Royal Enfield: Πανευρωπαϊκή παρουσίαση εξοπλισμού στην Αθήνα !
|

Σε μια πανευρωπαϊκή πρεμιέρα που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, η Royal Enfield παρουσίασε τη νέα της γκάμα εξοπλισμού αναβάτη και lifestyle προϊόντων, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της.
Η Royal Enfield μπαίνει δυναμικά στον κόσμο του ρουχισμού μοτοσυκλέτας
Τρεις σειρές εξοπλισμού και στόχος 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις
Δοκιμάσαμε τα νέα γάντια, μπουφάν και κράνη
Επενδύσεις σε κινητήρες και σχέδια επέκτασης για την Ελληνική αγορά
mototriti Team
Η Royal Enfield μπαίνει δυναμικά στον κόσμο του ρουχισμού μοτοσυκλέτας
Σε μια πανευρωπαϊκή πρεμιέρα που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, η Royal Enfield παρουσίασε τη νέα της γκάμα εξοπλισμού αναβάτη και lifestyle προϊόντων, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Η εκδήλωση συγκέντρωσε δημοσιογράφους μοτοσυκλέτας από όλη τη χώρα. Με έμφαση στο στιλ, την εργονομία και τα υλικά υψηλής ποιότητας, η Enfield περνά από τις μοτοσυκλέτες στην ένδυση, χωρίς να χάνει την αυθεντική της ταυτότητα. Στόχος; Να προσφέρει premium εμπειρία σε κάθε επίπεδο.
Τρεις σειρές εξοπλισμού και στόχος 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις
Η Royal Enfield, με πάνω από 1.300 σημεία πώλησης παγκοσμίως, παρουσίασε τρεις θεματικές σειρές εξοπλισμού: City, Tour και Adventure. Με ήδη εντυπωσιακές πωλήσεις μοτοσυκλετών που ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο μονάδες το 2024, η μάρκα στοχεύει σε άνω του 1,5 εκατομμυρίου τεμαχίων ρουχισμού στις αγορές. Η ευρωπαϊκή αποθήκη είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει παραγγελίες σε μόλις 3 έως 7 ημέρες, εξασφαλίζοντας γρήγορη διανομή.
Δοκιμάσαμε τα νέα γάντια, μπουφάν και κράνη
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, φορέσαμε το μπουφάν Nirvik, που ξεχώρισε για την πολύ υψηλή ποιότητα, τα άριστα φινιρίσματα και τον πλήρη προστατευτικό εξοπλισμό, περιλαμβανομένης της πλάτης. Τα γάντια MX Lite εντυπωσίασαν με την εφαρμογή και την ελαφριά κατασκευή τους. Όσο για το κράνος Mettle Helmet, διαθέτει μαλακές επενδύσεις και ιδιαίτερα μοντέρνο design. Η συνολική εικόνα των προϊόντων επιβεβαιώνει ότι η Royal Enfield επενδύει σοβαρά και στον εξοπλισμό, με αξιώσεις για καθιέρωση στην αγορά.
Επενδύσεις σε κινητήρες και σχέδια επέκτασης για την Ελληνική αγορά
Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στην εκδήλωση από στελέχη της Royal Enfield, η εταιρεία συνεχίζει έως και το 2028 να επενδύει τόσο σε βενζινοκίνητες όσο και σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, έχοντας ήδη επενδύσει 50 εκατομμύρια ευρώ στη Stark Industries. Στην Ελλάδα, η Muvus, επίσημος αντιπρόσωπος της μάρκας, σχεδιάζει νέα σημεία πώλησης και εξυπηρέτησης, επεκτείνοντας την παρουσία της Royal Enfield σε περισσότερες περιοχές. Το επιτυχημένο concept «Butts on the seats» με δοκιμές μοτοσυκλετών θα συνεχιστεί δυναμικά, ενώ στόχος είναι να αναδειχθούν και τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας με την Enfield να δηλώνει προσιτή για όλους. Η παρουσίαση στην Αθήνα δεν ήταν απλώς ένα event, αλλά μια ξεκάθαρη δήλωση: Η Royal Enfield ήρθε για να μείνει και στον κόσμο του αναβάτη.