• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με σαφή τρόπο καθορίστηκε η πρακτική της διήθησης και στην Δυτική Αυστραλία.

Νόμιμη η διήθηση στην Δυτική Αυστραλία

 

Νομιμοποιήθηκε και καθορίστηκε η διήθηση των μοτοσυκλετών για την Δυτική Αυστραλία, σε μια νομοθετική πράξη που σίγουρα θα ανακουφίσει πολλούς μοτοσυκλετιστές. Δείτε περισσότερα.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Η διήθηση ή lane-filtering όπως αλλιώς λέγεται, προφανώς και  δεν είναι αποκλειστικά… ελληνικό φαινόμενο, καθώς πρακτικά κάθε πόλη και χώρα στην οποία κινούνται μοτοσυκλέτες, φιλοξενεί το φαινόμενο. Ένα ζήτημα που δεν έχει εύκολη απάντηση όσον αφορά την συνάντηση του νόμου και της πραγματικότητας, η διήθηση έγινε νόμιμη και με την βούλα, στην Δυτική Αυστραλία, όπως λένε τα διεθνή μέσα ειδήσεων.
 
Πιο συγκεκριμένα, δημοσιεύθηκαν συγκεκριμένοι κανόνες υπό τους οποίους η διήθηση καθίσταται νόμιμη. Σύμφωνα με αυτούς, η μοτοσυκλέτα δεν πρέπει να ξεπερνά σε ταχύτητα τα 30 χλμ/ώρα, πραγματοποιώντας διήθηση, συνεπώς η πρακτική απαγορεύεται στην εθνική οδό, ενώ διευκρινίζεται ότι απαγορεύεται σε σχολικές περιοχές και σε τμήματα ταυτόχρονης κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων και πεζών –τα λεγόμενα shared zones.
 
Οι κανόνες διευκρινίζουν επίσης ότι η διήθηση απαγορεύεται όταν επίκειται προσπέραση βαρέος οχήματος, όπως επίσης απαγορεύεται σε κυκλικούς κόμβους, σε λωρίδες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης ή σε σημεία σύμπτυξης της κυκλοφορίας και φυσικά, όταν «δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με ασφάλεια». Σε κάθε άλλη περίπτωση, η διήθηση επιτρέπεται.
 
Πρόκειται για ένα ακόμα μέρος του κόσμου που προχωρά σε αντίστοιχες νομοθετικές ενέργειες για την πλέον συζητημένη οδηγική πραγματικότητα της μοτοσυκλέτας σε όλο τον κόσμο. Ποια είναι η γνώμη σας; Μήπως ήρθε η ώρα, η διήθηση να νομοθετηθεί κατάλληλα και οριστικά, και στην χώρα μας;
 

 
  • yam34

    Το ίδιο ισχύει δια νόμου και στη Γαλλία εδω και κάποια χρόνια. Πχ. στις περιφεριακές οδούς των πόλεων που το όριο είναι 70χλμ/ω, τα αυτοκίνητα που κινούνται στην αριστερη λωρίδα θα πρεπει να είναι τέρμα αριστερα και τα αυτοκίνητα της μεσαίας, όσο γινεται πιο κοντα προς τη δεξια λωρίδα.Ετσι μένει χώρος για να περνουν οι μοτοσυκλετιστές με όριο ταχυτητας τα 30χλμ/ω μονο στις περιπτώσεις που υπαρχει μποτιλιαρισμα. Εαν η αστυνομία δει κάποιον να μην αφήνει χώρο στους μοτοσυκλετιστές , του επιβάλει πρόστιμο .

     
  • menya v.

    Ελπίζω στην επόμενη χιλιετία να βρεθεί και στην Ελλάδα κάποιος λογικός και ακομπλεξάριστος άνθρωπος να καταλάβει ότι τα δίκυκλα έχουν την ευελιξία της κίνησης και θα πρέπει να τιμωρούν αυτούς που εσκεμμένα δεν δίνουν χώρο και δεν διευκολύνουν την διείσδηση - λέω εγώ - των δικύκλων σε χώρους που δεν μπορούν να κινηθούν τα αυτοκίνητα. Επιπλέον να τιμωρούνται αυτοί που οδηγούν απασχολημένοι στα κινητά τους και όχι επί της οδήγησης , με αποτέλεσμα την απότομη διόρθωση της πορείας τους ή της αλλαγής λωρίδων.

      4