Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!

Η Kawasaki Z900 επιστρέφει στην αγορά της Ιαπωνίας μετά από ένα χρόνο απουσίας, επαναφέροντας τη γνώριμη συνταγή των 948 κυβικών με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα.
Η επιστροφή του Z900: Η Kawasaki ξαναπατά γκάζι στα 950 κυβικά
Z900 SE: Öhlins αναρτήσεις, Brembo φρένα και δερμάτινες λεπτομέρειες
Σύστημα πλοήγησης turn-by-turn, αναβαθμισμένη IMU και νέοι εκκεντροφόροι
124 ίπποι με 10 κιλά ροπής και 6άρι κιβώτιο
Η Kawasaki ξαναπατά γκάζι στα 950 κυβικά
Η Kawasaki Z900 επιστρέφει στην αγορά της Ιαπωνίας μετά από ένα χρόνο απουσίας, επαναφέροντας τη γνώριμη συνταγή των 948 κυβικών με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Η βασική έκδοση Z900 για το 2026 διατηρεί τη φιλοσοφία του super naked που γνωρίσαμε, ενσωματώνοντας όμως τεχνολογικές βελτιώσεις και νέο σχεδιασμό γραφικών, ενώ η έκδοση SE συνεχίζει με αναβαθμισμένες λεπτομέρειες. Το μεγάλο comeback έχει προγραμματιστεί για 15 Ιουλίου 2025, με την Kawasaki να «πυροδοτεί» ξανά τη σειρά των 900 κυβικών.
Z900 SE: Öhlins αναρτήσεις, Brembo φρένα και δερμάτινες λεπτομέρειες
Η Z900 SE παραμένει η premium επιλογή για όσους θέλουν κάτι παραπάνω από επιδόσεις. Φοράει αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo, ειδική σέλα με ραφές τύπου δέρματος και ξεχωριστά γραφικά. Αν και εξωτερικά μοιάζει με το περσινό μοντέλο, διακρίνεται από διακριτικές αλλαγές στα χρώματα των λεπτομερειών. Η τιμή της φτάνει τα 1.661.000 γιεν (9.931,77 Ευρώ), ενώ η βασική Z900 κοστίζει 1.485.000 γιεν (8.869,90 Ευρώ) .
Σύστημα πλοήγησης turn-by-turn, αναβαθμισμένη IMU και νέοι εκκεντροφόροι
Οι σημαντικότερες αναβαθμίσεις κρύβονται κάτω από το φέρινγκ. Το ηλεκτρονικό γκάζι και το νέο προφίλ εκκεντροφόρων ενισχύουν τη μεσαία περιοχή λειτουργίας, ενώ η μονάδα IMU έχει αναβαθμιστεί για ακριβέστερο έλεγχο. Για πρώτη φορά σε μοντέλο Kawasaki, συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων με φωνητικές εντολές και πλοήγηση turn-by-turn, δείχνοντας ξεκάθαρα πως ο στόχος είναι η τεχνολογική υπεροχή στο γυμνό μεσαίο segment.
124 ίπποι με 10 κιλά ροπής και 6άρι κιβώτιο
Η Z900 και η Z900 SE μοιράζονται σχεδόν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά: 124 ίπποι, 10 κιλά ροπής, 6άρι κιβώτιο, 17λιτρο ρεζερβουάρ και συνολικό βάρος 214-215 κιλά. Η κατανάλωση στον WMTC κύκλο φτάνει τα 5λίτρα/100 χιλιόμετρα με βάση τα στοιχεία του κατασκευαστή , καθιστώντας το μοντέλο αρκετά φιλικό για καθημερινή χρήση αλλά και δυναμικό στις εξορμήσεις. Με νέο συνδυασμό χρωμάτων και πιο κομψή εργονομία , οι Z900 2026 επανατοποθετούνται σε μια κατηγορία που η Kawasaki ποτέ δεν εγκατέλειψε – απλώς περίμενε τη σωστή στιγμή για να επιστρέψει με φόρα.