Η σχεδιαστική γλώσσα κοινή, τα ιδιώματα της διαφορετικά. Κάθε ένα από τα 4 μοντέλα έχει και διαφορετική εμφάνιση εμπρός μέρους.

Η σχεδιαστική γλώσσα κοινή, τα ιδιώματα της διαφορετικά. Κάθε ένα από τα 4 μοντέλα έχει και διαφορετική εμφάνιση εμπρός μέρους.

Η σχεδιαστική γλώσσα κοινή, τα ιδιώματα της διαφορετικά. Κάθε ένα από τα 4 μοντέλα έχει και διαφορετική εμφάνιση εμπρός μέρους.

Η σχεδιαστική γλώσσα κοινή, τα ιδιώματα της διαφορετικά. Κάθε ένα από τα 4 μοντέλα έχει και διαφορετική εμφάνιση εμπρός μέρους.

Κλασική διάταξη στον πίνακα οργάνων. Το αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο συνοδεύεται από μια ενδιάμεση ψηφιακή οθόνη που απεικονίζει τις απαραίτητες ενδείξεις.

Κλασική διάταξη στον πίνακα οργάνων. Το αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο συνοδεύεται από μια ενδιάμεση ψηφιακή οθόνη που απεικονίζει τις απαραίτητες ενδείξεις.

Κλασική διάταξη στον πίνακα οργάνων. Το αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο συνοδεύεται από μια ενδιάμεση ψηφιακή οθόνη που απεικονίζει τις απαραίτητες ενδείξεις.

Κλασική διάταξη στον πίνακα οργάνων. Το αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο συνοδεύεται από μια ενδιάμεση ψηφιακή οθόνη που απεικονίζει τις απαραίτητες ενδείξεις.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Τα τέσσερα scooter μοιράζονται ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά που αφορούν τα πρακτικά standards της GT κατηγορίας, όπως για παράδειγμα η μακρόστενη σιλουέτα και οι μεγάλοι χώροι, όμως ο τομέας της σχεδίασης στερείται αντικειμενικότητας, καθώς  ο κάθε αναβάτης επιλέγει σύμφωνα με το προσωπικό του γούστο. Το πιο φρέσκο αισθητικά είναι το πρόσφατα ανανεωμένο Forza, το οποίο έχει περάσει  από την στρογγυλεμένη γεμάτη καμπύλες σχεδίαση του προκατόχου του, σε μια πιο έντονη και δυναμική εμφάνιση. Είναι μάλιστα και το μοντέλο με τις πιο μαζεμένες διαστάσεις, ανάμεσα στα τέσσερα. Τα ΧΜΑΧ και Cruisym είναι προσανατολισμένα σε μια πιο επιθετική εμφάνιση. Αρχικά το μοντέλο της Sym κάνει αισθητή την παρουσία του με αιχμηρές γωνίες, πλαστικά καλύμματα σε carbon look και ανασηκωμένη ουρά με περίτεχνο 3D εφέ. Από την άλλη, το Ιαπωνικό scooter κινείται στα πλαίσια του ύφους της Yamaha και χαρακτηρίζεται από την επιθετική όψη τόσο του εμπρός όσο και του πίσω μέρους, με τις έντονες  γωνίες να πρωταγωνιστούν. Πιο ήπιων τόνων το X-Town χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπολείπεται σε δυναμισμό. Σε γενικές γραμμές, η σχεδίαση είναι σύγχρονη και εύπεπτη χωρίς να καταφεύγει στο ακραίο για…τζάμπα εντυπωσιασμό. 


Όλα τα μοντέλα εξοπλίζονται με φωτιστικά τύπου LED σε πίσω φανάρι και προειδοποιητικά φλάς, ενώ η διαφοροποίηση έχει να κάνει με το εμπρός φωτιστικό σώμα, όπου το X-Town και το Cruisym έχουν LED μόνο τα φώτα θέσης στους μπροστινούς προβολείς, με τα XMAX και Forza να πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα με LED προβολείς και φώτα ημέρας DRL. Σε Kymco και Yamaha τα μπροστινά φλάς είναι ενσωματωμένα στα πλαϊνά φέρινγκ, την ώρα που σε Sym και Honda βρίσκονται τοποθετημένα στους καθρέπτες. Όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, κανένα από τα τέσσερα δεν θα δυσαρεστήσει τον υποψήφιο αγοραστή, ωστόσο Forza και XMAX, διαθέτουν ποιοτικότερα υλικά στα πλαστικά τους μέρη, κάτι βέβαια που έχει άμεσο αντίκτυπο και στο υψηλότερο μέγεθος της τιμής απόκτησης τους. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!