6.895 ευρώ
| Κινητήρας | ||||
| Τύπος | 4T, V2, Υ/Ψ, 8β | |||
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 645 | |||
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 81 Χ 62,6 | |||
| Συμπίεση (:1) | 11,2 | |||
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 75/8.500 | |||
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 6,5/8.100 | |||
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13,8 | |||
| Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,6 | |||
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 215 | |||
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
| Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | |||
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούν, 41 χλστ. / - | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | 125 | |||
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ / ΠΕ | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | 63 | |||
| Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/290, διπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
| Φρένα Π (χλστ.) | Δ/260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
| Τροχοί - Ελαστικά | ||||
| Ελαστικό Ε | 120/70-17" | |||
| Ελαστικό Π | 160/60-17" | |||
| Διαστάσεις / Βάρος | ||||
| Μήκος (χλστ.) | 2.140 | |||
| Πλάτος (χλστ.) | 760 | |||
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.445 | |||
| ΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 785 | |||
| Βάρος (κιλά) | 197 | |||
| Εξοπλισμός | ||||
| ABS / Ρυθμ. | N/O | |||
| Τraction Control / Ρυθμ. | O | |||
| Στροφόμετρο | N | |||
| Immobilizer | N | |||
| Yπολογιστής ταξιδιού | O | |||
| Μερικός χιλιομετρητής | N | |||
| Ένδειξη βενζίνης | N | |||
| Δείκτης θερμοκρασίας | N | |||
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O | |||
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | O | |||
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | O/N | |||
| Πλάγιο σταντ | N | |||
| Κεντρικό σταντ | O | |||
| Χειρολαβές / Σχάρα | O/O | |||
| Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | O/N | |||
Eicma 2025: Νέο Benelli TRK 602 X
EICMA 2025 Morbidelli : T502XR ένα νέο adventure για την Α2 κατηγορία
EICMA 2025: Η Morbidelli επιστρέφει στην cruiser κατηγορία με το νέο C652V
EICMA 2025 - Aprilia RSV4 X-GP: 10 χρόνια RS-GP, 30 μοτοσυκλέτες καθαρής αγωνιστικής τρέλας
EICMA 2025 Aprilia SR GT 400: Με 36 ίππους , ανεστραμμένο πιρούνι και 16άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 Honda: E-Clutch σε CB500 , CBR500R , NX500 , Hornet 750 και Transalp XL750
Η Honda παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα CB1000GT, το sport-touring αδελφάκι του Hornet
EICMA 2025: Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
EICMA 2025 Yamaha YZF-R7 2026: Νέα γενιά με κινητήρα Euro5+ και ride-by-wire
EICMA 2025: Voge RR660S τετρακύλινδρο με 100 ίππους
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Τα παρατιθέμενα τεχνικά στοιχεία αφορούν στο ΜΤ-07 και όχι στο ΜΤ-09!