6.895 ευρώ
| Κινητήρας | ||||
| Τύπος | 4T, V2, Υ/Ψ, 8β | |||
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 645 | |||
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 81 Χ 62,6 | |||
| Συμπίεση (:1) | 11,2 | |||
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 75/8.500 | |||
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 6,5/8.100 | |||
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13,8 | |||
| Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,6 | |||
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 215 | |||
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
| Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | |||
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούν, 41 χλστ. / - | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | 125 | |||
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ / ΠΕ | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | 63 | |||
| Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/290, διπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
| Φρένα Π (χλστ.) | Δ/260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
| Τροχοί - Ελαστικά | ||||
| Ελαστικό Ε | 120/70-17" | |||
| Ελαστικό Π | 160/60-17" | |||
| Διαστάσεις / Βάρος | ||||
| Μήκος (χλστ.) | 2.140 | |||
| Πλάτος (χλστ.) | 760 | |||
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.445 | |||
| ΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 785 | |||
| Βάρος (κιλά) | 197 | |||
| Εξοπλισμός | ||||
| ABS / Ρυθμ. | N/O | |||
| Τraction Control / Ρυθμ. | O | |||
| Στροφόμετρο | N | |||
| Immobilizer | N | |||
| Yπολογιστής ταξιδιού | O | |||
| Μερικός χιλιομετρητής | N | |||
| Ένδειξη βενζίνης | N | |||
| Δείκτης θερμοκρασίας | N | |||
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O | |||
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | O | |||
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | O/N | |||
| Πλάγιο σταντ | N | |||
| Κεντρικό σταντ | O | |||
| Χειρολαβές / Σχάρα | O/O | |||
| Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | O/N | |||
Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Τα παρατιθέμενα τεχνικά στοιχεία αφορούν στο ΜΤ-07 και όχι στο ΜΤ-09!