Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Πώς μεταφράζονται όμως όλα τα παραπάνω στην πράξη; Η θέση οδήγησης θα χρειαστεί λίγο χρόνο εξοικείωσης ιδιαίτερα αν προέρχεσαι από μοτοσυκλέτα, αλλά το να λυγίζουν λίγο τα γόνατα είναι κάτι που συμβαίνει συχνά στα scooter. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα εντυπωσιάζει η ευελιξία και  η ελαφριά αίσθηση που έχει το Joyride, που είναι αντιστρόφως ανάλογα του όγκου ενός scooter 300 κυβικών. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται άμεσα και παρά τον GT προσανατολισμό του κινείται με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα με το σχετικά μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και  την καλορυθμισμένη μετάδοση να συμβάλουν τα μέγιστα στην πυκνή κίνηση ή τις μανούβρες. Εξαιρετική είναι η επίδοσή του στον τομέα της άνεσης καθώς πέρα από την αφράτη σέλα, στην απορρόφηση των ανωμαλιών συμβάλει και ο εμπρός τροχός των 16 ιντσών που «σιδερώνει» το οδόστρωμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ως γνήσιο GT scooter δεν θα πει όχι σε αυτοκινητόδρομο και πιο μακρινές αποστάσεις ακόμα και με δεύτερο άτομο, το οποίο μάλιστα δεν θα δυσανασχετήσει, αφού απολαμβάνει υψηλά επίπεδα άνεσης. Η μεγάλων διαστάσεων ζελατίνα καλύπτει εξαιρετικά από τον αέρα, αλλά στην πάνω θέση, η άκρη της βρίσκεται ακριβώς στο ύψος των ματιών του αναβάτη, αν αυτός είναι κάτω του 1,70 και «κόβει» στη μέση το οπτικό σου πεδίο, γιατί βλέπεις και μέσα, αλλά και πάνω από τη ζελατίνα ταυτόχρονα. Ταξιδεύοντας με ταχύτητες κοντά στα 110 χιλιόμετρα απολαμβάνεις τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και την απουσία κραδασμών, οι οποίοι κάνουν την εμφάνισή τους μόνο στο ρελαντί. Τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα σου επιτρέπουν να κάνεις προσπεράσεις στον επαρχιακό χωρίς δεύτερη σκέψη, ενώ για τα πρακτικά να αναφέρουμε ότι χρειάζονται 12,6 δευτερόλεπτα για το 0-100. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα για τα φρένα καθώς από το πίσω θα θέλαμε πολύ περισσότερη δύναμη, ενώ το μπροστά δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονα σε επίπεδο προοδευτικότητας και ισχύος. Η αίσθηση επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις καθώς χρειάζονται 48 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα. Το ABS παρεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται, χωρίς έντονη ανάδραση στις μανέτες.    
 

Σελίδα 1SYM Joyride 300 16 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA