Η παρουσίαση του νέου μοντέλου έγινε στην Ινδονησία από την αντιπροσωπεία της χώρας, καθώς το ΜΤ-25 θα κατασκευάζεται εκεί. Η ξεκάθαρη στόχευσή του είναι το ολοκαίνουργιο Ζ300 της Kawasaki, εφόσον μιλάμε για τις δυτικές αγορές. Με δικύλινδρο κινητήρα που προέρχεται από το αντίστοιχο σπορ μοντέλο YZF-R25 - όπως κυκλοφορεί στην Ασία - το ΜΤ προσφέρει ιδιαίτερα σύγχρονη σχεδίαση, πολλές λεπτομέρειες και άρτιο εξοπλισμό. Για τα δεδομένα των μοτοσικλετών που προέρχονται από τους υπόλοιπους κατασκευαστές της Ασίας πλην Ιαπώνων, το ΜΤ-25 μοιάζει λίγο-πολύ με διαστημόπλοιο.
Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 250 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και 2,3 κιλά ροπής στις 10,000. Το εμφανέστατα υψηλόστροφο αποτέλεσμα έχει να κινήσει μια μοτοσικλέτα 165 κιλών μέσω εξατάχυτου κιβωτίου. Είναι εξολισμένη με ρεζερβουάρ 14 λίτρων, ζάντες 17 ιντσών (110/70 εμπρός, 140/70 πίσω), δισκόφρενα παντού.
Ξεχωρίζουν τα πλούσια όργανα με το ψηφιακό πολυόργανο, το LED πίσω φανάρι και η όλη σχεδίαση που εμφανώς είναι προορισμένη για τα ψηλότερα ράφια της αγοράς. Βέβαια, με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Yamaha τα τελευταία χρόνια στην περίπτωση της οικογένειας ΜΤ, τα νέα μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευχάριστα για μας.
Το ερώτημα φυσικά είναι με ποια μορφή θα έρθει η μοτοσικλέτα προς δυσμάς. Η λογική λέει πως θα είναι βασισμένη στην ανάλογη supersport έκδοση, η οποία στην περίπτωσή μας είναι η YZF-R3, με τον δικύλινδρο κινητήρα στα 321 κ.εκ., οπότε πιθανότατα θα περιμένουμε να δούμε ένα αντίστοιχο ΜΤ-03. Σε αντίθεση με τη μοτοσικλέτα που χρησιμοποιούσε το ίδιο όνομα μέχρι πρόσφατα και ήταν βασισμένη στον μονοκύλινδρο του ΧΤ660, εδώ θα έχουμε το μοντέλο που θα μπει σφήνα ανάμεσα στο ΜΤ-125 και το ΜΤ-07 σε μια κατηγορία που εσχάτως αρχίζει να μαζεύει φόρα. Ήδη Honda και Kawasaki έχουν εκπροσώπους στα 300 κ.εκ., οπότε είναι απλώς αναμενόμενη η έλευση της Yamaha και δη με το βαρύ της πυροβολικό στην παγκόσμια αγορά, τη σειρά ΜΤ.
LiveWire Concepts: Δύο νέα ηλεκτρικά fun bikes για πόλη και χώμα
Triumph TF 250-X 2026: Έρχεται πιο ισχυρό, πιο ευέλικτο, έτοιμο για νίκες!
Μηδενική ανοχή στο κράνος: Σωστό στη θεωρία αλλά με τον ΦΠΑ τι θα γίνει;
Ducati 996 SPS: Πωλήθηκε στα 63.000 ευρώ – Εργοστασιακά σφραγισμένη από το 1999
Scorpio Pro Gold Edition: Ε-scooter με 130 χλμ./ώρα τελική και 200χλμ. αυτονομία
Εγκαίνια για την κάθετη μονάδα SP Motors, στην Αγία Παρασκευή
Athens Moto Rent: Νοίκιασε το scooter που θες για όσο θες και οικονομικά
QJMOTOR : MTX 125 ABS / TCS: Με γεννήτρια υποβοήθησης , κάμερα καταγραφής και Top Box
Suzuki GSX-8T & GSX-8TT: Ανακοινώθηκαν οι τιμές στην Ελλάδα!
368 οδηγοί χάνουν καθημερινά το δίπλωμά τους λόγω μη χρήσης κράνους!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025