H KTM αναδιοργάνωσε την γκάμα των μοντέλων της στην μεγάλη κατηγορία για το 2017 και η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, την οποία οδηγήσαμε πρόσφατα στην Ισπανία, αποτελεί την «standard» επιλογή στα μεγάλου (πολύ μεγάλου) κυβισμού On-Off . Βέβαια όταν λέμε «standard», μην πάει το μυαλό σας σε κάτι βασικό, το «S» προκαλεί ζαλάδα με τον επίπεδο του εξοπλισμού του! Ημιενεργητικές αναρτήσεις, Traction Control, Cornering ABS αλλά και Cornering Light, Riding Modes, Κeyless εκκίνηση, Cruise control και Ένδειξη πίεσης ελαστικών. Αυτά είναι τα… standard, ενώ όποιος το επιθυμεί, μπορεί να προσθέσει ως εξτρά, MSR (Motor Slip Regulation), HCC (Hill Hold Control) και Quick Shifter. Ψιλοπράγματα δηλαδή! Νέα και πολύ εντυπωσιακή η πολύχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών σε κάνει να την χαζεύεις συνεχώς και θέλει προσοχή γιατί τον δρόμο κοιτάμε, σωστά; Με όλη αυτή την προίκα λοιπόν, το 1290 Super Adventure S, είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να κάνει τα πάντα! Με ενορχηστρωτή αυτής της προσαρμοστικότητας τις ημιενεργητικές αναρτήσεις και με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα να αποτελούν στο σύνολο τους ένα από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) παράδειγμα εφαρμογής και λειτουργίας, η μοτοσικλέτα μπορεί να μεταμορφωθεί από τουριστική υπερταχεία σε αστικό commuter και από πύραυλο στα στροφιλίκια σε «ζουζούνι μου θα πάμε χαλαρή βολτίτσα». 160 άλογα και κορυφαία περιφερειακά στις προσταγές σας, να τα κάνετε ότι θέλετε, όπως θέλετε, όποτε θέλετε!
Κινητήρας: 4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β
Κυβισμός: 1.301 κ.εκ.
Ισχύς: 160 ίπποι/8.750 σαλ
Ροπή: 14.2 kgm/6750 σαλ
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Πολύ άδικο αυτό το συγκριτικό kawa - Suzuki ok αλλά και to KTM που κολλάει άλλη κατηγορία ρε παιδιά σε κάθε επίπεδο!