Νέα Aprilia RS 125 - Tuono 125 2021

Νέα Aprilia RS 125 - Tuono 125 2021

Νέα Aprilia RS 125 - Tuono 125 2021

Νέα Aprilia RS 125 - Tuono 125 2021

Νέα Aprilia RS 125 - Tuono 125 2021

Νέα Aprilia RS 125 - Tuono 125 2021

Νέα Aprilia RS 125 - Tuono 125 2021

Αποκαλύφθηκαν τα πλήρως ανανεωμένα RS 125 και Tuono 125 για το 2021 – Δείτε τι αλλάζει στα μοντέλα και όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Με επίσημη ανακοίνωση της, η Aprilia αποκάλυψε τα ολοκαίνουργια RS 125 και Tuono 125 για το 2021. Οι μοτοσυκλέτες έχουν δραστικές σχεδιαστικές αλλαγές, νέα ηλεκτρονικά σε πολλά σημεία και συμμορφώνονται με τις Euro 5 προδιαγραφές, ενώ σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, παραμένουν οι μόνες μοτοσυκλέτες 125 κυβικών που είναι κατασκευασμένες στην Ιταλία.
 
Η σχεδίαση για τα 2 μοντέλα ανανεώνεται, με το μούτρο να εμπνέεται από τις νέες RS 660 και Tuono 660, η σχεδιαστική επήρεια των οποίων φάνηκε και στα RSV4/Tuono V4 της νέας χρονιάς. Παράλληλα, τα φωτιστικά σώματα στα μοντέλα είναι πλήρως LED, με τα εμπρός φλας να ενσωματώνονται πλέον στους προβολείς. Οι διαστάσεις του Tuono 125 επαναρυθμίστηκαν με στόχο το μοντέλο να είναι ακόμα πιο «compact», χωρίς όμως να θυσιάζεται η προστασία από τον αέρα, όπως χαρακτηριστικά λέει η Aprilia. Και οι δύο μοτοσυκλέτες φέρουν πλέον έναν νέο πίνακα οργάνων, με την μορφή μιας οθόνης LCD, η οποία φωτίζεται σε 2 διαφορετικά χρώματα (λευκό και ανοιχτό μπλε) και έχει δυνατότητα να συνδεθεί με κινητό τηλέφωνο, μέσω της πλατφόρμας Aprilia MIA.
 
Νέο για τα RS 125 και Tuono 125 2021 είναι το ABS, που είναι δύο καναλιών και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Bosch. To νέο ABS φέρει σύστημα περιορισμού της ανατροπής προς τα εμπρός (το γνωστό endo) σε περίπτωση φρεναρίσματος ανάγκης. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι επίσης νέα και προέρχονται από την Michelin, με το πίσω ελαστικό να έχει πλέον πλάτος 140 χιλιοστών.
 
Το πλαίσιο των μοντέλων είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο με die-cαst ενισχύσεις, ενώ σύμφωνα με την Aprilia, το φινίρισμά του και το βάψιμο του είναι υψηλότερης ποιότητας –κάτι που έγινε και στον κινητήρα, τα μαρσπιέ και τις τιμονόπλακες. Το εμπρός πιρούνι είναι τύπου USD, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο και ασύμμετρης σχεδίασης, για κορυφαία συμπεριφορά. Στο εμπρός φρένο, χρησιμοποιείται πλέον ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων, με δίσκο 300 χιλιοστών και μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης. Η Aprilia δηλώνει ότι το εμπρός φρένο των RS 125 και Tuono 125 είναι «το κορυφαίο στην κατηγορία».
 
Το ρεζερβουάρ των μοντέλων έχει χωρητικότητα 14,5 λίτρων, ενώ κάτω από την σέλα υπάρχει χώρος επαρκής για την αποθήκευση έως ενός tablet 8 ιντσών ή άλλων αντικειμένων. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η τοποθέτηση USB θύρας παροχής ρεύματος στον αποθηκευτικό χώρο, όπως επίσης και σύστημα quickshifter.
 
O κινητήρας των 125 κυβικών έχει αλλάξει εξολοκλήρου στον τομέα των θερμοδυναμικών, με ανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, αγωγούς εισαγωγής και εξαγωγής, εκκεντροφόρους, φίλτρο αέρα, νέο μπουζί ιριδίου, σύστημα εξάτμισης, νέο εγκέφαλο και νέους καταλύτες. Η Aprilia δηλώνει ότι τα νέα μοντέλα φέρουν βελτιωμένη καμπύλη ροπής και αποδίδουν την μέγιστη ισχύ τους σε χαμηλότερες στροφές, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Διαφορετική είναι και η σχέση τελικής μετάδοσης, η οποία γίνεται κοντύτερη με πίσω γρανάζι 58 δοντιών για αίσθηση καλύτερης απόκρισης και εντονότερων επιταχύνσεων στις αστικές συνθήκες.
 
Περιμένουμε περισσότερα, για την διαθεσιμότητα και την τιμή των δύο μοντέλων στην χώρα μας.