• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όμορφο, επιθετικό, με γραμμές που θα κάνουν ακόμα και κάποιον παρατηρητή άσχετο με δίκυκλα να γυρίσει και να το κοιτάξει.

Σε μέρα δίχως καθόλου άνεμο είδαμε 174χλμ/ώρα στο κοντέρ, ενώ τις υπόλοιπες βλέπαμε τακτικά 165-168χλμ/ώρα!

Αριστο κράτημα, σφιχτό δίχως να κοπανάει τη μέση του αναβάτη σε ανωμαλίες του οδοστρώματος, με έκπληξη τα ελαστικά της Maxxis.

Ο νέος κινητήρας G5-SC είναι δυνατός, οικονομικός, με λιγότερους ρύπους και με αραιά διαστήματα service (έξτρα οικονομία).

Απίθανο πακέτο φρένων, που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε μοτοσικλέτες. Μεγάλη δύναμη, αλλά εξίσου καλή αίσθηση.

Πανέμορφα τα όργανα, δεν χορταίνεις να τα χαζεύεις το βράδυ. Δεσπόζει το στροφόμετρο, ενώ υπάρχουν όλα τα απαραίτητα.

Υπέρ-άνετη η σέλα, για 2 μεγαλόσωμα άτομα. Από κάτω της, στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο θα χωρέσει ένα full-face κράνος.

Διαστημικό, αλλά ταυτόχρονα και καλαίσθητο το πίσω φωτιστικό σώμα, που είναι και στιλάτο, και λειτουργικό, ενώ δεν μοιάζει με τίποτα άλλο.

Πρώτη Παρουσίαση - Kymco Xciting 400i

Το νέο Xciting 400i διαθέτει το βελτιωμένο κινητήρα G5SC, με εντυπωσιακή ισχύ, βελτιωμένη οικονομία και μειωμένους ρύπους. Παράλληλα, διαθέτει επιβλητικό design, και αθλητικά γονίδια.

 
+Δυναμικό design, sport χαρακτηριστικά
-Έλλειψη ABS, χαμηλή ζελατίνα

Χρώματα: Λευκό, μαύρο, μαύρο ματ
Τιμή: 5.692 ευρώ (5.495 μετρητοίς χωρίς Ε.Τ.Τ. -ενδεικτικό τέλος 197,79 ευρώ)

Με την πρώτη κιόλας ματιά, το στόμα ανοίγει, κι εσύ κάνεις ένα βήμα πίσω. Το Kymco Xciting 400i διαθέτει εντυπωσιακές λεπτομέρειες που δεν συναντάς συνήθως πάνω σε scooter. Καθίστε καλά, και δώστε βάση. Ακτινικές(!) δαγκάνες μπροστά, που πιάνουν σε δίσκους τύπου μαργαρίτα -και πίσω ο δίσκος είναι ίδιου τύπου. Φιμέ χαμηλή ζελατίνα, φιμέ κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα, και στα φλας! Εντυπωσιακά led τόσο για τα φώτα στάσης, όσο και για τα φλας, αλλά και το πίσω φως. Εύκολα ρυθμιζόμενες μανέτες σε 4 θέσεις. Με μία λέξη… αθλητικό, και δυναμικό όσο σχεδόν κανένα άλλο, θυμίζοντας έντονα τον θρύλο T-Max.

