• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SYM: Ανεβάζει και άλλο τον Πήχη για το 2021

 

Η Sym προχωράει σε γενική ανανέωση του στόλου της για το 2021 με νέα σύγχρονα και πλούσια εξοπλισμένα μοντέλα, δηλώνοντας έτοιμη να πρωταγωνιστήσει σε κάθε κατηγορία.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

SYM: HD300 TOP BOX - 27.5 ps μόνο με 3.840¤

Η Sym διαθέτει προτάσεις που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών, με τη μερίδα του λέοντος να αποτελούν τα scooter. Από μικρά scooter πόλης και ιδανικές λύσεις για τον επαγγελματία, mega scooter τουρισμού, μέχρι και ηλεκτρικό! Επίσης έχει παρουσία στις μοτοσυκλέτες με μικρά adventure και naked μοντέλα, αλλά και σε παπιά με το VF185 να κρατάει το σκήπτρο του δυνατότερου εργοστασιακού παπιού.

Οι πωλήσεις της σε κάθε κατηγορία δείχνουν ότι έχει καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού, όμως αυτό δεν προκαλεί στην εταιρεία εφησυχασμό. Απεναντίας, η εξέλιξη της Sym είναι αλματώδης τα τελευταία χρόνια και για το 2021 παρουσιάζει αρκετά αξιόλογα μοντέλα για κάθε χρήση.

Από το νέο έτος, η Sym έχει φροντίσει να εμπλουτίσει τη γκάμα της με μοντέλα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε αναβάτη ξεχωριστά. Προσιτά σε τιμή αλλά πλούσια εξοπλισμένα και με όλη την διαθέσιμη τεχνολογία για ασφαλείς μεταβάσεις, δίνουν λύση στον γρίφο της επιλογής όσων σκέφτονται την αγορά ενός αξιόπιστου scooter για καθημερινή χρήση.
 
 
JET 14

To αστικού προσανατολισμού scooter έρχεται με εμφανείς αλλαγές στην σχεδίαση, κυρίως στο εμπρός μέρος όπου χρησιμοποιούνται νέα φωτιστικά σώματα LED. Της ίδιας τεχνολογίας είναι πλέον και το πίσω φωτιστικό σώμα. Παράλληλα, εξοπλίζεται με θύρα USB που υποστηρίζει τεχνολογία γρήγορης φόρτισης κινητού τηλεφώνου ή ηλεκτρονικών συσκευών. To μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες 125 και 200 κυβικών, με επιλογές αερόψυκτου και υγρόψυκτου κινητήρα στα 125, οι οποίοι συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές Euro 5. Ο υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας των 125 κυβικών είναι ισχυρότερος από τον απερχόμενο, αγγίζοντας τους 12,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής. Για όσους προτιμούν τον αερόψυκτο των 169 κ.εκ. (Jet14 200), μιλάμε για απόδοση 12,4 ίππων, ενώ ο αερόψυκτος των 125 κ.εκ. αποδίδει 11,4 ίππους. Το μοντέλο με τον υγρόψυκτο κινητήρα των 125 κυβικών θα εξοπλίζεται με σύστημα ABS δύο καναλιών και διπλό αμορτισέρ πίσω, όπως ακριβώς αυτό των 200 κυβικών, με το αερόψυκτο μοντέλο να φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. 
 

SYMPHONY ST


Το επί σειρά ετών Best Seller της SYM στα Scooters, Symphony ST, λαμβάνει μια σημαντική αναβάθμιση για το 2021. Ανανεώνεται σε εμφανισιακό επίπεδο, αποκτώντας νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τα οποία θα είναι πλήρως LED. Ανασχεδιασμένη θα είναι επίσης, η οθόνη ενδείξεων LCD για το μοντέλο, ενώ θα υπάρχει νέα θύρα παροχής ρεύματος USB με τεχνολογία γρήγορης φόρτισης. Μια σημαντική αλλαγή στο νέο Symphony ST θα είναι η υιοθέτηση τροχού 14 ιντσών πίσω, ο οποίος δίνει την δυνατότητα χρήσης μεγαλύτερου χώρου κάτω από την σέλα: Συγκεκριμένα, ο νέος αποθηκευτικός χώρος θα μπορεί να φιλοξενήσει 2 κράνη, σύμφωνα με την SYM. Ο εμπρός τροχός παραμένει 16 ιντσών σε διάμετρο, ενώ τα ελαστικά που θα φορούν τα μοντέλα θα είναι τα ίδια για όλη την γκάμα: 110/70-16 και 120/80-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. To μοντέλο θα έρχεται με 4 επιλογές κινητήρα: 50, 125 (αερόψυκτος και υγρόψυκτος) και 200 κυβικών, που θα συμμορφώνονται πλέον με τις προδιαγραφές Euro5. Σε ισχύ, οι 4 επιλογές κινητήρων θα αποδίδουν αντίστοιχα 3.1, 11.4, 12.9 και 12.6 ίππους αντίστοιχα.

 
MAXSYM TL

To sport scooter της SYM ανακοινώνεται ότι θα λάβει μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, ο οποίος θα αγγίξει τα 508 κυβικά, σε σχέση με τα 465 της υπάρχουσας έκδοσης. Ο νέος κινητήρας θα αποδίδει 45,6 ίππους και ροπή 5,1 kgm, ενώ επιβεβαιώνεται ότι εμφανισιακά παραμένει ίδιο. Ωστόσο, το μοντέλο αποκτά επίσης οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, στην θέση του συμβατικού κλειδιού.


