Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
|

Η νέα Kawasaki Z1100 2026 αποκαλύφθηκε μέσα από καταχωρίσεις σχεδίασης στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διανοητικής Ιδιοκτησίας, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που κυκλοφορούσαν τους τελευταίους μήνες.
Σχεδίαση με έμπνευση από την Z1000.
Κινητήρας από Ninja 1.099 κ.εκ. με ισχύ 134 ίππων.
Μικρή ζελατίνα , νέο μπροστινό φτερό και οθόνη TFT.
Επίσημη παρουσίαση στην EICMA 2025.
mototriti Team
Σχεδίαση με έμπνευση από την Z1000
Η νέα Kawasaki Z1100 2026 αποκαλύφθηκε μέσα από καταχωρίσεις σχεδίασης στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διανοητικής Ιδιοκτησίας, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που κυκλοφορούσαν τους τελευταίους μήνες. Η πρώτη εικόνα που έχουμε αφορά το νέο κάτω φέρινγκ, το οποίο παρουσιάζει πιο οριζόντια γραμμή και ανοίγματα σε σχήμα «βράγχιων», καλύπτοντας μεγαλύτερο μέρος του εμπρός τμήματος του κινητήρα και του συμπλέκτη. Η συνολική αισθητική θυμίζει έντονα τη Z1000 που αποσύρθηκε το 2016 από τη Βόρεια Αμερική, με παρόμοιο προβολέα, ρεζερβουάρ, καθρέφτες και πλαϊνά καπάκια ψυγείου.
Η Kawasaki φαίνεται να ακολουθεί τη λογική της διατήρησης γνώριμων γραμμών, όπως έκανε και στις Ninja και Versys με τη μετάβαση στα 1100 κυβικά.
Κινητήρας από Ninja 1.099 κ.εκ. με ισχύ 134 ίππων
Στο μηχανολογικό κομμάτι, η Kawasaki Z1100 μοιράζεται τον ίδιο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με τις Ninja 1100 και Versys 1100. Η χωρητικότητα ανέρχεται στα 1.099 κ.εκ., με απόδοση 134,1 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 82,5 lb-ft στις 7.600 σ.α.λ.. Σε πραγματικές μετρήσεις δυναμόμετρου, η Ninja 1100SX SE του 2025 απέδωσε 124,6 ίππους στις 9.200 σ.α.λ. και 77,4 lb-ft ροπής στις 7.600 σ.α.λ., δίνοντας μια ρεαλιστική εικόνα για την απόδοση που μπορεί να περιμένει ο αναβάτης. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά την εξάτμιση, που πλέον καταλήγει σε μονό σιγαστήρα στη δεξιά πλευρά, αντί για τις διπλές απολήξεις της Z1000, μειώνοντας το συνολικό πλάτος της μοτοσυκλέτας.
Μικρή ζελατίνα , νέο μπροστινό φτερό και οθόνη TFT
Πέρα από το νέο φέρινγκ, η Z1100 2026 εξοπλίζεται με μικρή ζελατίνα, νέο μπροστινό φτερό και φλας LED, τα οποία εναρμονίζονται με τη σχεδιαστική γλώσσα της σειράς 1100. Στο κόκπιτ, η μοτοσυκλέτα διαθέτει TFT οθόνη, στοιχείο που δεν υπήρχε στη Z1000 και πλέον θεωρείται απαραίτητο. Η μονάδα που φαίνεται στις καταχωρίσεις μοιάζει με εκείνη της Kawasaki Z900 SE 2025, και όχι με την πιο εξελιγμένη οθόνη της Ninja 1100SX, στοιχείο που δείχνει ότι η Z1100 θα στοχεύσει σε πιο streetfighter χαρακτήρα με εστίαση στην απλότητα και τον σπορ προσανατολισμό.
Επίσημη παρουσίαση στην EICMA 2025
Η Kawasaki Z1100 αποτελεί την πολυαναμενόμενη επιστροφή του μεγάλου γυμνού μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας. Με φουτουριστική αλλά γνώριμη σχεδίαση, κινητήρα που ήδη έχει αποδείξει τις δυνατότητές του στις Ninja και Versys, καθώς και με σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού, το νέο μοντέλο φιλοδοξεί να συνεχίσει την ιστορία της σειράς Z. Η επίσημη παρουσίαση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην EICMA 2025, πιθανότατα μαζί με μια πιο εξοπλισμένη έκδοση Z1100 SE, που θα προσφέρει επιπλέον τεχνολογίες και αναβαθμίσεις. Μέχρι τότε, η Z1100 παραμένει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νέα μοντέλα που περιμένουμε για το 2026.