Εξετάζοντας τη λεπτομέρεια
Η ποιότητα κατασκευής είναι άριστη. Συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών πολύ καλή, και βαφή ποιοτική. Οι μεγάλοι, και όμορφοι καθρέπτες ρυθμίζονται όχι από το στέλεχος, αλλά από το κρύσταλλο. Τα όργανα είναι πραγματικά πανέμορφα, με το αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρο να δεσπόζει, δίνοντας μία ακόμη sport νότα στο scooter, και το κοντέρ με τις ψηφιακές ενδείξεις να παίζει δεύτερο ρόλο. Ο μοβ-μπλε φωτισμός των οργάνων είναι από τους ομορφότερους που έχουμε συναντήσει ποτέ σε δίκυκλο. Δυστυχώς οι ενδείξεις είναι ελαφρώς δυσδιάκριτες κάτω από έντονο ήλιο, ενώ οι πληροφορίες που αυτά παρέχουν είναι οι απαραίτητες. Στάθμη βενζίνης, θερμοκρασία, μερικός και ολικός χιλιομετρητής, ρολόι, και λυχνίες ρεζέρβας, κινητού (υπάρχει έξοδος ρεύματος στο μπροστινό ντουλαπάκι), ψεκασμού, μπαταρίας, λαδιού, service, φλας και μεγάλης σκάλας φώτων.

Η σέλα είναι τεραστίων διαστάσεων, και ιδιαίτερα άνετη για 2 μεγαλόσωμα άτομα, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι μεταλλικά και αναδιπλούμενα. Ο συνεπιβάτης έχει για έξτρα άνεση και ασφάλεια στη διάθεση του και δύο εργονομικές χειρολαβές. Η σέλα ανοίγει πανεύκολα από τον κεντρικό διακόπτη, με τη βοήθεια 2(!) αμορτισέρ, αποκαλύπτοντας από κάτω φωτιζόμενο χώρο 43 λίτρων, που χωράει ένα full-face κράνος και μερικά ακόμα αντικείμενα (δεν χωράει όμως ένα full-face KAI ένα jet). Επιπλέον, μπροστά υπάρχει ένα ντουλαπάκι -που δεν κλειδώνει- και ένας γάντζος για κάποιο τσαντάκι. Το Xciting 400i έχει και πρακτικό χειρόφρενο για να το παρκάρετε με ασφάλεια σε ανηφόρες/κατηφόρες, ενώ ο κεντρικός διακόπτης έχει και αντικλεπτικό σύστημα, αφού με ένα κουμπί κλείνει, ενώ ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού.

Απολαυστική οδήγηση
Με σέλα 790 χιλιοστών, το Xciting 400i είναι αρκετά ψηλό για αναβάτη με ύψος 1.70, και προσωπικά πάταγα με τη μύτη του ποδιού. Παράλληλα το ύψος του scooter εκπαιδεύει τον αναβάτη να καβαλάει από μπροστά, και όχι περνώντας το πόδι πάνω από τη σέλα –πράγμα δύσκολο, για όποιον δεν έχει καλά ανοίγματα. Μόλις καθίσει όμως ο αναβάτης, τα χειριστήρια έρχονται ιδανικά στα χέρια του, ενώ τα πόδια είναι ελαφρώς διπλωμένα αν κάθεσαι μπροστά-μπροστά στη σέλα. Φέρνεις λοιπόν το σώμα σου στο πίσω μέρος της σέλας του αναβάτη, και αμέσως η στάση γίνεται ιδανική. Μπορείς μάλιστα εύκολα να τοποθετείς τα πόδια σου σε μια δεύτερη στάση, τεντωμένα μπροστά, για ακόμα πιο χαλαρή στάση στον αυτοκινητόδρομο.

