KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
  • KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
  • KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
  • KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
  • KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar

KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar

- Αγγίζοντας τα 145 κιλά χωρίς καύσιμο.
- Μονοκύλινδρος κινητήρας με διπλά ρεζερβουάρ.
- Απενεργοποιούμενο δικάναλο ABS μπροστά πίσω.
- Έγχρωμη οθόνη TFT Rally απαιτήσεων.

Αγγίζοντας τα 145 κιλά χωρίς καύσιμο

Η Kove 450 Rally αποτελεί μία επιλογή για τον κάθε αναβάτη που του αρέσει η περιπέτεια με τέτοιου είδους μοτοσικλέτες. Το ατσάλινο, περιμετρικό, τύπου διαμάντι πλαίσιο, καταφέρνει να διατηρήσει σε ικανοποιητικά επίπεδα το βάρος της, με μόλις τα 145 κιλά χωρίς καύσιμο. Το ύψος από το έδαφος μέχρι το κατώτατο σημείο της, ανέρχεται στα 260 χιλιοστά (χαμηλή σέλα) και στα 310 χιλιοστά (με ψηλή σέλα), ενώ στα 910 χιλιοστά από την σέλα (χαμηλή) και 960χλστ (ψηλή), κάνοντας την ικανή να περνάει από κάθε είδους εμπόδιο που θα συναντήσει στο διάβα της . Όλη η φιλοσοφία που διαθέτει μία μοτοσικλέτα Rally, τη διακρίνεις μόλις κοιτάξεις το γαμψό εμπρός φτερό που διαθέτει, τους δύο LED προβολείς, την ψιλή στενή ζελατίνα, το σχήμα της που στενεύει προς τα πίσω, τα φαρδιά οδοντωτά μαρσπιέ και τα πλαστικά της μέρη που τονίζουν τις χωμάτινες καταβολές της. Αν και η τακουνάτη αυτή καλλονή είναι για εξερευνήσεις σε δασικά κομμάτια, δεν θα πει όχι να κινηθεί σε εντός δρόμου διαδρομές με ταχύτητες των 120-130χλμ/ώρα. Η καθημερινότητα απαιτεί σβέλτες κινήσεις, για αυτό και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού μεταβλητής διατομής, εδραζόμενο πάνω σε αλουμινένια καβαλέτα, δίνοντας τη δυνατότητα να ρυθμιστεί ως προς την κλίση του.

Μονοκύλινδρος κινητήρας με διπλά ρεζερβουάρ

Στα εσώψυχα της Rally 450 βρίσκουμε έναν μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους των 449 κυβικών εκατοστών, αποδίδοντας 42 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και παραγόμενη ροπή των 35Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Ο ήχος που απελευθερώνεται από την εξάτμιση είναι μπάσος με άκρως εθιστική χροιά στο άκουσμα του, με διάταξη εξαγωγής 1-1-1. Καλούμενη να προστατεύσει σωλήνες εξάτμισης και κινητήρα, η ποδιά που έχει τοποθετηθεί είναι κατασκευασμένη από ανθρακονημάτινα τμήματα. Το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων είναι χωρισμένο σε δύο μέρη με ξεχωριστές τάπες εκχύλισης ανεφοδιασμού, όπου ενώνονται μεταξύ τους μέσω σωληνώσεων, προσφέροντας μία αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα, καταναλώνοντας 4,6λτ/100 χιλιόμετρα την ώρα (ανακοινώσιμη τιμή εργοστασίου). Αυτή επικοινωνία που έχουν μεταξύ τους τα δοχεία καυσίμου, επιτυγχάνουν να κατανέμεται το βάρος του καυσίμου χαμηλά και τη μείωση του κέντρου βάρους της Kove. Ως γνήσιο αντίγραφο των καθαρόαιμων Rally μοτοσικλετών, φέρει στο πίσω μέρος κάτω από τη σέλα, ένα συμπληρωματικό δοχείο υγρών των 16 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Απενεργοποιούμενο δικάναλο ABS μπροστά πίσω

Η κατηγορία των μικρομεσαίων Rally τείνει να μπει δυναμικά στις καθημερινές μετακινήσεις μας και στις ταξιδιωτικές μας αποδράσεις σε μεικτά τερέν.. Μια μοτοσικλέτα για ανήσυχες ψυχές που θέλουν να ζουν σπαρτιατικά κάθε μέρα με γερές δόσεις αδρεναλίνης οδηγικής ευχαρίστησης. Οι ακτινωτοί τροχοί με σαμπρέλα των 21 - 18 ιντσών, φέρουν διαστάσεις 90/90 μπροστά και 140/80 πίσω, καθώς είναι εξοπλισμένοι με δίσκους σε σχήμα μαργαρίτα των 288 χιλιοστών και 240 χιλιοστών αντίστοιχα, ενώ μπροστά φέρει διπίστονη ακτινική δαγκάνα και πίσω μονοπίστονη. Χρήσιμη είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό του δικάναλου συστήματος αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS της Bosch, χωρίς όμως να στερείται και η δυνατότητα της πλήρης απενεργοποίησης εμπρός-πίσω. Μιας και μιλάμε για ψηλές Κυρίες που οργώνουν τα χωμάτινα τερέν χρειαζόμαστε και αναρτήσεις αντάξιες της χρήσης, για αυτό και μπροστά συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω συναντάμε μία πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με μοχλικό διαπερνώντας το αλουμινένιο ψαλίδι.

Έγχρωμη οθόνη TFT Rally απαιτήσεων

Η τοποθετημένη έγχρωμη TFT οθόνη μας απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες όπως είναι το στροφόμετρο, το ταχύμετρο, η ένδειξη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας, ολικού χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, ειδοποιήσεις συνδεσιμότητας Bluetooth, θερμοκρασία ψυκτικού, στάθμης καυσίμου, ένδειξη χαμηλής μπαταρίας, εξωτερικής θερμοκρασίας, ρολόι και υπολογιστή ταξιδίου. Παρόλο που είναι μια μοτοσικλέτα με τα απολύτως απαραίτητα, οι σύγχρονες πινελιές διακρίνονται με το πρώτο κοίταγμα, όπως και οι ποιότητα που φέρει στους διακόπτες των χειριστηρίων. ΕκΆ των αριστερών συναντάμε δύο κομβία εναλλαγής των ενδείξεων πληροφοριών, φλας, κόρνας, αλάρμ και φώτων. ΕκΆ δεξιών θα δούμε μόνο τα απολύτως αναγκαία, αυτά του Kill switch και του κουμπιού της μίζας, παίρνοντας ζωή μετά το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη με το συμβατικό κλειδί. Τέλος, τα έντονα γραφικά και ανάπτυξη της μέσω των αγώνων Rally Dakar θα τραβήξουν πολλά βλέμματα κάνοντας το μυαλό να λειτουργεί σε χωμάτινες διαδρομές με το Καλημέρα.  
 
Η τιμή είναι στα 8.990 ευρώ