Η Motron έρχεται με μια πλήρη σειρά μοντέλων στα 125 κυβικά, από scooter και ρετρό μέχρι Adventure και naked, κατάλληλα για όσους αναζητούν αξιόπιστη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση.
Ένας νέος «παίκτης» στο ταμπλό των κατασκευαστών μοτοσυκλετών και scooters έρχεται να μπει στην αγορά, με μια πλήρη γκάμα μοντέλων, που καλύπτουν όσους ψάχνουν ένα καθημερινό όχημα μετακίνησης με χαμηλό κόστος. Μιλάμε για την Motron, την νέα μάρκα μοτοσυκλετών υπό την «ομπρέλα» του KSR Group, με έδρα την Αυστρία, που κάνει δυναμικό ντεμπούτο στην αγορά με 5 νέα μοντέλα στα 125 κυβικά.
Μιλώντας για την γκάμα της νέας μάρκας, περιλαμβάνει 5 βενζινοκίνητα 125αρια, τα οποία ακολουθούν… γνώριμες μορφές. Ξεκινώντας από τα scooter Ventura και Ideo, για να φτάσουμε στις μοτοσυκλέτες στις οποίες συναντάμε τις, Revolver, Nomad και X-Nord 125 (σε έκδοση απλή και Touring)! Η ανταγωνιστική τιμολόγηση όλων των μοντέλων, έχει ως στόχο τους νέους αναβάτες, κατόχους διπλώματος A1 ή A2, τους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου, αλλά και όσους θέλουν να γεμίσουν την καθημερινότητα τους με ουσία και στυλ.
Το Nomad είναι το νεότερο μοντέλο που έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της Motron. Πρόκειται για μια αιχμηρής σχεδίασης γυμνή μοτοσυκλέτα που θα κλέψει πολλές νεανικές και όχι μόνο καρδιές. Στο επίκεντρο βρίσκεται ένας υδρόψυκτος κινητήρας 124 κυβικών που αποδίδει 13 ίππους με την κατανάλωση να περιορίζεται σύμφωνα με την εταιρεία στα μόλις 2,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Το βάρος του είναι 149 κιλά, με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων και η τελική του ανακοινώνεται στα 97 χιλιόμετρα την ώρα. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα του αποτελούνται από δίσκο 265 χιλιοστών εμπρός και 240 χιλιοστών πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.
Η γκάμα της Motron εκτείνεται και στα Adventure με το X-Nord 125, μια μεικτής χρήσης μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού για όσους θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην κατηγορία. Ο υδρόψυκτος κινητήρας των 124 κυβικών αποδίδει 13 ίππους στις 9.500σαλ με μέγιστη ροπή 9,6ΝΜ στις 5.500σαλ. και διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού για βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας με χαμηλή κατανάλωση, η οποία ανακοινώνεται στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και δίνει μεγάλη αυτονομία χάρη στο 14λιτρο ρεζερβουάρ. Είναι εφοδιασμένο με ανεστραμμένο πιρούνι και σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, ενώ είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Touring με κεντρική και 2 πλαϊνές βαλίτσες για μέγιστο χώρο αποθήκευσης.
Ανάμεσα στα μοντέλα της Motron ξεχωρίζει το Revolver 125, μια μοτοσυκλέτα ρετρό εμφάνισης που παραπέμπει σε bobber. Ο αερόψυκτος κινητήρας του αποδίδει 9,4 ίππους στις 8.500σαλ με μέγιστη ροπή 9ΝΜ στις 6.500σαλ, αλλά αυτό που εντυπωσιάζει είναι η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση με την εταιρεία να ανακοινώνει μόλις 1,9 λίτρα / 100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα 267 και 240 χιλιοστών και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 141 κιλών συνθέτουν μια ασφαλή και ευέλικτη κατασκευή.
Το ψηλόροδο scooter της Motron ακούει στο όνομα Ventura και είναι σχεδιασμένο με σπορ και μοντέρνες γραμμές. Τροφοδοτείται από έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα με ηλεκτρονικό ψεκασμό, εναρμονισμένο με τους κανονισμούς Euro5, ο οποίος αποδίδει έως και 9,7 ίππους και 8,8 Nm ροπής. Η πόλη είναι το κατεξοχήν πεδίο χρήσης, αν και η τελική των 90 χλμ./ώρα επιτρέπει γρήγορα περάσματα και στον αυτοκινητόδρομο. Έχει χαμηλή κατανάλωση 2,6 λίτρα / 100 χλμ. και μπορεί να διανύσει κάτι παραπάνω από 250 χλμ με το ρεζερβουάρ 7 λίτρων. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει τροχούς 16 ιντσών και στους δύο άξονες για αυξημένη ευστάθεια και ασφάλεια, υδραυλικά δισκόφρενα 260 και 240 χιλιοστών τα οποία συνεργάζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Παράλληλα, το Ventura παραμένει ένα ελαφρύ και πρακτικό scooter με συνολικό βάρος μόλις 120 κιλά.
Το Ideo διακρίνεται για τη διαχρονική του εμφάνιση η οποία διαθέτει ρετρό στοιχεία με σύγχρονες γραμμές σχεδίασης. Πηγή τροφοδοσία του Ideo αποτελεί ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 125 κυβικών με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει 7 ίππους στις 7.500σαλ. με μέγιστη ροπή 7,7ΝΜ στις 6.000σαλ. Αρκετά οικονομικός σε καύσιμο, καταναλώνει 2,9λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η εκκίνηση του γίνεται είτε με μίζα είτε με μανιβέλα. Το πακέτο των αναρτήσεων αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ, ενώ την επιβράδυνση έχουν αναλάβει ένα δισκόφρενο 190 χιλιοστών στον εμπρός τροχό και ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών στον πίσω, οι οποίοι συνεργάζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Οι μικροί τροχοί των 12 ιντσών και το συνολικό βάρος των 107 κιλών χαρίζουν ευελιξία και σβέλτες αντιδράσεις στο Ideo.