Ο θόρυβος του κινητήρα είναι μεστός και χορταστικός, ενώ το 400 επιταχύνει από στάση σχετικά ράθυμα στην αρχή λόγω μετάδοσης, ενώ αμέσως μετά εντυπωσιάζει με τη δύναμη του στις μεσαίες και ψηλές στροφές. Σε μέρα δίχως καθόλου άνεμο είδαμε 174χλμ/ώρα στο κοντέρ, ενώ τις υπόλοιπες βλέπαμε τακτικά 165-168χλμ/ώρα. Οι προσπεράσεις γίνονται παιχνιδάκι, ενώ ακόμα και στο μποτιλιάρισμα το Xciting δεν νιώθει έξω από τα νερά του, παρά το μεγάλο μεταξόνιο και τα 200 στεγνά κιλά του. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές δίχως να κοπανάνε, και τιθασεύουν άνετα το scooter της Kymco, ακόμα και σε καμπές με την τελική του, γεμίζοντας εμπιστοσύνη τον αναβάτη. Έκπληξη αποτελούν τα ελαστικά της Maxxis, αφού παρότι δεν φθάνουν το επίπεδο των ευρωπαϊκών, είναι εντούτοις πολύ καλά ακόμα και σε γυαλισμένη άσφαλτο, τουλάχιστον στο στεγνό. Η φιμέ ζελατίνα τώρα μπορεί να είναι όμορφη, όμως δεν προστατεύει το πάνω μέρος του σώματος, ενώ δεν μπορείς να δεις και από μέσα της. Αν βγαίνετε συχνά στον αυτοκινητόδρομο, θα θελήσετε να την αλλάξετε -έχετε υπόψη πως η Kymco διαθέτει έτοιμη, διάφανη ψηλότερη ζελατίνα στα επίσημα αξεσουάρ του Xciting. Όπως και με το Yamaha Xmax 400, έτσι κι εδώ διαπιστώνουμε έλλειψη ABS στα φρένα, που όμως τουλάχιστον εδώ εκτός από φοβερή δύναμη έχουμε και εκπληκτική αίσθηση - ακόμα και με τα ελαστικά της Maxxis!

Δυναμικές μετακινήσεις
Το Kymco Xciting 400i διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ενθουσιάζουν τον απαιτητικό αγοραστή των δυναμικών scooter με πολλά κυβικά. Επιθετική, πανέμορφη εμφάνιση, κορυφαία περιφερειακά, μπόλικη δύναμη κινητήρα ακόμα και για ταξίδι στην Εθνική, δεμένη sport αίσθηση στην οδήγηση, μαζί με ικανοποιητικές δόσεις πρακτικότητας. Η κατανάλωση του είναι λογική, ενώ η τιμή του βρίσκεται στα πλαίσια της κατηγορίας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά    
Κινητήρας:    4T, 1Κ, 1ΕΕΚ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.):    399
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.):    84x72
Συμπίεση (:1):    10,8
Ισχύς (Ίπποι Hp/σ.αλ.):    35,6/7500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.):    3,85/6.250
Τροφοδοσία:    Ηλ. Ψεκασμός  
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα):    12,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.):    4,8
Βάρος (kg, κενό):    199
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα):    168
     
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα    
Τύπος:   Σωληνωτό, διπλό, ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε:    Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.):    Δ.Α.
Αναρτήσεις Π:    Δυο αμορτισέρ, προφόρτιση
Διαδρομή:    Δ.Α.
Φρένα Ε (χιλ.):    2Δ /280, ακτινικές δαγκάνες, δίσκοι τύπου μαργαρίτα   
Φρένα Π (χιλ.):    Δ /240, δίσκος τύπου μαργαρίτα
    
Τροχοί-Ελαστικά    
Ελαστικό Ε:     Maxxis 120/70-15
Ελαστικό Π:   Maxxis 150/70-14
     
Διαστάσεις    
Μήκος:    1975
Πλάτος:    820
Μεταξόνιο:    1570
Ύψος σέλας:    795
    
Εξοπλισμός    
ABS:    O
Μίζα:    N
Μανιβέλα:    O
Στροφόμετρο:    N
Κοντέρ:    N
Ένδειξη θερμοκρασίας:    N
Ένδειξη βενζίνης:    N
Μερικός χιλιομετρητής:    N
Φέρινγκ:    N
Ρυθμιζόμενες μανέτες:    N
Κεντρικό σταντ:    N
Πλάγιο σταντ:    N
Σχάρα:    O
Κλειδαριά κράνους:    O
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση:    O
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση:    N

N=Ναι, Ο=Όχι

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