MAXSYM 400

SYM ανανεώνει και το νέο Maxsym 400, το οποίο αποκτά νέο πλαίσιο, πλήρη φωτισμό LED, χρήση smart key για την ενεργοποίηση του, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και χώρο για δύο κράνη κάτω από την σέλα. Το Maxsym 400 του 2021 θα έχει μάλιστα και traction control, σύστημα φωτισμού πέδησης έκτακτης ανάγκης και αυτόματη πέδηση στάθμευσης, που ενεργοποιείται με το κατέβασμα του σταντ.


JET X

Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από μια σχεδιαστική ταυτότητα, που κοιτά στα μάτια αντίστοιχες προτάσεις scooter ακόμα και μεγαλύτερων κατηγοριών: Πολύ αιχμηρή και σπορ, με κεντρικό τούνελ αντί για επίπεδο πάτωμα και το ρεζερβουάρ να βρίσκεται κάτω από την σέλα. Τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως LED εμπρός και πίσω, ενώ το μοντέλο φέρει επίσης μια νέα οθόνη ενδείξεων LCD και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Ο χώρος κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος, σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ στο αριστερό μέρος της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος USB. Ο κινητήρας των 125 κυβικών που θα εξοπλίζει το Jet X αποδίδει 12,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής, στις 8.000 και 6.000 στροφές αντίστοιχα. Για την πέδηση του μοντέλου φροντίζουν δύο δίσκοι 260 και 220 χιλιοστών αντίστοιχα, ενώ τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση.
 

KRNBT

Η SYM παρουσίασε ένα ακόμα ολοκαίνουργιο μοντέλο, που είναι σίγουρο ότι θα συζητηθεί πολύ και θα γίνει πολύ επιθυμητό: Το KRNBT είναι σχεδιασμένο από την Kiska, που επιμελείται τα μοντέλα της KTM! Με ένα πολύ διαφορετικό, μοναδικό στυλιστικό πακέτο, το KRNBΤ θα φέρει κινητήρα με σύστημα Start-Stop, ευμεγέθες ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, δύο αμορτισέρ πίσω, επίπεδο πάτωμα και πλαϊνά κάγκελα!

CRUISYM a – JOYMAX Z+

Το γνωστό Cruisym λαμβάνει νέα σχεδίαση στο εμπρός του μέρος και φωτιστικά σώματα LED, πλήρως ψηφιακά όργανα και traction control. To Joymax Z+ αποτελεί μια ακόμα πρόταση σε GT μοντέλο και αναμένεται να φτάσει στην έκδοση 300 κυβικών. 
 

 eXpro

Το eXpro είναι ηλεκτρικό και κατά συνέπεια φιλικό στο περιβάλλον αλλά και την τσέπη του κατόχου του. Έχει σχεδιαστεί για επαγγελματική χρήση, ώστε να προσφέρει ευκολία και πρακτικότητα σε όσους εκτελούν μεταφορές σε πολυσύχναστα κέντρα πόλεων. Διαθέτει μεγάλους χώρους φόρτωσης, και συγκεκριμένα 2 σχάρες μπροστά και πίσω, με δυνατότητα μεταφοράς μέγιστου φορτίου, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, 25 και 30 κιλών αντίστοιχα. Επιπλέον χώρος υπάρχει κάτω από τη σέλα, ο οποίος επαρκεί για ένα Jet κράνος, ή διάφορα μικροαντικείμενα. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ζωή από μια μπαταρία ιόντων λιθίου της Panasonic και προσφέρει αυτονομία 50 χιλιομέτρων, η οποία μπορεί να φτάσει τα 80 χιλιόμετρα, αφού υπάρχει η δυνατότητα για τοποθέτηση και δεύτερης μπαταρίας. Η διάρκεια συνολικής φόρτισης δεν ξεπερνάει τις 3 ώρες και σε συνδυασμό με το ότι οι μπαταρίες είναι αποσπώμενες, αυξάνουν την ευχρηστία στα ύψη. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 45 χλμ/ώρα, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Το eXpro είναι αρκετά ευέλικτο χάρη στους 12άρηδες τροχούς και σύγχρονο με προβολέα LED για μικρότερη κατανάλωση, και  ψηφιακή LED οθόνη οργάνων. 

DRG 160

 
Το DRG160 είναι ένα scooter με σπορ διάθεση και συμπεριφορά, αλλά με γενναίες δόσεις πρακτικότητας και τεχνολογίας ταυτόχρονα. Η σχεδιαστική του προσέγγιση προκύπτει από την υιοθέτηση της ανατολικής τέχνης και της δυτικής σχεδιαστικής κουλτούρας. Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες προσδίδουν κορυφαία επιθετική εικόνα στο DRG. Αν και sport σχεδίασης, το DRG παρέχει ανέσεις και ευκολίες στον αναβάτη. H σέλα είναι δύο επιπέδων και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από αυτή θα χωρέσει ένα jet κράνος και διάφορα μικροπράγματα. Η οθόνη οργάνων είναι τύπου LED με τη φωτεινότητα να προσαρμόζεται αυτόματα. Το μονοκύλινδρο μοτέρ φέρει 4βάλβιδη κεφαλή, αποδίδοντας 15 ίππους στις 8.500 στροφές και 1,6 kgm ροπής στις 5.500 στροφές. Ο 160αρης κινητήρα κάνει χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, με αποκορύφωμα το σύστημα start-stop. Παράλληλα, η SYM εισάγει στο DRG την τεχνολογία A.L.E.H. Το σύστημα αυτό, σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο, την monoshock ανάρτηση και την βέλτιστη κατανομή βάρους του πλαισίου, αυξάνουν τη σταθερότητα του αναβάτη σε υψηλές ταχύτητες και ελιγμούς. Το DRG εφοδιάζεται με το πλέον εξελιγμένο σύστημα ABS της Γερμανικής Bosch, 10ης γενιάς, 30% ελαφρύτερο και 45% μικρότερου όγκου.