LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Διαβάστηκε από 6.639 αναγνώστες (14/11/2025)
Τώρα μάλιστα! Αυτή είναι η πρώτη σκέψη στη θέα του νέου ΚΤΜ 390 Adventure καθώς πλέον αποκτά πιο σκληροπυρηνική σχεδίαση που παραπέμπει σε Rally Dakar μοτοσυκλέτα.
7 Φωτογραφίες »

Τώρα μάλιστα! Αυτή είναι η πρώτη σκέψη στη θέα του νέου ΚΤΜ 390 Adventure καθώς πλέον αποκτά πιο σκληροπυρηνική σχεδίαση που παραπέμπει σε Rally Dakar μοτοσυκλέτα.

Τώρα μάλιστα! Αυτή είναι η πρώτη σκέψη στη θέα του νέου ΚΤΜ 390 Adventure καθώς πλέον αποκτά πιο σκληροπυρηνική σχεδίαση που παραπέμπει σε Rally Dakar μοτοσυκλέτα. Ψηλή σιλουέτα με λεπτή μέση και μίνιμαλ ουρά δημιουργούν ένα ψαρωτικό σύνολο που μοιάζει ετοιμοπόλεμο για κάθε συνθήκη. Αυτό επικυρώνεται από τις χούφτες, την καρίνα, το ψηλό εμπρός φτερό και τις μπότες του πιρουνιού που δημιουργούν ένα πλαίσιο προστασίας έναντι στη σκληρή χρήση. Τα αιχμηρά φέρινγκ με τις έντονες προεξοχές βρίσκονται σε άμεση σύνδεση με τις πλαϊνές προεκτάσεις της πολλά υποσχόμενης ζελατίνας «φουσκώνοντας» το μούτρο και παρέχοντας αεροδυναμική ομπρέλα. Παράλληλα αγκαλιάζουν σφιχτά το ρεζερβουάρ και εκτείνονται στο πίσω μέρος όντας φυσική συνέχεια της μονοκόμματης σέλας. Ο ολόφρεσκος διπλός προβολέας κάθετης διάταξης ακολουθεί τη νέα οικογενειακή ταυτότητα των μεγαλύτερων μοντέλων, περιστοιχιζόμενος από DRL φώτα ημέρας σε σχήμα σπαρτιάτικης περικεφαλαίας. Αρκετά μικρότερο το πίσω φωτιστικό σώμα ώστε να μην προεξέχει, ενώ τα φλας βρίσκονται στην βάση της πινακίδας η οποία είναι πλέον αλουμινένια έναντι της πλαστικής που φορούσε ο προκάτοχος. Λιγοστά τα σημεία που διαφέρουν οι δύο εκδόσεις εμφανισιακά, με σημαντικότερο αυτό των τροχών, ακτινωτοί στο R και χυτοί στο Χ. Το τελικό της εξάτμιση επέστρεψε χαμηλά στην κοιλιά του κινητήρα, καθώς η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δεν θέτει ζητήματα κινδύνους από νερά ή πέτρες. Στη θεωρία τουλάχιστον.. Η σωστή επιλογή υλικών και η άψογη συναρμογή και βαφή τους, εξασφαλίζουν μια άρτια κατασκευαστικά εικόνα και υπογραμμίζουν το ποιοτικό upgrade που έχει δεχθεί το νέο μοντέλο, αποπνέοντας εκτός από δυναμισμό και μια πιο premium αίσθηση.


ηλή σιλουέτα με λεπτή μέση και μίνιμαλ ουρά δημιουργούν ένα ψαρωτικό σύνολο που μοιάζει ετοιμοπόλεμο για κάθε συνθήκη. Αυτό επικυρώνεται από τις χούφτες, την καρίνα, το ψηλό εμπρός φτερό και τις μπότες του πιρουνιού που δημιουργούν ένα πλαίσιο προστασίας έναντι στη σκληρή χρήση.

ηλή σιλουέτα με λεπτή μέση και μίνιμαλ ουρά δημιουργούν ένα ψαρωτικό σύνολο που μοιάζει ετοιμοπόλεμο για κάθε συνθήκη. Αυτό επικυρώνεται από τις χούφτες, την καρίνα, το ψηλό εμπρός φτερό και τις μπότες του πιρουνιού που δημιουργούν ένα πλαίσιο προστασίας έναντι στη σκληρή χρήση.

Σελίδα 1ΚΤΜ 390 Adventure R & X 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - KTM 390 Adventure R 2025
Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά - KTM 390 Adventure X 2025
MICHELIN
AUTOAGORA