Η ταχύτερη MotoGP μοτοσυκλέτα στον κόσμο βγαίνει σε δημοπρασία για 350.000 ευρώ

Ο Brad Binder έγραψε ιστορία στο Ιταλικό Grand Prix με 366,1 χλμ./ώρα
3 Φωτογραφίες »

Ο Brad Binder έγραψε ιστορία στο Ιταλικό Grand Prix με 366,1 χλμ./ώρα

Το ρεκόρ ταχύτητας των 366,1 χλμ./ώρα και η ιστορία της KTM RC16
Τιμή εκκίνησης τα 350.000 ευρώ
Κινητήρας V4 1.000 κ.εκ. με 295 ίππους στις 18.000 σ.α.λ.
Παράδοση απευθείας από την ΚΤΜ με σφραγισμένο κινητήρα

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Το ρεκόρ ταχύτητας των 366,1 χλμ./ώρα και η ιστορία της KTM RC16

Στις 11 Ιουνίου 2023, ο Brad Binder έγραψε ιστορία στο Ιταλικό Grand Prix, όταν με την KTM RC16 έφτασε τα 366,1 χλμ./ώρα στη μεγάλη ευθεία του Mugello. Το ρεκόρ αυτό αποτελεί μέχρι σήμερα την υψηλότερη καταγεγραμμένη ταχύτητα σε αγώνα MotoGP, παραμένοντας ακατάρριπτο παρά την προσπάθεια του Pol Espargaro την επόμενη χρονιά. Η επίδοση του Binder ήρθε σε μια περίοδο όπου η τεχνολογική εξέλιξη των κινητήρων έχει περιοριστεί, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο ξεχωριστό το επίτευγμά του. Σήμερα, η μοτοσυκλέτα με την οποία γράφτηκε αυτή η στιγμή βγαίνει σε δημοπρασία από την KTM, μέσω του RM SothebyΆs, δίνοντας σε συλλέκτες την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα κομμάτι σύγχρονης ιστορίας.
 

Τιμή εκκίνησης τα 350.000 ευρώ

Η αρχική τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας έχει οριστεί στις 350.000 ευρώ, μια τιμή αισθητά χαμηλότερη από τις 472.000 ευρώ που απέφερε η Ducati Desmosedici GP7 του Casey Stoner, με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα MotoGP το 2007. Παρά το χαμηλότερο αρχικό τίμημα, αναλυτές εκτιμούν ότι η τιμή της KTM RC16 θα ανέβει σημαντικά λόγω της μοναδικής της θέσης στην ιστορία του αθλήματος. Με την εξέλιξη των κινητήρων MotoGP «παγωμένη» για δύο χρόνια και τη μετάβαση στα 850cc το 2027, είναι πιθανό το ρεκόρ ταχύτητας της RC16 να παραμείνει ακατάρριπτο για πολλά χρόνια ακόμα, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη συλλεκτική αξία της μοτοσυκλέτας.
 

Κινητήρας V4 1.000 κ.εκ. με 295+ ίππους στις 18.000 σ.α.λ.

Η KTM RC16 εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο V κινητήρα 1.000cc, που αποδίδει 295+ ίππους στις 18.000 rpm σύμφωνα με τον οίκο RM SothebyΆs. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ηλεκτρονική μονάδα Magneti Marelli, κοινή σε όλες τις μοτοσυκλέτες MotoGP, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP Suspension, θυγατρική της KTM. Το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της Brembo, με αλουμινένιες δαγκάνες, κάρμπον δίσκο 340mm μπροστά και ατσάλινο δίσκο 255mm πίσω. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης κάρμπον ψαλίδι και εξάτμιση τιτανίου Akrapovic, στοιχεία που υπογραμμίζουν τον αγωνιστικό της χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα τεχνολογικό επίτευγμα, σχεδιασμένο αποκλειστικά για κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα.
 

Παράδοση απευθείας από την ΚΤΜ με σφραγισμένο κινητήρα

Η παράδοση της KTM RC16 θα πραγματοποιηθεί απευθείας από την KTM, με τα έξοδα μεταφοράς να επιβαρύνουν τον αγοραστή. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι ότι ο κινητήρας παραδίδεται σφραγισμένος, χωρίς δυνατότητα επέμβασης ή τροποποίησης, προκειμένου να διατηρηθεί η αυθεντικότητα και η αγωνιστική ακεραιότητα της μοτοσυκλέτας. Η απόκτηση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας δεν αφορά απλά τη συλλογή ενός αγωνιστικού μηχανήματος, αλλά την απόκτηση ενός συμβόλου τεχνολογίας και επιδόσεων, ενός πραγματικού κομματιού της ιστορίας του MotoGP. Για τους λάτρεις του αθλήματος, η KTM RC16 δεν είναι απλώς μια μοτοσυκλέτα – είναι μια αγωνιστική κληρονομιά που περνάει στα χέρια ενός νέου κατόχου.
 

ROYAL ALLOY
DUCATI