Το V310 θα κάνει ότι του ζητήσετε αγόγγυστα, προσφέροντας πολύ αξιόλογη συμπεριφορά.

Το V310 θα κάνει ότι του ζητήσετε αγόγγυστα, προσφέροντας πολύ αξιόλογη συμπεριφορά.

Στο δρόμο

Μία αντισυμβατική, επιθετική στην εμφάνιση μοτοσυκλέτα, το V310 σε προ(σ)καλεί να το γνωρίσεις και εσύ είσαι ήδη περίεργος: Τι οδηγική ταυτότητα έχει ένα cruiser μοντέλο των 300 κυβικών; Ας αρχίσουμε από το πολύ καλό ζύγισμα των 179 κιλών της κατασκευής, που σε συνδυασμό με την χαμηλή σέλα κάνουν την μοτοσυκλέτα εύκολη στο χειρισμό, στις επιτόπιες μανούβρες και όσο είστε ακίνητοι. Ο κινητήρας πρωταγωνιστεί στην «power» πλευρά του V310, αφού οι 35 ίπποι του είναι… ολοζώντανοι: η απόδοση στον τροχό είναι γραμμική και η απόκριση στο γκάζι ενθουσιάζει. Ο κινητήρας δεν παρουσιάζει «τρύπες» ισχύος σε καμία περιοχή του στροφομέτρου, πέρα από μια φυσιολογική, μικρή εξασθένηση στις πολύ υψηλές στροφές (μονοκύλινδρος γαρ). Ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης είναι πανάλαφρος σε συνθήκες πόλης, όπου το μοντέλο θα περάσει πολύ από τον χρόνο του. Στο απαιτητικό αυτό περιβάλλον, ο αναβάτης απολαμβάνει πέρα από τον κινητήρα, και την μεγάλη ευελιξία του V310 στην οποία παίζει ρόλο το ευμεγέθες τιμόνι του. Έχοντας μόνο τον νου σας μην… κατεβάσετε κανέναν καθρέφτη όταν η κίνηση πυκνώνει, χάρη στο τιμόνι αυτό μπορείτε να οδηγήσετε είτε πολύ ομαλά, είτε πολύ σβέλτα, καθώς το V310 υπακούει στις εντολές με αμεσότητα και ακρίβεια.

Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο ψαλίδι, προσφέροντας ουδέτερη συμπεριφορά χωρίς ταλαντώσεις. Σε απότομες και έντονες εναλλαγές κατεύθυνσης στις οποίες το υποβάλαμε, το V310 δεν έχασε ποτέ τη γραμμή του, προσφέροντας μάλιστα και ικανοποιητικά επίπεδα αίσθησης και πρόσφυσης σε μεγαλύτερες κλίσεις. Στην χαλαρή οδήγηση, το V310 είναι αρκούντως σταθερό και η ποιότητα κύλισης του ικανοποιεί –παρά το ότι οι δονήσεις του κινητήρα γίνονται αρκετά αισθητές στις υψηλές στροφές. Οι αναρτήσεις εστιάζουν στην άνεση και είναι μαλακά ρυθμισμένες –αν και θα θέλαμε τα αμορτισέρ να έχουν κατά τι σκληρότερες αποσβέσεις, αφού παρουσιάζουν ελαφρά νευρικότητα στις έντονες κακοτεχνίες, αφήνοντας τις να «περάσουν» στον αναβάτη. Στον αντίποδα, το πιρούνι ικανοποιεί στην λειτουργία του, προσφέροντας παράλληλα καλή πληροφόρηση.

Με ένα μοντέλο σαν το V310, δεν θα μείνετε μόνο εντός πόλης και έτσι, εξερευνήσαμε τις εκδρομικές δυνατότητες του –έχουμε άλλωστε να κάνουμε με ένα «cruiser»! Στον αυτοκινητόδρομο, το V310 θα θυμίσει μεν ότι δεν έχεις ανεμοκάλυψη στη διάθεσή σου, όμως με την άνετη σέλα και θέση οδήγησης, θα διανύσετε χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων απροβλημάτιστα. Σε τέτοιες συνθήκες ο κινητήρας φανερώνει την γενικά κοντή του κλιμάκωση, όμως μπορεί να προσφέρει εύκολα μέση ταχύτητα στα 100-120 χλμ/ώρα, με την κατανάλωση να διατηρείται χαμηλά. Για ακόμη μεγαλύτερη ευχαρίστηση, προτιμήστε μια διαδρομή με στροφές και εκεί το V310 θα δείξει τον καλύτερο εαυτό του. To μοντέλο είναι σταθερό ακόμη και με τα μαρσπιέ χιλιοστά πάνω από την άσφαλτο, με το στήσιμο του να επιτρέπει ακρίβεια χειρισμών από στροφή σε στροφή χωρίς ίχνος πλεύσεων και ασάφειας. Την στιγμή που θα χρειαστεί το φρενάρισμα, διαπιστώνει κανείς την… επικράτηση του πίσω φρένου, τόσο σε ισχύ όσο και σε αίσθηση με το πεντάλ να ανταποκρίνεται άμεσα. Από το εμπρός φρένο, περιμέναμε καλύτερη σαφήνεια στη μανέτα και περισσότερη ισχύ, καθώς χρειάζεσαι δύναμη στα δάχτυλα για να εξάγεις το απόλυτο δάγκωμα. Όμως, το σύστημα πέδησης έχει παραπάνω από επαρκή ισχύ, ενώ το ABS της Bosch λειτουργεί όπως πρέπει.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA