Πίσω από το κυκλικό «καπάκι καμπάνας», βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρας. Ρυθμιζόμενο το αμορτισέρ, αποτελεσματικό στην πέδηση το ταμπούρο.

Πίσω από το κυκλικό «καπάκι καμπάνας», βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρας. Ρυθμιζόμενο το αμορτισέρ, αποτελεσματικό στην πέδηση το ταμπούρο.

    Κινητήρας

    ... ή καλύτερα, «μοτέρ» στην προκειμένη περίπτωση! Η Vespa Elettrica των 70 χλμ/ώρα φέρει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το μικρότερο μοντέλο, όμως έχουν γίνει αρκετές αλλαγές για την αύξηση της τελικής ταχύτητας. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει συνεχόμενη απόδοση 4,9 ίππων και μέγιστη στιγμιαία 5,44 ίππων, με εντυπωσιακή ροπή 20,4 kgm στον τροχό. Για να επιτευχθεί η μεγαλύτερη ταχύτητα, η μονάδα ελέγχου έχει νέο προγραμματισμό και η μπαταρία μπορεί να αποδώσει περισσότερη ισχύ, ενώ παράλληλα η σχέση μετάδοσης μεταξύ μοτέρ και τροχού είναι μακρύτερη. Έτσι, στην χαρτογράφηση «Power», η Vespa φτάνει έως και τα 70 χλμ/ώρα, ενώ στην «Eco» έως τα 45 χλμ/ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε 4 ώρες (με σύνδεση σε μία απλή οικιακή πρίζα), ενώ τόσο αυτή όσο και το μοτέρ έχουν μηδενικές απαιτήσεις συντήρησης.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


    Η Piaggio δηλώνει αυτονομία 100 χιλιόμετρα στην Eco χαρτογράφηση (έως 70 στην Power) και δοκιμάζοντας το μοντέλο, είμαστε σε θέση να επιβεβαιώσουμε τους ισχυρισμούς. Η μπαταρία έχει διάρκεια ζωής 1.000 κύκλους φόρτισης, κάτι που η Piaggio «μεταφράζει» σε 50.000-70.000 χιλιόμετρα ανάλογα με την χρήση. Μάλιστα, ακόμη και μετά την παρέλευση των 1.000 κύκλων, η μπαταρία διατηρεί το 80% της χωρητικότητας της και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά.

    Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφερθούμε και στο κόστος χρήσης της Elettrica, μιας και τα δεδομένα εντυπωσιάζουν. Με βάση τις τρέχουσες τιμές του ηλεκτρισμού, ένα «γέμισμα» της Elettrica κοστίζει μόλις 0,50 ευρώ. Σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο scooter με κινητήρα βενζίνης και κατανάλωση της τάξης των 2-3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, η Elettrica είναι από 6 έως 8 φορές φθηνότερη στην κατανάλωση, σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο! Προφανώς, ξεχνάς και τι σημαίνει βενζινάδικο…
     

    • Giannis

      Ξεκινάω από τα βασικά. Πανάκριβα γενικά όλα τα ηλεκτροκίνητα! Και μόνο αν διαθέτεις μονοκατοικία. Κάθε 2η μέρα φόρτιση, άρα επιπλέον έξοδα. Ένα καλό μέσο μόνο για τη λαϊκή, ή άντε και για όποιον έχει χρήματα, να παίζει το παιδάκι του. Ως για υπαίθριους φορτιστές... Αλλά όπως όλα στην Ελλάδα, πρώτα θα πάρω το σαμάρι και μετά το γαϊδούρι;;;

        8
    • Τακης

      6500 ευρω για ενα σκουτερ?? Το οποιο πιανει μεχρι 70χλμ/ω και με αυτονομια 100χλμ ?? Και δεν παιρνω ενα beverly και ας καιει οση βενζινη θελει.

        6
    • Γιωργος

      6.000 ευρω για 5 "επικινδυνα" (λιγα) αλογα 6.000 ευρω για "επικινδυνη" (λιγη) τελικη 6.000 ευρω για 50.000 χλμ(στην καλυτερη) και μετα χ.χχχ ευρω για αγορα μπαταριας αλλιως πεταμα 6.000 για μικρο σκαρι με περιορισμενες μεταφορικες δυνατοτητες 6.000 ευρω δλδ για ποιο λογο;; Για οικονομια στην καταναλωση που την πληρωνεις προκαταβολικα στην τιμη αγορας και στην αλλαγη μπαταριας;

        12