2.295 ευρώ
Ευκολία στην οδήγηση, χαμηλή τιμή αγοράς, οικονομία στην χρήση και όμορφη σχεδίαση. Αυτά είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Wolf 125 της SYM, που δεν τα λες και λίγα. Σε τιμή που κοστίζουν τα παπιά αποκτά κανείς ένα μοντέλο ικανό για απροβλημάτιστη μετακίνηση μέσα στην πόλη και δυνατότητες για μικρές εξορμήσεις εκτός αυτής. Πέραν των αρετών του, αυτό που διαφοροποιεί το Wolf από τις ορδές των scooter και των παπιών που το ανταγωνίζονται, είναι ο… συμπλέκτης. Όχι ο συμπλέκτης αυτός κάθε αυτός αλλά ο έλεγχος που προσφέρει η… χειρο-ποδοκίνητη εναλλαγή των σχέσεων, έναντι του φυγοκεντρικού ή του ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το Wolf λοιπόν αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή για όσους θέλουν να κάνουν το πρώτο τους βήμα στον κόσμο των δύο τροχών, έχοντας κατά νου της μεταπήδηση σε μεγαλύτερες κατηγορίες μελλοντικά. Η αίσθηση του Wolf στον δρόμο είναι αυτή μιας μοτοσικλέτας και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο κιβώτιο που αναφέραμε πιο πριν αλλά και στην… αρχιτεκτονική του. Στιβαρό πλαίσιο μονής ραχοκαλιάς, τηλεσκοπικό πιρούνι με «άνετη» διαδρομή 130 χλστ., monoshocκ ανάρτηση πίσω, δισκόφρενο διαμέτρου 260 χλστ. μπροστά και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 110/70-17” και 130/70-1”, συνθέτουν μια αμιγώς «μοτοσικλετιστική» εικόνα. Η εμφάνιση συνηγορεί σε αυτό αφού η αισθητική του ακολουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας των γυμνών και με μίνιμαλ σχεδιασμό και πολλά επιθετικά και sport στοιχεία όπως η επιθετική μάσκα, οι εντυπωσιακές ζάντες και η αιχμηρή ουρά το κάνουν να μοιάζει με μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Ανάμεσα στα εντυπωσιακά στοιχεία του Wolf συγκαταλέγεται το πίσω φανάρι, τεχνολογίας Led και ο πανέμορφος πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει και στροφόμετρο. Σε ότι αφορά στην συμπεριφορά του στον δρόμο, το Wolf, θα ικανοποιήσει όχι μόνο λόγω κινητήρα, αλλά και λόγω ευελιξίας και σταθερότητας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι, αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, τέλος, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχοςτου ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να είναι και σε αυτή την περίπτωση παρούσες.
Τεχνικά xαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 2β |
Κυβισμός ( κ.εκ ) |
249.4 |
Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) | 71 X 63 |
Συμπίεση ( :1 ) | Δ/Α |
Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) | 25,7/7.500 |
Ροπή ( kgm/σαλ) | 2,1/6.500 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) | 14 |
Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) | 4,6 |
Τελική ταχύτητα | 145 |
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος | Ατσάλινο μονής ραχοκοκκαλιάς |
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή ( χλστ ) | 110 |
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ ΠΕ |
Διαδρομή ( χλστ ) | 125 |
Φρένα Ε ( χλστ ) | Δ/288, 4Ε |
Φρένα Π ( χλστ ) | Δ/222 2Ε |
ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
Εμπρός τροχός | 110/70-17 |
Πίσω τροχός | 130/70-17 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ | |
Μήκος ( χλστ ) | 2.010 |
Πλάτος ( χλστ ) | 770 |
Μεταξόνιο ( χλστ ) | 1.345 |
Ύψος σέλας ( χλστ ) | 750 |
Βάρος ( κιλά ) | 140 |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
ABS / Ρυθμ. | Ο |
Traction Control / Ρυθμ. | Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ο |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ο |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ο/Ν |
Τα 5 πιο ισχυρά Sport Touring που μετρήσαμε έως 900cc
Peugeot Tweet 200: Νέα μειωμένη τιμή στα 2.700 ευρώ
Ποια είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα;
Ο μεγάλος αδερφός σκανάρει πινακίδες στα διόδια και μοιράζει πρόστιμα εώς 30.000 ευρώ
Ταξινομήσεις Παπιών Απριλίου 2025: «Κατάληψη» στο βάθρο από Daytona και SYM
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των νέων Yamaha Tracer 7 και 7 GT
Ταξινομήσεις Scooter Απριλίου 2025: Πού πήγαν οι μεσαίοι κυβισμοί;
Το Suzuki Festival 2025 ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία!
Yamaha XMAX 300: Ο ορισμός του GT με φρένα και ρεπρίζ στο Top 3
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Οπως και η bmw 310 R
Η Benelli νομιζω χωραγε στο αρθρο σας.Το καινουργιο ΒΝ 251 φαινεται ενα αξιολογο συνολο