Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California
Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California
Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California
Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California
  • Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California
  • Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California
  • Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California
  • Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California

Η Moto Guzzi ανανεώνει την κατοχύρωση του ονόματος California

Εξαφανίστηκε το μοντέλο με τους περιορισμούς εκπομπών ρύπων
Θα επαναφέρει η εταιρεία το μοντέλο;
Φαντάζουν πλέον «λίγα» τα 1.380cc
Θα αποκτήσει το 1.042cc του V100 Mandello;

Εξαφανίστηκε το μοντέλο με τους περιορισμούς εκπομπών ρύπων

Το όνομα California έχει "γεννήσει" πολλές μοτοσυκλέτες οι οποίες απευθύνονταν κυρίως στην αγορά της Β.Αμερικής από την δεκαετία του `70, αλλά από το 2020 το όνομα αυτό εκλείπει από τον στόλο της εταιρείας, αφού σταμάτησε και η παραγωγή του μεγάλου 1.380cc V2 λόγω των πιο αυστηρών περιορισμών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων. Τώρα όμως φαίνεται ότι ένα νέο μοντέλο θα έρθει αφού η εταιρεία ανανέωσε την κατοχύρωση του ονόματος.
 

Θα επαναφέρει η εταιρεία το μοντέλο;

Υπάρχουν πολλές εταιρείες που κατοχυρώνουν ονόματα τα οποία δεν χρησιμοποιούν σε μοντέλα που διαθέτουν στον στόλο τους, με την προϋπόθεση πως ενδέχεται στο μέλλον να τα ξαναχρησιμοποιήσουν. Για παράδειγμα η Triumph διατηρεί τα πνευματικά δικαιώματα των ονομάτων Hurricane και Thunderbird ενώ η BMW κατοχυρώνει μεγάλη σειρά από διαδοχικά νούμερα που περιέχονται στα ονόματα των μοτοσυκλετών της (π.χ. DC 01 έως και DC 09). Το δίπλωμα της Piaggio κάνει ακριβώς το ίδιο κατοχυρώνοντας το όνομα Moto Guzzi California στην Ευρώπη μέχρι τα μέσα του 4ης δεκαετίας της δεύτερης χιλιετίας. Το δίπλωμα που κατέθεσε όμως την 1η Μαρτίου η εταιρεία, είναι στις Η.Π.Α. όπου η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή. Για να εγκριθεί θα πρέπει να υπάρχει πρόθεση χρήσης του ονόματος, κάτι που υποδεικνύει πως μάλλον η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης μίας νέας Moto Guzzi California.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φαντάζουν πλέον «λίγα» τα 1.380cc

Η τελευταία γενιά της μοτοσυκλέτας έκανε χρήση του "Big Block" V2 στα 1.380cc, κυβικά τα οποία δεν φαντάζουν πλέον τόσα πολλά αν τα συγκρίνει κανείς με τους κινητήρες των R18, Rocket 3, Goldwing, V-Max. Η R18 βέβαια είναι η πιο κοντινή σε αυτή, με την παράλληλη ως προς τον άξονα της μοτοσυκλέτας διάταξη του στροφάλου. Για να ανταγωνιστεί αυτή τη μοτοσυκλέτα ή αντίστοιχες της Harley Davidson και Indian με κινητήρες πολλών κυβικών, θα πρέπει να σχεδιάσει έναν νέο κινητήρα από το μηδέν αποκλειστικά για την California και πιθανότατα επόμενα μοντέλα που θα την ακολουθήσουν.
 

Θα αποκτήσει το 1.042cc του V100 Mandello;

Μπορεί όμως η εταιρεία να ακολουθήσει άλλη τακτική και να μην σχεδιάσει έναν μεγάλο κινητήρα πάνω από τα 1.300cc. Παλαιότερες εκδοχές της California έβγαιναν με κινητήρες 850 και 1.100cc με τον χαρακτηριστικό εγκάρσιο V2. Θα μπορούσαν λοιπόν να χρησιμοποιήσουν τον νέο 1.042cc του V100 Mandello ο οποίος είναι υδρόψυκτος, μία μετάβαση που φαίνεται να κάνουν και άλλες εταιρείες όπως η Harley με την Nightster και Sportster S και η Indian με τα μοντέλα Scout. Με το λανσάρισμα της πλατφόρμας V100 η εταιρεία υποσχέθηκε την παρουσίαση αρκετών νέων μοντέλων σε μία περίοδο 5 με 6 ετών. Η Sport-Touring Mandello και η Adventure Stelvio έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους, οπότε η χρήση της πλατφόρμας V100 και για μία νέα Cruiser με το όνομα California αποτελεί το επόμενο λογικό βήμα.