Τύπος Κινητήρα |
Εν σειρά,
υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, στρόφαλος 270° και σύστημα Uni-Cam |
Κυβισμός |
998cm3 |
Μέγιστη Ισχύς |
70kW (94HP) / 7.500rpm (95/1/EC) |
Μέγιστη Ροπή |
98Nm (10 Κgm) / 6.000rpm (95/1/EC) |
Διάμετρος
& Διαδρομή |
92.0 & 75.1mm |
Συμπλέκτης |
Υγρός,
πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια, Συμπλέκτης υποβοήθησης και ολίσθησης |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα O-ring |
Κιβώτιο
/ Τύπος Μετάδοσης |
Μόνιμης εμπλοκής
6-σχέσεων MT / 6- σχέσεων DCT με οδηγικά
προγράμματα για εντός και εκτός δρόμου χρήσεις |
Honda
Selectable Torque Control System (HSTC) |
* HSTC 3-επιπέδων + Δυνατότητα
Απενεργοποίησης (*ABS & DCT μοντέλο μόνο,
όχι στο μοντέλο STD) |
Τύπος Πλαισίου |
Ατσάλινο,
ημί-διπλο κλειστό, με υψηλής αντοχής ατσάλινο υποπλαίσιο |
Ακτίνα Στροφής |
2.5m |
Ξηρό Βάρος |
208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg
(DCT) |
Απόβαρο |
228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg
(DCT) |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου |
18.8 L |
Μήκος x Πλάτος x Ύψος |
2.335 x 875 x 1.475mm (STD), 2.335 x 930 x 1.475mm (ABS/DCT) |
Μεταξόνιο |
1.575mm |
Ύψος Σέλας (Θέση STD / Χαμηλή Θέση) |
870/850mm |
Απόσταση από το Έδαφος |
250mm |
Σύστημα ABS
|
ABS* 2-Κάναλο με
διακόπτη απενεργοποίησης του στον πίσω τροχό (* Μοντέλα ABS & DCT μόνο, όχι στο
μοντέλο STD) |
Φρένο Εμπρός |
Δύο
κυματοειδείς πλευστοί δίσκοι 310mm, αλουμινένιο κέντρο, ακτινικές 4-πίστονες δαγκάνες (*ABS) |
Φρένο Πίσω |
Κυματοειδής
δίσκος 256mm με δαγκάνα δύο
εμβόλων (*ABS). Μοχλός χειρόφρενου
(Lever-Lock
Type Parking Brake System) στην έκδοση με DCT. |
Τροχός Εμπρός |
Ακτινωτός με αλουμινένια
στεφάνη |
Τροχός Πίσω |
Ακτινωτός με αλουμινένια
στεφάνη |
Διάσταση Ζάντας Εμπρός |
21M/C x MT2.15 |
Διάσταση Ζάντας Πίσω |
18M/C x MT4.00 |
Ελαστικά Εμπρός |
90/90-R21 με σαμπρέλα |
Ελαστικά Πίσω |
150/70-R18 με σαμπρέλα |
Οδηγοί αυτοκινήτου, είναι τώρα η ευκαιρία για μετάβαση στη μοτοσυκλέτα;
Triumph Tiger 1200 GT Pro - Test
Triumph Street Triple 765 R - Test
Παρουσίαση βάσεις κινητού Oxford Cliqr: Πλήρης ευελιξία, 10άδες συνδυασμοί
Hyosung GV125S EVO Supreme: Πρώτη μούρη, προσιτό και προσβάσιμο.
«Βάζεις χέρι» στη μοτοσυκλέτα ή ό,τι λέει ο κατασκευαστής;
Όσο πιο ακριβή τόσο πιο αξιόπιστη ή δεν ισχύει;
ESF Efun Deer: Δεν θα βρεις πολλά με 14άρηδες τροχούς και πραγματική αυτονομία 110+χλμ
Έχεις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις; Ωραία! Kαι τώρα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr