Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2025
Κινητήρας 310 κ.εκ. με 25 ίππους και 2,95 kg-m ροπής με κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ
Εξαιρετικό ζύγισμα και μεγάλο κόψιμο τιμονιού για υψηλά επίπε...
Κινητήρας 310 κ.εκ. με 25 ίππους και 2,95 kg-m ροπής με κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ
Εξαιρετικό ζύγισμα και μεγάλο κόψιμο τιμονιού για υψηλά επίπε...

CP2 κινητήρας 689cc με 73 άλογα.
Ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ και monoshock με μοχλικό....

Νέα γενιά με κομψότητα και 5 χρόνια εγγύηση.
Τρικύλινδρος κινητήρας 931 κ.εκ. με 124 ίππους και Quickshiter....

Κινητήρας V4 Granturismo με 168 άλογα.
Ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός....

Νέος κινητήρας με 63 ίππους καθαρής αγωνιστικής δύναμης.
Νέα ένθετα στην εξάτμιση και στο airbox για τις νέες προδιαγραφές θορύβου....

Έτοιμο για την EICMA με 189 άλογα και 145Nm ροπής.
Μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου και αναρτήσεις WP APEX....

Επιθετικός σπορ σχεδιασμός
GT θέση οδήγησης και μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη...

V-Twin 997 cc με 89 ίππους και πλούσιος ηλεκτρονικός εξοπλισμός.
TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και θερμαινόμενες χούφτες και σέλα....

Νέο ρετρό σχεδιασμός με στρογγυλό φανάρι και ρεζερβουάρ δάκρυ.
Ο τετρακύλινδρος των 948 κυβικών με νέο σύστημα ψεκασμού για τις ψηλές....

Κινητήρας 798cc 113 ίππων με Assisted Shift για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και μονό αμορτισέρ της Sachs με φρένα Bre...

Νέος κινητήρας 798cc με 113 ίππους , στρόφαλο twist-forged και έμβολα υψηλής συμπίεσης.
Ανεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο monoshock Showa....

Τετρακύλινδρο 77 ίππων και με ram-air αγγιζει τους 80
Screaming Effect και κόφτης στις 16.000σ.αλ ...

Αφιξη στην Ελληνική αγορά με 41 άλογα, premium εξοπλισμό και τιμή 4.690 ευρώ.
TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα και τρία riding modes....

Νέα custom πρόταση της QJ Motor στην EICMA 2025.
V κινητήρας 385 cc με 35,4 ίππους και ανεστραμμένο πιρούνι....

Η πρώτη Honda με κινητήρα V3 και ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή.
900 cc V3 κινητήρας με ηλεκτρικό turbo και 100+ ίππους....

Με νέες σχεδιαστικές αλλαγές στο μούτρο
Y-AMT κιβώτιο ταχυτήτων και μεγάλος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας...
Cornering ABS Pro και Dynamic Traction Control για μεγαλύτερη ασφάλεια
Έξτρα πρακτικότητα με μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο και πιο χαμηλή σέλα
...

Spy photos αποκαλύπτουν τη νέα εποχή της DesertX.
Νέος κινητήρας V2 890 cc με 120 ίππους....

Νέα πρόταση της Morbidelli στην κατηγορία adventure-touring.
Δικύλινδρος κινητήρας 486 cc με 47 ίππους και 18 λίτρα ρεζερβουάρ....

Νέα εποχή για το NMAX 155 με την ηλεκτρική μετάδοση YECVT.
Δύο προγράμματα οδήγησης και λειτουργία “Downshift” για σπορ αίσθηση....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.