Φουτουρισμός και διαχρονικότητα  πάνε μαζί στην Elettrica. Θαυμάσια η συνύπαρξη ασημί-χρωμίου-κίτρινου, τραβά πανεύκολα την προσοχή.

Φουτουρισμός και διαχρονικότητα πάνε μαζί στην Elettrica. Θαυμάσια η συνύπαρξη ασημί-χρωμίου-κίτρινου, τραβά πανεύκολα την προσοχή.

Το σχέδιο της Primavera είναι εμφανές.

Το σχέδιο της Primavera είναι εμφανές.

  • Φουτουρισμός και διαχρονικότητα  πάνε μαζί στην Elettrica. Θαυμάσια η συνύπαρξη ασημί-χρωμίου-κίτρινου, τραβά πανεύκολα την προσοχή.
  • Το σχέδιο της Primavera είναι εμφανές.

Εμφάνιση-ποιότητα

Είναι εντυπωσιακό το πώς, μια σχεδίαση του 1946, παραμένει τόσο διαχρονική και προσαρμόσιμη, στις τάσεις του μέλλοντος. Η Vespa το κατάφερε και η Elettrica, με τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες της, παντρεύει παρελθόν, παρόν και μέλλον με έναν ασύλληπτο τρόπο. Το βασικό σχέδιο είναι άμεσα εμπνευσμένο από αυτό της Primavera. Για την Elettrica όμως, το ασημί βασικό χρώμα της προσδίδει μια έντονη φουτουριστική χροιά, που τονίζεται από τις λεπτομέρειες χρωμίου και τα LED φωτιστικά σώματα. Στην εντύπωση αυτή, συμβάλλουν και οι χρωματιστές γραμμώσεις και λεπτομέρειες στο scooter, που συναντώνται στους τροχούς, την σέλα και το περίγραμμα της ποδιάς και του πατώματος. (Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 6 διαφορετικούς χρωματισμούς).


Το σχέδιο της Primavera είναι εμφανές.

Το σχέδιο της Primavera είναι εμφανές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το κόκκινο χρώμα, στο ελατήριο του εμπρός αμορτισέρ και το κάλυμμα του ηλεκτροκινητήρα, είναι στοιχεία που διαφοροποιούν την «γρήγορη» Elettrica, από το μοντέλο των 45 χλμ/ώρα. Η ευμεγέθης μπαταρία έχει καμουφλαριστεί πολύ προσεκτικά κάτω από τα μεταλλικά τμήματα του πίσω μέρους και δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την αισθητική του μοντέλου. Ποιοτικά μιλώντας, το επίπεδο είναι υψηλότατο ως αρμόζει για μία Vespa και η Elettrica δεν δίνει λαβή για παράπονα. Το μέταλλο καταλαμβάνει μεγάλο μέρος της κατασκευής της, συναρμολογημένο άψογα με υψηλής ποιότητας πλαστικά τμήματα, ενώ το φινίρισμα να φλερτάρει με το άριστο. Η Elettrica δεν μοιάζει με τίποτε άλλο και προσδίδει μοναδικότητα.
 

  • Giannis

    Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;

      8
  • Τακης

    6500 ευρω για ενα σκουτερ?? Το οποιο πιανει μεχρι 70χλμ/ω και με αυτονομια 100χλμ ?? Και δεν παιρνω ενα beverly και ας καιει οση βενζινη θελει.

      6
  • Γιωργος

    6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα 6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη 6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα 6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες 6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;; Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;

      12