Νέες Kawasaki KX250, KX450 για το 2026 και σε enduro έκδοση X

Η Kawasaki αποκάλυψε τις πλήρως ανανεωμένες KX250 και KX450 για το 2026, με σαφή αναφορά στην αγωνιστική της ταυτότητα. Και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν εξελιχθεί μέσα από το πρόγραμμα της εταιρείας στο MXGP, το κορυφαίο παγκόσμιο πρωτάθλημα motocross, και ενσωματώνουν χαρακτηριστικά που προέρχονται κατευθείαν από τις εργοστασιακές αγωνιστικές εκδόσεις.
Απευθείας από την MXGP: Νέα γενιά KX με DNA αγώνων
Φρένα Brembo, αναρτήσεις Showa και σύστημα Uni-Trak
Χειρολαβές DI Lock-on και συνδεσιμότητα με smartphone
KX-X: Νέες enduro εκδόσεις με 21άρη τροχό εμπρός και 18άρη πίσω
Απευθείας από την MXGP: Νέα γενιά KX με DNA αγώνων
Η Kawasaki αποκάλυψε τις πλήρως ανανεωμένες KX250 και KX450 για το 2026, με σαφή αναφορά στην αγωνιστική της ταυτότητα. Και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν εξελιχθεί μέσα από το πρόγραμμα της εταιρείας στο MXGP, το κορυφαίο παγκόσμιο πρωτάθλημα motocross, και ενσωματώνουν χαρακτηριστικά που προέρχονται κατευθείαν από τις εργοστασιακές αγωνιστικές εκδόσεις. Η νέα KX450 βασίζεται στη γεμάτη εμπειρίες KX450SR, τη μοτοσυκλέτα με την οποία ο Romain Febvre αγωνίζεται για την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki. Αντίστοιχα, η KX250 προέρχεται από την αντίστοιχη αγωνιστική βάση της KX250-SR, με οδηγό τον Mathis Valin στο πρωτάθλημα MX2.
Φρένα Brembo, αναρτήσεις Showa και σύστημα Uni-Trak
Τα νέα KX χαρακτηρίζονται από πληρότητα εξοπλισμού και περιφερειακών. Στον τομέα των φρένων, και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με μπροστινό δίσκο 270mm και διπίστονη δαγκάνα Brembo, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα, προσφέροντας ομοιογένεια και προβλέψιμη απόδοση κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Η ανάρτηση αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τη Showa, περιλαμβάνοντας ανεστραμμένο πιρούνι 49mm μπροστά, πλήρως ρυθμιζόμενο σε επαναφορά και συμπίεση. Πίσω βρίσκουμε το νέο σύστημα Uni-Trak με διπλή ρύθμιση συμπίεσης (υψηλής και χαμηλής ταχύτητας), ρύθμιση επαναφοράς και προφόρτιση. Η διαδρομή είναι 305mm μπροστά και 307mm πίσω, διατηρώντας τη σταθερότητα χωρίς να θυσιάζεται η απόσβεση. Το ρεζερβουάρ και στα δύο μοντέλα είναι 6,2 λίτρα, επαρκές για προπονήσεις ή αγώνες μικρής διάρκειας. Το ύψος σέλας φτάνει τα 960mm στην KX450 και 955mm στην KX250, στοιχείο που επιβεβαιώνει τον καθαρά αγωνιστικό τους προσανατολισμό.
Χειρολαβές DI Lock-on και συνδεσιμότητα με smartphone
Οι νέες KX διαθέτουν χειρολαβές τύπου DI Lock-on, ενώ το πλέον σύγχρονο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, που επιτρέπει στον αναβάτη να προγραμματίζει τον χάρτη του κινητήρα από το κινητό του τηλέφωνο. Η δυνατότητα αυτή φέρνει την εργοστασιακή εμπειρία ακόμα πιο κοντά στους ιδιώτες και ενισχύει τη σχέση μοτοσυκλέτας–αναβάτη σε επίπεδο λεπτομερειών και παραμετροποίησης. Οι KX450 και KX250 είναι ήδη διαθέσιμες σε επιλεγμένες αγορές και αναμένουμε επίσημη ενημέρωση για το αν θα έρθουν στην Ελληνική αγορά.
KX-X: Νέες enduro εκδόσεις με 21άρη τροχό εμπρός και 18άρη πίσω
Η γκάμα KX επεκτείνεται με τις εκδόσεις KX250X και KX450X, οι οποίες σχεδιάστηκαν για αγώνες τύπου hare and hound, αλλά και γενικά για εντούρο χρήσεις. Οι νέες εκδόσεις μοιράζονται τον βασικό εξοπλισμό με τα motocross μοντέλα, αλλά φέρουν και εξειδικευμένες προσαρμογές. Η KX250X διαθέτει τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, σε αντίθεση με τη στάνταρ KX250 που φέρει 19άρη τροχό πίσω. Η αλλαγή αυτή συνοδεύεται από ελαστικά εντούρο και την ύπαρξη πλαϊνού σταντ, κάτι πολύτιμο στις εντουράδες. Αντίστοιχα, η KX450X διαθέτει επίσης πλαϊνό σταντ και επιπλέον καπάκι φίλτρου αέρα με ταχυσύνδεση, διευκολύνοντας τη συντήρηση στο πεδίο. Με τις προσθήκες αυτές, οι X εκδόσεις ενισχύουν το πολυεργαλειακό χαρακτήρα της σειράς KX, δίνοντας τη δυνατότητα συμμετοχής σε ευρύ φάσμα αγώνων και προπονήσεων.