη πληροφόρησης η TFT οθόνη. Οι νέες ενδείξεις Drive και Power, δείχνουν πόσο οικονομικά οδηγείτε και πόσο ρεύμα καταναλώνει ή παράγει η Elettrica, αντίστοιχα.

Πληρέστατη πληροφόρησης η TFT οθόνη. Οι νέες ενδείξεις Drive και Power, δείχνουν πόσο οικονομικά οδηγείτε και πόσο ρεύμα καταναλώνει ή παράγει η Elettrica, αντίστοιχα.

Το ντουλαπάκι της ποδιάς φέρει και υποδοχή USB και επαρκεί για αντικείμενα που θέλετε να έχετε σε γρήγορη πρόσβαση

Το ντουλαπάκι της ποδιάς φέρει και υποδοχή USB και επαρκεί για αντικείμενα που θέλετε να έχετε σε γρήγορη πρόσβαση

  • Η σέλα κοσμείται από κίτρινες ραφές. Είναι επαρκώς άνετη, για τις ανάγκες της αστικής χρήσης της Elettrica.
  • O χώρος κάτω από την σέλα χωρά ένα jet κράνος, όχι όμως και full-face.
  • Στο πίσω μέρος του, διακρίνεται η θέση του καλωδίου επαναφόρτισης.
  • Πληρέστατη πληροφόρησης η TFT οθόνη. Οι νέες ενδείξεις Drive και Power, δείχνουν πόσο οικονομικά οδηγείτε και πόσο ρεύμα καταναλώνει ή παράγει η Elettrica, αντίστοιχα.
  • Το ντουλαπάκι της ποδιάς φέρει και υποδοχή USB και επαρκεί για αντικείμενα που θέλετε να έχετε σε γρήγορη πρόσβαση

Ανεση-εργονομία

Το χαμηλό ύψος σέλας της Elettrica (790 χιλιοστά) διευκολύνει την πρόσβαση από αναβάτες κάθε αναστήματος, ενώ με το που ανέβεις διαπιστώνεις ότι τοποθετείσαι «πάνω» στο scooter. To τιμόνι βρίσκεται στο ύψος της μέσης του αναβάτη, με αποτέλεσμα να τοποθετεί τα χέρια χαμηλά, ενώ η ποδιά έχει κατάλληλο ύψος και χώρο για τα πόδια ακόμη και για ψηλότερους αναβάτες. Η ίδια η σέλα, είναι μέτριας σκληρότητας και προσφέρει επαρκή άνεση στο αστικό περιβάλλον, αν και θα την θέλαμε μια ιδέα παχύτερη στο εμπρός της μέρος. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα είναι πιο καλά μιας και το τμήμα σέλας που του αναλογεί είναι παχύτερο και η πίσω χειρολαβή είναι ευμεγέθης. Τα πίσω μαρσπιέ είναι ενιαία με το πάτωμα και, ανάλογα με το ύψος του συνεπιβάτη, τα πόδια του ίσως ακουμπούν στα πίσω πλαϊνά τμήματα της Elettrica, όμως αν σκεφτεί κανείς το μικρό μέγεθος του μοντέλου, θα παραβλέψει εύκολα το ζήτημα.


O χώρος κάτω από την σέλα χωρά ένα jet κράνος, όχι όμως και full-face.

O χώρος κάτω από την σέλα χωρά ένα jet κράνος, όχι όμως και full-face.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ανοίγοντας την σέλα βρίσκεις τον βασικό αποθηκευτικό χώρο, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για κράνος τύπου Jet ή το ειδικό κράνος-αξεσουάρ, που η Piaggio έχει σχεδιάσει για την Elettrica και συνεργάζεται με το σύστημα πολυμέσων. Αν χρησιμοποιείτε κράνος full-face, αυτό δεν θα χωρέσει κάτω από την σέλα, όμως όλα τα υπόλοιπα προσωπικά σας αντικείμενα είναι σίγουρο ότι θα μπουν. Εκεί βρίσκεται και το εξαιρετικά ποιοτικό καλώδιο επαναφόρτισης της Elettrica, που αποθηκεύεται πλήρως σε ξεχωριστό τμήμα και χρησιμοποιείται πολύ εύκολα.  Στην ποδιά, υπάρχει ντουλαπάκι το οποίο ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη και κλειδώνει. Προορίζεται για αντικείμενα όπως το κινητό ή το πορτοφόλι σας, ενώ περιέχει και θύρα παροχής ρεύματος USB.

Στο πίσω μέρος του, διακρίνεται η θέση του καλωδίου επαναφόρτισης.

Στο πίσω μέρος του, διακρίνεται η θέση του καλωδίου επαναφόρτισης.


Στο τιμόνι δεσπόζει η TFT οθόνη, η οποία εκτός από το κέντρο όλων των ενδείξεων, αποτελεί και τον πυρήνα του συστήματος πολυμέσων Vespa Multimedia Platform. Σε συνδυασμό με το ειδικό κράνος που προσφέρεται στα αξεσουάρ, ο αναβάτης συνδέει το smartphone του με την Elettrica και η οθόνη χρησιμοποιείται για πολλαπλές λειτουργίες: Εμφάνιση μηνυμάτων, ειδοποιήσεις και πραγματοποίηση κλήσεων αλλά και ακρόαση μουσικής, μέσα από το headset του ειδικού κράνους. Όλα πραγματοποιούνται μέσω της αποκλειστικής εφαρμογής Vespa, η οποία χρησιμοποιείται και για καταχώρηση δεδομένων διαδρομής όπως π.χ. απόσταση, φόρτιση μπαταρίας και άλλα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο αναβάτης, μαζί με το κλειδί, έχει και έναν ασύρματο πομπό, με τον οποίο μπορεί να ανοίξει την σέλα και να εντοπίσει το scooter από απόσταση.

Πληρέστατη πληροφόρησης η TFT οθόνη. Οι νέες ενδείξεις Drive και Power, δείχνουν πόσο οικονομικά οδηγείτε και πόσο ρεύμα καταναλώνει ή παράγει η Elettrica, αντίστοιχα.

Πληρέστατη πληροφόρησης η TFT οθόνη. Οι νέες ενδείξεις Drive και Power, δείχνουν πόσο οικονομικά οδηγείτε και πόσο ρεύμα καταναλώνει ή παράγει η Elettrica, αντίστοιχα.

 

  • Giannis

    Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;

      8
  • Τακης

    6500 ευρω για ενα σκουτερ?? Το οποιο πιανει μεχρι 70χλμ/ω και με αυτονομια 100χλμ ?? Και δεν παιρνω ενα beverly και ας καιει οση βενζινη θελει.

      6
  • Γιωργος

    6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα 6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη 6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα 6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες 6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;; Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;

      12