Ένας κινητήρας που εστιάζει στην οικονομία και την ευχρηστία, ο ESP των 125 κυβικών δεν ξεχωρίζει στο «γκάζι», αλλά στον στρωτό τρόπο λειτουργίας.

Ένας κινητήρας που εστιάζει στην οικονομία και την ευχρηστία, ο ESP των 125 κυβικών δεν ξεχωρίζει στο «γκάζι», αλλά στον στρωτό τρόπο λειτουργίας.

    Κινητήρας

    To μοτέρ του SH Mode 125 για το 2021 είναι πλήρως ανανεωμένο, εξελίσσοντας περαιτέρω την φιλοσοφία αυτού της προηγούμενης γενιάς. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο κινητήρα που χαρακτηρίζεται από το πακέτο τεχνολογιών ESP- Enhanced Smart Power, που μειώνει στο ελάχιστο τις μηχανικές απώλειες για την μέγιστη θερμική απόδοση. Η ισχύς του αγγίζει τους 11,4 ίππους/8.500 στροφές με την μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 1,2 kgm/5.000 στροφές. Ο κινητήρας είναι πλήρως εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro 5 και εξοπλίζεται με το γνωστό πλέον, σύστημα Start-Stop της Honda το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Πρωταρχικός στόχος του μηχανικού συνόλου είναι η μείωση της κατανάλωσης και η Hondaδηλώνει, μόλις 2 λίτρα ανά 100 χλμ. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι σε μέσο κύκλο, η κατανάλωση έφτασε τα 2,4 λίτρα/100 χλμ, πολύ ικανοποιητική επίδοση σε κάθε περίπτωση και χάρη στο ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων, η αυτονομία σε επίπεδο 230 χιλιομέτρων είναι εξασφαλισμένη. Οι επιδόσεις, δεν είναι ο βασικός στόχος αυτού του κινητήρα, αυτό είναι όμως αναμενόμενο αν σκεφτεί κανείς τον προσανατολισμό οικονομίας, ενώ στην πράξη ο ζωηρός τρόπος απόκρισης του μοτέρ εξανεμίζει τα μετρήσιμα «μειονεκτήματα».

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!