Πραγματικό διαμάντι ο νέος κινητήρας.

    Κινητήρας: Συρρικνωμένος 1000αρης

    Παρά το όνομα της μοτοσυκλέτας, ο κινητήρας της είναι 948 κυβικά. Η διαδρομή των εμβόλων είναι ίδια με του Z1000 (56χιλ), αλλά έχουν μικρότερη διάμετρο (73,4χιλ). Οι τεχνικοί της Kawasaki, χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία χύτευσης με το Η2, κατάφεραν να κατασκευάσουν έναν κινητήρα πιο ελαφρύ από του Ζ800, με τα χαρακτηριστικά του Ζ1000. Αποδίδει, λοιπόν, 125 ίππους στις 9.500 σαλ και 10,1 κιλά ροπής στις 7.700σαλ, που μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου έξι σχέσεων, με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Προσοχή έχει δοθεί ακόμα και στο φιλτροκούτι, που έχει σχεδιαστεί μέσω ακουστικών τεστ, ώστε ο ήχος της εισαγωγής να γίνεται πιο αισθητός στον αναβάτη.