• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί να μην εντυπωσιάζει σε απόλυτα νούμερα ο κινητήρας, έχει όμως την απαραίτητη δύναμη ενώ ταυτόχρονα είναι ελαστικός. Η ποιότητα του συνόλου είναι απλώς κορυφαία.

    Κινητήρας: Συνεχής εξέλιξη

     

    Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 998 κυβικών που έχουμε γνωρίσει στην τελευταία γενιά Africa Twin, συνεχίζει να παράγει 94 ίππους στις 7.500σ.α.λ και 10 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ  με γραμμική λειτουργία και γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών ώστε να ταιριάζει με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Για το 2018 εξοπλίζεται με νέο φιλτροκούτι το οποίο βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα, καθώς και έναν νέο ελαφρύτερο αντικραδασμικό άξονα. Διαφορετικής σχεδίασης είναι και η εξάτμιση με μικρότερο τελικό που πλέον παράγει καλύτερο ήχο, ενώ συμβάλλει και στη βελτίωση της απόδοσης.  Η  σημαντικότερη προσθήκη όμως είναι το νέο σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού  το οποίο παρέχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεις τον χαρακτήρα και την απόδοση του κινητήρα σύμφωνα με τις συνθήκες και το στυλ οδήγησης ανάμεσα σε τέσσερα mode (urban,tour,gravel,user), αλλά και traction control που πλέον ρυθμίζεται σε 7 θέσεις εν κινήσει και για τους πιο ¨ανήσυχους¨ μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Στο user μπορείς να ρυθμίζεις ξεχωριστά τη δύναμη του κινητήρα, το traction control αλλά και το φρένο του κινητήρα που επίσης ρυθμίζεται σε 3 θέσεις. Το G mode παραμένει βοηθώντας στις εκτός δρόμου διαδρομές με πιο άμεση λειτουργία του DCT κιβωτίου και ενεργοποιείται πατώντας το αντίστοιχο κουμπί δίπλα από τον πίνακα οργάνων.  

    Η έκδοση της δοκιμής εξοπλίζονταν με το DCT (Dual Clutch Transmission), το γνωστό πλέον κιβώτιο ταχυτήτων της Honda με δύο συμπλέκτες, ανεξάρτητα ελεγχόμενους από το δικό τους ηλεκτρο-υδραυλικό κύκλωμα. Ο πρώτος είναι για την εκκίνηση  1η, 3η και 5η ταχύτητα, ενώ ο δεύτερος  για 2η, 4η και 6η διατηρώντας τη μοτοσικλέτα σταθερή καθώς μεταβάλλονται οι σχέσεις. Διαθέτει δύο τρόπους αυτόματης λειτουργίας (η D προσφέρει την καλύτερη ισορροπία μεταξύ οικονομίας και  άνεσης ενώ η S με τρία διαφορετικά επίπεδα χαρίζει καλύτερες επιδόσεις) αλλά και χειροκίνητη λειτουργία από τα paddles στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