Δοκιμάζεται και οδεύει προς παρουσίαση η Triumph Street Scrambler 400
Δευτέρα, 28 Απριλίου 2025
Πιο προσανατολισμένη στο δρόμο από τη Scrambler 400X με πλαίσιο από Speed 400
Νέο ανεστραμμένο πιρούνι με μικρότερη διαδρομή και χυτές ζάντες
Πιο προσανατολισμένη στο δρόμο από τη Scrambler 400X με πλαίσιο από Speed 400
Νέο ανεστραμμένο πιρούνι με μικρότερη διαδρομή και χυτές ζάντες
Τετρακύλινδρος Ι4 κινητήρας 649 κ.εκ. με 117 ίππους σε άνω των 12.000 σ.α.λ.
Πλαίσιο από την SRK 800 RR, ανεστραμμένο Marzocchi και ακτινικές Brembo
Υγρόψυκτος κινητήρας με έξτρα ...αέρα και εχέγγυο αξιοπιστίας
Μετατόπιση ρεζερβουάρ και αύξηση χώρων με παράλληλη βελτίωση σταθερότητας
Μοντέλο προπαραγωγής σε δοκιμές με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα
Σφυρήλατο πιρούνι Girder για μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και στιβαρότητα
Αρθρωτά φτερά για βελτιωμένη απόσταση τροχού και ενισχυμένη προστασία
Έγχρωμη στρογγυλή οθόνη, κουμπί on/off, αφαιρούμενη σέλα συνεπιβάτη
Βελούδινος κινητήρας και ποιότητα κατασκευής υψηλού επιπέδου
Μοναδική αίσθηση που σε κάνει να επιθυμείς να οδηγήσεις περισσότερο
Scram 440 με 443 αερόψυκτα κ.εκ. και αυξημένες ισχύ και ροπή
Κιβώτιο 6 σχέσεων για καλύτερες επιταχύνσεις και άνεση στις μεγάλες αποστάσεις
Ιδανικό για νέους αναβάτες χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και στην ευκολία χρήσης
Εν αναμονή για την ευρωπαϊκή παρουσίαση καθώς και για την ...υγρόψυκτη έκδοση
Κινητήρας BlueCore 125 κ.εκ. με επιτάχυνση 0-50 χλμ σε 5,1 δευτερόλεπτα
Χώρος κάτω από τη σέλα που χωράει ένα full-face
Μεγαλύτερο μήκος, μικρότερο πλάτος αλλά και περισσότερο βάρος
Μπροστινό ραντάρ και έκδοση με ημι-αυτόματο κιβώτιο ASA
Δικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ. με 94 ίππους και 81 Nm ροπής
Τροχοί 21-18 και ρεζερβουάρ χωρητικότητας 24 λίτρων
Σέλα ύψους 850 mm και 43άρι ανεστραμμένο μπροστινό με διαδρομή 200 mm
Πλούσια εξοπλισμένο με θερμαινόμενα γκριπ και σέλα και οθόνη TFT 7 ιντσών
Επιχειρεί επί εδάφους, σε προκαλεί να εξερευνήσεις αδιάβατα μονοπάτια ή να χαράξεις τα δικά σου. Εκτελεί όμως και χαμηλές πτήσεις, αφού τα άλματα αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς του. Το CFMOTO 800 MT-X με έναν ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και χωμάτινα γονίδια στο DNA του, είναι το πιο σκληροπυρηνικό Adventure μοντέλο που έχει παρουσιάσει η εταιρεία στα μεγάλα κυβικά.
Ηλεκτροκινητήρας πίσω από τον CP3 των 890 κ.εκ. και στάνταρ κιβώτιο Y-AMT
Σχεδίαση προσανατολισμένη στη διασκέδαση βάσει της φιλοσοφίας Jin-Ki Kanno
Νέος δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας κατηγορίας 750 κ.εκ. με 50-60 ίππους
Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ σε νέο ψαλίδι
Ξακουστό για τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, αγαπημένο για τον αξιόπιστο κινητήρα-διαμάντι ονόματι CP2 και ευρέως γνωστό ως Wheelie Machine˙ αυτό είναι το MT-07 της Yamaha. Η 4η γενιά του μοντέλου έρχεται με πληθώρα τεχνολογικών και μηχανικών αναβαθμίσεων διατηρώντας τον ίδιο χαρακτήρα. Με μία νέα μινιμαλιστική και πιο "καθωσπρέπει" εμφάνιση, παραμένει ένας υποδόριος χούλιγκαν, που παραμονεύει να βγει στην επιφάνεια.
Μοναδικός χρωματισμός με συνδυασμό μαύρου, λευκού και ασημένιου
Μαρσπιέ GYTR, εξάτμιση Akrapovic και όλα τα αξεσουάρ που μπορεί να επιθυμεί κανείς
Κινητήρας στα ανώτερα όρια της Α1 κατηγορίας με 15 ίππους
Σύστημα StartStop και ψεκασμός από την Bosch
Απαράμιλλη vintage αισθητική, ιδανικό για τους λάτρεις του custom
Δυνατός δικύλινδρος boxer 1170cc ισχύς 109 ίππων
Αερόψυκτος κινητήρας 124 κ.εκ. με 9,5 ίππους και κατανάλωση 1,9 λίτρα
Προσιτό για κάθε σωματότυπο με ύψος σέλας 750 χιλ και πλήρες βάρος 109 κιλών
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr