4.590 ευρώ
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
|---|---|
| Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
| Κυβισμός ( κ.εκ ) |
375 |
| Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) | 89 Χ 60 |
| Συμπίεση ( :1 ) | 12,6 |
| Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) | 44/9.500 |
| Ροπή ( kgm/σαλ) | 3,6/7.250 |
| Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
| Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) | 10 |
| Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) | 4,4 |
| Τελική ταχύτητα | 175 |
| ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ | |
| Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
| Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | USD πιρούνι WP 43χιλ |
| Διαδρομή ( χλστ ) | 125 |
| Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ WP ΠΕ |
| Διαδρομή ( χλστ ) | 150 |
| Φρένα Ε ( χλστ ) | Δ/300, 4Ε, ABS |
| Φρένα Π ( χλστ ) | Δ/230 1Ε, ABS |
| ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
| Εμπρός τροχός | 110/70-17 |
| Πίσω τροχός | 150/60-17 |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ | |
| Μήκος ( χλστ ) | Δ/Α |
| Πλάτος ( χλστ ) | Δ/Α |
| Μεταξόνιο ( χλστ ) | 1.340 |
| Ύψος σέλας ( χλστ ) | 820 |
| Βάρος ( κιλά ) | 147 |
| ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
| ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
| Traction Control / Ρυθμ. | Ο |
| Στροφόμετρο | Ν |
| Immobilizer | Ν |
| Υπολογιστής ταξιδιού | Ο |
| Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
| Ένδειξη βενζίνης | Ν |
| Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο |
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο |
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο |
| Πλάγιο σταντ | Ν |
| Κεντρικό σταντ | Ο |
| Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο |
| Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ν/Ο |
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Η Benelli νομιζω χωραγε στο αρθρο σας.Το καινουργιο ΒΝ 251 φαινεται ενα αξιολογο συνολο
Οπως και η bmw 310 R