Royal Enfield Himalayan 750 Spy shots: Η νέα δικύλινδρη κάνει το επόμενο βήμα

Η Royal Enfield βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης μιας νέας, δικύλινδρης Himalayan, που θα τοποθετηθεί πάνω από την υπάρχουσα 450.
Νέος κινητήρας 750 κ.εκ. με περισσότερη ισχύ.
Μαζεμένη αλλά πιο τουριστική αισθητική.
Τεχνικές αλλαγές με προσανατολισμό στον δρόμο.
Αναμονή για τιμή και παρουσίαση στην EICMA.
Νέος κινητήρας 750 κ.εκ. με περισσότερη ισχύ
Η Royal Enfield βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης μιας νέας, δικύλινδρης Himalayan, που θα τοποθετηθεί πάνω από την υπάρχουσα 450. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από το MCN αποκαλύπτουν μια μοτοσυκλέτα πιο μεγάλη, πιο ώριμη και πιο προσανατολισμένη σε μακρινά ταξίδια. Στο επίκεντρο βρίσκεται ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με αερόψυξη/ελαιόψυξη, που προέρχεται από την οικογένεια Interceptor–Super Meteor αλλά με μεγαλύτερο κυβισμό. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για περίπου 750 κ.εκ., με ισχύ αισθητά υψηλότερη από τους 47 ίππους που προσφέρει σήμερα η πλατφόρμα των 650. Η επιλογή αυτή δείχνει ότι η εταιρεία θέλει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς για πιο δυνατές και ικανές μεσαίες μοτοσυκλέτες.
Μαζεμένη αλλά πιο τουριστική αισθητική
Σε επίπεδο εμφάνισης, η νέα Himalayan 750 δείχνει πιο «μαζεμένη» και στιβαρή από τη μικρότερη αδελφή της. Η μπροστινή όψη διαθέτει μεγαλύτερο φέρινγκ που προσφέρει αυξημένη προστασία από τον αέρα, στοιχείο απαραίτητο σε ένα μοντέλο με υψηλότερες ταχύτητες ταξιδιού. Η σέλα και το πίσω τμήμα είναι σημαντικά πιο φαρδιά, δίνοντας αρκετό χώρο τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη, αλλά και περισσότερες δυνατότητες τοποθέτησης βαλιτσών και σχαρών αποσκευών. Η γενικότερη σχεδιαστική κατεύθυνση συνδυάζει την κλασική γραμμή που χαρακτηρίζει τη Royal Enfield με στοιχεία adventure, διατηρώντας την παραδοσιακή εικόνα που αγαπούν οι φίλοι της μάρκας.
Τεχνικές αλλαγές με προσανατολισμό στον δρόμο
Η νέα Himalayan 750 αναμένεται να τοποθετηθεί πιο κοντά στην κατηγορία των μεσαίων crossover με προσανατολισμό στην άνεση και τη σταθερότητα στον δρόμο. Μεταξύ των αλλαγών ξεχωρίζει ο εμπρός τροχός 19 ιντσών, σε αντίθεση με τον 21άρη της Himalayan 450, κάτι που θα βελτιώσει τη σταθερότητα στην άσφαλτο. Επίσης, στο μπροστινό σύστημα πέδησης έχουν προστεθεί διπλοί δίσκοι, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις αυξημένες επιδόσεις του νέου κινητήρα. Αυτές οι επιλογές δείχνουν ότι η Royal Enfield στοχεύει στους ταξιδιώτες που θέλουν ένα πιο ισχυρό, άνετο και ικανό μοντέλο για μακρινές διαδρομές, χωρίς να θυσιάζεται η κλασική απλότητα.
Αναμονή για τιμή και παρουσίαση στην EICMA
Η είδηση για τη νέα Himalayan 750 έρχεται σε μια περίοδο που η Royal Enfield σημειώνει εντυπωσιακή ανάπτυξη. Το 2024 η εταιρεία ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως, καταγράφοντας διψήφια αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η επιτυχία αυτή δίνει τη δυνατότητα στην ινδική μάρκα να επενδύσει σε νέα μοντέλα που διευρύνουν την γκάμα της, χωρίς όμως να αλλοιώνεται η ταυτότητά της. Η φιλοσοφία της, βασισμένη στην απλότητα, τη στιβαρότητα και το «κοινό πνεύμα» ανάμεσα στους ιδιοκτήτες, παραμένει αναλλοίωτη. Το στρογγυλό έμβλημα στο μπροστινό μέρος είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της συνέχειας. Δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί αν η νέα Himalayan 750 θα παρουσιαστεί στην EICMA, όμως οι δοκιμές βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Η τοποθέτησή της στην αγορά θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον: με έναν κινητήρα αερόψυκτο/ελαιόψυκτο που υπόσχεται αξιοπιστία και ανταγωνιστική τιμή σε σχέση με τους πιο πολύπλοκους, υγρόψυκτους κινητήρες της κατηγορίας, η Himalayan 750 φιλοδοξεί να κερδίσει τους αναβάτες που θέλουν μια πραγματική adventure μεσαίου κυβισμού για όλα τα εδάφη, αλλά με έμφαση στον δρόμο.