LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 6.637 αναγνώστες (14/11/2025)
Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου LC4c κινητήρα της KTM έχει πλέον χωρητικότητα 399κ.εκ. μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου από τα 60χιλ. στα 64χιλ., ενώ η διάμετρος έχει παραμείνει σ
2 Φωτογραφίες »

Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου LC4c κινητήρα της KTM έχει πλέον χωρητικότητα 399κ.εκ. μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου από τα 60χιλ. στα 64χιλ., ενώ η διάμετρος έχει παραμείνει στα 89χιλ. και η σχέση συμπίεσης στο 12,6:1.

Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου LC4c κινητήρα της KTM έχει πλέον χωρητικότητα 399κ.εκ. μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου από τα 60χιλ. στα 64χιλ., ενώ η διάμετρος έχει παραμείνει στα 89χιλ. και η σχέση συμπίεσης στο 12,6:1. Το σύστημα τροφοδοσίας της Bosch έχει μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού από τα 38 στα 46χιλ. και η ισχύς ελέγχεται μέσω Ride by Wire γκαζιού επιτρέποντας, στην περίπτωση του R, 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις Rain, Road και Offroad με προκαθορισμένες ρυθμίσεις για την απόκριση του γκαζιού, το Traction Control και το ABS. Αποκλειστικά στην έκδοση R, η αδρανειακή μονάδα IMU δίνει cornering ιδιότητες στα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενώ υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης Cruise control, που αναβαθμίζει την εμπειρία οδήγησης σε πιο μακρινούς προορισμούς. Ο κινητήρας διαθέτει νέα κυλινδροκεφαλή, νέα μπεκ, ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και ελαφρύτερη εξάτμιση, ενώ το αναδιαμορφωμένο κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και –προαιρετικά- quickshifter διπλής κατεύθυνσης. Η απόδοση είναι ελαφρώς αυξημένη. 45 ίπποι στις 8.500σαλ. με τη μέγιστη ροπή να σκαρφαλώνει στα 4kg-m στις 7.000σαλ., την ώρα που οι τιμές κατανάλωσης παραμένουν σε λογικά επίπεδα. 4,3λ./100χλμ. σε μεικτή χρήση και ακόμα χαμηλότερα στα 3,85 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού.


Το σύστημα τροφοδοσίας της Bosch έχει μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού από τα 38 στα 46χιλ. και η ισχύς ελέγχεται μέσω Ride by Wire γκαζιού επιτρέποντας, στην περίπτωση του R, 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις Rain, Road και Offroad με προκαθορισμένες ρυθμίσεις για την απόκριση του γκαζιού, το Traction Control και το ABS.

Το σύστημα τροφοδοσίας της Bosch έχει μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού από τα 38 στα 46χιλ. και η ισχύς ελέγχεται μέσω Ride by Wire γκαζιού επιτρέποντας, στην περίπτωση του R, 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις Rain, Road και Offroad με προκαθορισμένες ρυθμίσεις για την απόκριση του γκαζιού, το Traction Control και το ABS.

Σελίδα 1ΚΤΜ 390 Adventure R & X 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - KTM 390 Adventure R 2025
Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά - KTM 390 Adventure X 2025
MICHELIN
AUTOAGORA