|
Η ολοκαίνουργια οικογένεια Street Triple
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | STREET TRIPLE S | STREET TRIPLE R | STREET TRIPLE RS |
ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ |
|
Πρόσθετα σε σχέση με την S:
|
Πρόσθετα σε σχέση με την R:
|
ΕΚΠΟΜΠΕΣ | STREET TRIPLE S | STREET TRIPLE R | STREET TRIPLE RS |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4.7 λ/100χλμ | 4.8 λ/100χλμ | 4.7 λ/100χλμ |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ | 115 γρ / χλμ | 112 γρ / χλμ | 115 γρ / χλμ |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | STREET TRIPLE S | STREET TRIPLE R | STREET TRIPLE RS |
ΔΥΝΑΜΗ | 113 PS / 111 BHP (83kW) @ 11,250σαλ |
118 PS / 116 BHP (87kW) @ 12,000σαλ |
123 PS / 121 BHP (90kW) @ 11,700σαλ |
ΡΟΠΗ | 73 Nm @ 9,100 σαλ | 77 Nm @ 9,400 σαλ | 77 Nm @ 10,800 σαλ |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά | ||
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | 765 κεκ | ||
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ / ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 78 x 53.4 χιλ | ||
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 12.65:1 | ||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με SAI. Ηλεκτρονικός έλεγχος γκαζιού. | ||
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Ανοξείδωτη ατσάλινη εξάυμιση 3 σε 1 με πλάι χαμηλά τοποθετημένο ανοξείδωτο ατσάλινο τελικό | ||
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ | Υγρός, πολύδισκος | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος συμπλέκτης |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 – τάχυτο | ||
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ | Αλυσίδα O ring | ||
ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΡΗ | STREET TRIPLE S | STREET TRIPLE R | STREET TRIPLE RS |
ΠΛΑΙΣΙΟ | Εμπρός – Αλουμινένιο διπλής δοκού. Πίσω - 2 κομματιών χυτό υψηλής πίεσης | ||
ΨΑΛΙΔΙ | Δίμπρατσο, χυτό κράμα αλουμινίου |
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41 χιλ με ξεχωριστές λειτουργίες, 110 χιλ διαδρομή | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41 χιλ με μεγάλα έμβολα με ξεχωριστές λειτουργίες, 115 χιλ διαδρομή. Ρυθμιζόμενη προφόρτιση, επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41 χιλ με μεγάλα έμβολα, 115 χιλ διαδρομή. Ρυθμιζόμενη προφόρτιση, επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης |
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Αμορτισέρ Showa με ξεχωριστό δοχείο, 124 χιλ διαδρομή. Διαβαθμισμένος ρυθμιστής προφόρτισης | Αμορτισέρ Showa με ξεχωριστό δοχείο, 134 χιλ διαδρομή. Ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου (lock-rings), επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης | Αμορτισέρ Öhlins STX40 με ξεχωριστό δοχείο, 131 χιλ διαδρομή. Ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου (lock-rings), επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης |
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χιλ, διπίστονες δαγκάνες Nissin | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χιλ, ακτινικές τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M4.32 | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χιλ, ακτινικές τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 |
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ | 3.5” x 17” χυτός | ||
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ | Μονός σταθερός δίσκος 220 χιλ, μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα Brembo | ||
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ | 5.5” x 17” χυτός | ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | STREET TRIPLE S | STREET TRIPLE R | STREET TRIPLE RS |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 810 mm | 825 mm | 825 mm |
ΥΨΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ) |
1,060 mm | 1,085 mm | 1,085 mm |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 24.8 degrees | 23.9 degrees | 23.9 degrees |
ΙΧΝΟΣ | 104.3 mm | 100 mm | 100 mm |
ΜΗΚΟΣ | 2,065 mm | ||
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1,410 mm | ||
ΞΗΡΟ ΒΑΡΟΣ | 166 KG | ||
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | 17.4 ΛΙΤΡΑ |
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Νίκη Bagnaia στον αγώνα Sprint της Ιαπωνίας
Λακκούβες στο δρόμο, μπορώ να αποζημιωθώ;
Test LS2 Stream II: Κέλυφος ενισχυμένο με αραμίδιο
Υπογράφει στη Honda o Romano Albesiano, ενώ ο Fabiano Sterlacchini φεύγει από την ΚΤΜ
Μια ματιά στο νέο QJMOTOR SQ16 125 TCS/ABS
KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός
Επίσημη παρουσίαση του χωμάτινου Triumph TF450-RC
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr