Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)

Βρεθήκαμε σήμερα στην Πανελλήνια δημοσιογραφική παρουσίαση της Suzuki Moto Greece για να γνωρίσουμε και να έχουμε μια πρώτη οδηγική επαφή με τα ολοκαίνουργια DR-Z4S & DR-Z4SM  που έλαβε χώρα στο Ridin
3 Φωτογραφίες »

Βρεθήκαμε σήμερα στην Πανελλήνια δημοσιογραφική παρουσίαση της Suzuki Moto Greece για να γνωρίσουμε και να έχουμε μια πρώτη οδηγική επαφή με τα ολοκαίνουργια DR-Z4S & DR-Z4SM  που έλαβε χώρα στο Riding School του Θανάση Χούντρα

Η παρουσίαση των DR-Z4S και DR-Z4SM στο RidingSchool.
Νέος κινητήρας 400cc με τεχνολογία Euro 5+ για δίπλωμα A2.
DR-Z4S με χωμάτινο προσανατολισμό και DR-Z4SM για άσφαλτο.
Fun to ride και τα δύο – Κάνεις παιχνίδι παντού.

mototriti Team

SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!

Η παρουσίαση των DR-Z4S και DR-Z4SM στο RidingSchool


Βρεθήκαμε σήμερα στην Πανελλήνια δημοσιογραφική παρουσίαση της Suzuki Moto Greece για να γνωρίσουμε και να έχουμε μια πρώτη οδηγική επαφή με τα ολοκαίνουργια DR-Z4S & DR-Z4SM  που έλαβε χώρα στο Riding School του Θανάση Χούντρα. Η Suzuki επέλεξε τη συγκεκριμένη τοποθεσία επειδή έχει πιστάκι με άσφαλτο αλλά και χώμα, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες ώστε τα δύο μοντέλα να μπορέσουν να ξεδιπλώσουν όλες τις πτυχές του χαρακτήρα τους.
 

Νέος κινητήρας 400cc με τεχνολογία Euro 5+ για δίπλωμα A2


Οι νέες DR-Z4S (enduro) και DR-Z4SM (supermoto) για το 2025 μοιράζονται έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 398 κυβικών, που αποδίδει 38 ίππους και 37 Nm ροπής, όντας απόλυτα συμβατός με το δίπλωμα A2, χωρίς περιορισμούς.
Ο κινητήρας διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό ψεκασμόride-by-wireδιπλούς καταλύτεςδιπλή ανάφλεξη με δύο μπουζί, σύστημα OBD και βαλβίδες τιτανίου στην εισαγωγή. Το κιβώτιο παραμένει 5τάχυτο αλλά ενισχυμένο με slipperclutch, που επιτρέπει ομαλότερο κατέβασμα ταχυτήτων και περισσότερη σταθερότητα στην είσοδο στροφών. 
 

DR-Z4S με χωμάτινο προσανατολισμό και DR-Z4SM για άσφαλτο

Η DR-Z4S προσανατολίζεται ξεκάθαρα στο χώμα, με τροχούς 21"/18" και λάστιχα για χωμάτινη χρήση, ενώ η DR-Z4SM κινείται με 17άρες ζάντες και λάστιχα δρόμου για πιο αστική, παιχνιδιάρικη οδήγηση. Τα φρένα είναι δίσκοι μπροστά και πίσω, ενώ το ρυθμιζόμενο σύστημα αναρτήσεων εξασφαλίζει προσαρμοστικότητα σε κάθε στυλ χρήσης.Το πλαίσιο είναι ατσάλινο με αποσπώμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο, συνδυασμένο με αλουμινένιο ψαλίδι, σε διάταξη που παραπέμπει ξεκάθαρα σε αγωνιστικό DNA. Και στις δύο εκδόσεις, χρησιμοποιείται ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι KYB εμπρός και μοχλικός αποσβεστήρας πίσω, με διαδρομές άνω των 200mm – απόλυτα ικανές για off-road χρήση στην DR-Z4S ή για δυναμική supermoto οδήγηση στην DR-Z4SM. Παρά την προσθήκη τεχνολογιών, τα βάρη παραμένουν εξαιρετικά χαμηλά: 151 κιλά για την DR-Z4S και 154 κιλά για την DR-Z4SM, με γεμάτο ρεζερβουάρ 8,7 λίτρων. Σημαντική διαφορά ανάμεσα στις δύο είναι το ύψος σέλας (920 mmvs 890 mm) και το μεταξόνιο (1.495 mmvs 1.465 mm), με τη supermoto να προσαρμόζεται καλύτερα σε καθημερινή χρήση.
 

Fun to ride και τα δύο – Κάνεις παιχνίδι παντού

Τα 151 κιλά της Enduro και τα 154 κιλά της Supermoto δίνουν εύκολο χειρισμό και πολλά χαμόγελα στον αναβάτη τους. Η αίσθηση ευελιξίας είναι άμεση από τα πρώτα μέτρα και συνδυάζεται με τεχνολογίες που κάνουν πραγματική διαφορά στην καθημερινή οδήγηση αλλά και στο πιο απαιτητικό περιβάλλον. Ο συμπλέκτης ολίσθησης (slipper clutch) διευκολύνει τα κατεβάσματα, επιτρέποντας ομαλότερη είσοδο στις στροφές και προσφέροντας μια μανέτα με ιδιαίτερα μαλακή αίσθηση που δεν κουράζει, ακόμα και σε πολύωρη χρήση. Οι αναρτήσεις δεν είναι ίδιες για τα δύο μοντέλα, αλλά έχουν διαφορετικό χαρακτήρα ώστε να ταιριάζουν στον προσανατολισμό τους: πιο «συγχωρητικές» στο enduro, πιο «σφιχτές» στο supermoto για να ανταποκρίνονται στις διαφορετικές απαιτήσεις δρόμου και χώματος. Το ίδιο ισχύει και για το G-mode, που προσαρμόζει το traction control στην ολίσθηση του πίσω τροχού. Στην DR-Z4SM το σύστημα αφήνει μεγαλύτερη ελευθερία ώστε να επιτρέπει slides και πιο επιθετική οδήγηση στην άσφαλτο ή την πίστα, ενώ στην DR-Z4S περιορίζει πιο νωρίς την ολίσθηση κάνοντας το μοντέλο πιο διαχειρίσιμο ακόμη και για αρχάριους. Η δυνατότητα απενεργοποίησης ABS ενισχύει τον χωμάτινο χαρακτήρα της enduro έκδοσης, ενώ ο ηλεκτρονικός ψεκασμός αποδεικνύεται βελούδινος σε απόκριση και το γκάζι είναι ride-by-wire. Στην πράξη, το αποτέλεσμα είναι δύο μοτοσυκλέτες με ξεχωριστή ταυτότητα: το DR-Z4SM είναι τέρμα fun to ride, φτιαγμένο για παιχνίδι στον δρόμο αλλά και για επιθετικούς γύρους στην πίστα, ενώ το DR-Z4S παραμένει η πιο all-around πρόταση, με χαμηλό βάρος και δυνατότητες που το καθιστούν εξαιρετικό εργαλείο στο χώμα. Έτσι, μπορεί να το χαρεί τόσο ο αρχάριος που θέλει μια φιλική αλλά ικανή μοτοσυκλέτα, όσο και ο έμπειρος που αναζητά κάτι πιο ελαφρύ, εύκολο και ευέλικτο για να εξερευνήσει νέες διαδρομές.
 

 
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA