Φέτος είναι η χρονιά των ΜΧ μοτοσικλετών της αυστριακής εταιρίας που ανασχεδιάστηκαν συνολικά με στόχο όπως πάντα την κορυφή αλλά και η βελτίωση της οδηγισιμότητας από όλους τους αναβάτες.
Ηλεκτρικά/Ηλεκτρονικά
Κοινές αλλαγές για τα τρία τετράχρονα SX-F είναι η νέα μικρότερη και ελαφρύτερη μίζα αλλά και η μπαταρία ιόντων λιθίου της Samsung που μειώνει το βάρος κατά ένα ολόκληρο κιλό. Νέα και απλούστερη και ελαφρύτερη είναι και η καλωδίωση που κάνει πιο εύκολη και τη διαδικασία συντήρησης.
Νέο πλαίσιο
Ολοκαίνουριο είναι το ατσάλινο πλαίσιο της σειράς SX. Μικρότερο σε διαστάσεις και ελαφρύτερο κατά 380 γραμμάρια σε σχέση με το προηγούμενο. Είναι ωστόσο 20% πιο άκαμπτο ως προς την στρέψη και 30% λιγότερο ως προς στη διαμήκη ακαμψία για καλύτερη απορρόφηση της ενέργειας που δημιουργείται από το φορτίο του πίσω τροχού. Νέο και μικρότερο σε διαστάσεις είναι και το υποπλαίσιο, ενώ το ψαλίδι, αν και όμοιο εξωτερικά έχει διαφορετική εσωτερική δομή για να ταιριάζει με το νέο πλαίσιο. Νέας σχεδίασης είναι και τα μαρσπιέ, για να μαζεύουν λιγότερο χώμα στις αρθρώσεις, έχοντας μεγαλώσει παράλληλα σε μέγεθος για σταθερότερο πάτημα. Παράλληλα, για τη μείωση των κραδασμών η νέα CNC πάνω πλάκα του τιμονιού φέρει ένα σύστημα ελαστικών βάσεων, στα καβαλέτα και κάνει πιο ξεκούραστη την οδήγηση. Η τιμονόπλακα διατηρεί τη δυνατότητα αλλαγής της θέσης του τιμονιού, κατά την προτίμηση του αναβάτη.
WP Air Fork AER 48
Ένα από τα highlights των νέων SX είναι το ανεστραμμένο πιρούνι της WP των 48 χλστ. Το εν λόγω πιρούνι φέρει σύστημα με αεροθάλαμο στο αριστερό καλάμι που παίζει τον ρόλο του ελατηρίου κάτι που το καθιστά ελαφρύτερο κατά 1,4 κιλά σε σχέση με ένα συμβατικό πιρούνι!
Νέο αμορτισέρ WP και μοχλικό
Όλα τα μοντέλα φέρουν νέο αμορτισέρ της WP, προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα του πλαισίου και του μοχλικού με την αναθεωρημένη γεωμετρία που επιτρέπει τη χρήση ελαφρύτερου ελατηρίου. Πιο σταθερό σε απόδοση και με περισσότερες ρυθμίσεις.
250/350 SX-F & 450
Ανάλογες αλλαγές έχουμε και στους νέους τετράχρονους κινητήρες. Μικρότερες διαστάσεις γενικότερα, ψηλότερη θέση για το στρόφαλο, πιο κοντή μπιέλα σε σχέση με πριν, νέα κυλινδροκεφαλή, κύλινδρος και πιστόνι αλλά και σύστημα κίνησης βαλβίδων, βελτιωμένη γεωμετρία θαλάμου καύσης και νέοι ελαφρύτεροι εκκεντροφόροι με ανασχεδιασμένο προφίλ είναι οι σημαντικότερες αλλαγές. Εντελώς νέο είναι και το κιβώτιο των 5 σχέσεων για μεγαλύτερη αντοχή και ευκολότερες αλλαγές, ενώ ούτε ο συμπλέκτης τη γλύτωσε από τον αέρα ανανέωσης. Με όλα τα παραπάνω το μοτέρ του 250 ζυγίζει 1,1 κιλά λιγότερα (26,1) και κατά ένα κιλό ελαφρύτερο είναι εκείνο του 350. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι αλλαγές για το μοτέρ του 450 με το νέο κινητήρα να παρουσιάζεται σημαντικά μικρότερος σε διαστάσεις αλλά και ισχυρότερος κατά τέσσερις ολόκληρους ίππους! Νέο είναι και το κιβώτιο των 4 σχέσεων με το συνολικό κέρδος σε βάρος να ανέρχεται τα 1,8 κιλά.