|
Τύπος Κινητήρα |
Εν σειρά,
υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, στρόφαλος 270° και σύστημα Uni-Cam |
|
Κυβισμός |
998cm3 |
|
Μέγιστη Ισχύς |
70kW (94HP) / 7.500rpm (95/1/EC) |
|
Μέγιστη Ροπή |
98Nm (10 Κgm) / 6.000rpm (95/1/EC) |
|
Διάμετρος
& Διαδρομή |
92.0 & 75.1mm |
|
Συμπλέκτης |
Υγρός,
πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια, Συμπλέκτης υποβοήθησης και ολίσθησης |
|
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα O-ring |
|
Κιβώτιο
/ Τύπος Μετάδοσης |
Μόνιμης εμπλοκής
6-σχέσεων MT / 6- σχέσεων DCT με οδηγικά
προγράμματα για εντός και εκτός δρόμου χρήσεις |
|
Honda
Selectable Torque Control System (HSTC) |
* HSTC 3-επιπέδων + Δυνατότητα
Απενεργοποίησης (*ABS & DCT μοντέλο μόνο,
όχι στο μοντέλο STD) |
|
Τύπος Πλαισίου |
Ατσάλινο,
ημί-διπλο κλειστό, με υψηλής αντοχής ατσάλινο υποπλαίσιο |
|
Ακτίνα Στροφής |
2.5m |
|
Ξηρό Βάρος |
208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg
(DCT) |
|
Απόβαρο |
228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg
(DCT) |
|
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου |
18.8 L |
|
Μήκος x Πλάτος x Ύψος |
2.335 x 875 x 1.475mm (STD), 2.335 x 930 x 1.475mm (ABS/DCT) |
|
Μεταξόνιο |
1.575mm |
|
Ύψος Σέλας (Θέση STD / Χαμηλή Θέση) |
870/850mm |
|
Απόσταση από το Έδαφος |
250mm |
|
Σύστημα ABS
|
ABS* 2-Κάναλο με
διακόπτη απενεργοποίησης του στον πίσω τροχό (* Μοντέλα ABS & DCT μόνο, όχι στο
μοντέλο STD) |
|
Φρένο Εμπρός |
Δύο
κυματοειδείς πλευστοί δίσκοι 310mm, αλουμινένιο κέντρο, ακτινικές 4-πίστονες δαγκάνες (*ABS) |
|
Φρένο Πίσω |
Κυματοειδής
δίσκος 256mm με δαγκάνα δύο
εμβόλων (*ABS). Μοχλός χειρόφρενου
(Lever-Lock
Type Parking Brake System) στην έκδοση με DCT. |
|
Τροχός Εμπρός |
Ακτινωτός με αλουμινένια
στεφάνη |
|
Τροχός Πίσω |
Ακτινωτός με αλουμινένια
στεφάνη |
|
Διάσταση Ζάντας Εμπρός |
21M/C x MT2.15 |
|
Διάσταση Ζάντας Πίσω |
18M/C x MT4.00 |
|
Ελαστικά Εμπρός |
90/90-R21 με σαμπρέλα |
|
Ελαστικά Πίσω |
150/70-R18 με σαμπρέλα |
Morbidelli T1002VX: Διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα το νέο μεγάλο Adventure!
Kawasaki Z900 RS 2026: Σταθερή στο neo-retro στυλ με αναβαθμίσεις στον κινητήρα
Γιατί η Τροχαία έκανε δώρο κράνη στις επαρχίες χωρίς πρόστιμο ενώ στην Αθήνα «πληρώθηκε» το κράνος;
Naked έως 900 κυβικά εκατοστά με τα καλύτερα φρένα
MV Agusta Brutale 800 2026: Παρουσιάστηκε το νέο naked της Ιταλικής φίρμας με 113 άλογα
Triumph Trident 800 2026: Με 113 ίππους , αναρτήσεις Showa και premium εξοπλισμό
Test μπουφάν 4 εποχών IXON Allroad: Υψηλή ποιότητα κατασκευής & σπορ εμφάνιση
TAILG F55 Graphene: Με 100 χλμ. αυτονομία και αυτόματη ανάρτηση ADS
Owosso Pulse Autocycle: Το «αεροπλάνο» που νόμιζε πως είναι μοτοσυκλέτα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.