Η παρουσίαση του νέου μοντέλου έγινε στην Ινδονησία από την αντιπροσωπεία της χώρας, καθώς το ΜΤ-25 θα κατασκευάζεται εκεί. Η ξεκάθαρη στόχευσή του είναι το ολοκαίνουργιο Ζ300 της Kawasaki, εφόσον μιλάμε για τις δυτικές αγορές. Με δικύλινδρο κινητήρα που προέρχεται από το αντίστοιχο σπορ μοντέλο YZF-R25 - όπως κυκλοφορεί στην Ασία - το ΜΤ προσφέρει ιδιαίτερα σύγχρονη σχεδίαση, πολλές λεπτομέρειες και άρτιο εξοπλισμό. Για τα δεδομένα των μοτοσικλετών που προέρχονται από τους υπόλοιπους κατασκευαστές της Ασίας πλην Ιαπώνων, το ΜΤ-25 μοιάζει λίγο-πολύ με διαστημόπλοιο.
Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 250 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και 2,3 κιλά ροπής στις 10,000. Το εμφανέστατα υψηλόστροφο αποτέλεσμα έχει να κινήσει μια μοτοσικλέτα 165 κιλών μέσω εξατάχυτου κιβωτίου. Είναι εξολισμένη με ρεζερβουάρ 14 λίτρων, ζάντες 17 ιντσών (110/70 εμπρός, 140/70 πίσω), δισκόφρενα παντού.
Ξεχωρίζουν τα πλούσια όργανα με το ψηφιακό πολυόργανο, το LED πίσω φανάρι και η όλη σχεδίαση που εμφανώς είναι προορισμένη για τα ψηλότερα ράφια της αγοράς. Βέβαια, με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Yamaha τα τελευταία χρόνια στην περίπτωση της οικογένειας ΜΤ, τα νέα μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευχάριστα για μας.
Το ερώτημα φυσικά είναι με ποια μορφή θα έρθει η μοτοσικλέτα προς δυσμάς. Η λογική λέει πως θα είναι βασισμένη στην ανάλογη supersport έκδοση, η οποία στην περίπτωσή μας είναι η YZF-R3, με τον δικύλινδρο κινητήρα στα 321 κ.εκ., οπότε πιθανότατα θα περιμένουμε να δούμε ένα αντίστοιχο ΜΤ-03. Σε αντίθεση με τη μοτοσικλέτα που χρησιμοποιούσε το ίδιο όνομα μέχρι πρόσφατα και ήταν βασισμένη στον μονοκύλινδρο του ΧΤ660, εδώ θα έχουμε το μοντέλο που θα μπει σφήνα ανάμεσα στο ΜΤ-125 και το ΜΤ-07 σε μια κατηγορία που εσχάτως αρχίζει να μαζεύει φόρα. Ήδη Honda και Kawasaki έχουν εκπροσώπους στα 300 κ.εκ., οπότε είναι απλώς αναμενόμενη η έλευση της Yamaha και δη με το βαρύ της πυροβολικό στην παγκόσμια αγορά, τη σειρά ΜΤ.
Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.