Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

  • Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.
  • Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.
  • Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

H Aprilia συνεχίζει την ανάπτυξη της τρίτροχης μοτοσυκλέτας της

Μπορεί το Piaggio MP3 να πυροδότησε μια ολόκληρη επανάσταστη σε 3 τροχούς, τουλάχιστον στα scooter, αλλά στην μοτοσυκλέτα η ιστορία είναι εντελώς διαφορετική.

Μέχρι πρότινος, μόνο η Yamaha τόλμησε να κατασκευάσει μια μοτοσυκλέτα επιδόσεων σε 3 τροχούς, την Niken, η οποία είναι ακόμα διαθέσιμη σε πολλές αγορές στον κόσμο. Φαίνεται όμως ότι και η Aprilia θέλει να παρουσιάσει κάτι παρόμοιο, αφού εδώ και πολλούς μήνες εργάζεται σε μια πιθανή τρίτροχη μοτοσυκλέτα, σε επίπεδο σχεδίων.


Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Νέα γενιά σχεδίων, χωρίς κινητήρα


Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Μερικά από τα σχέδια της Aprilia για την τρίτροχη μοτοσυκλέτα.

Στις πρώτες εμφανίσεις των σχεδίων της τρίτροχης μοτοσυκλέτας της Aprilia, το μοντέλο φαινόταν να χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Mana 850, μια μονάδα η οποία δεν βρίσκεται στην παραγωγή πλέον. Με την ύπαρξη νέων σχεδίων χωρίς τον κινητήρα, επιβεβαιώνεται ότι η Aprilia δεν έχει εγκαταλείψει την ανάπτυξη του ιδιαίτερου οχήματος της, αλλά απλώς το παρουσιάζει και χωρίς να φέρει κινητήρα, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο μπροστινό σύστημα.
 

Αρθρωτό παραλληλόγραμμο, αλλά με «ψαλίδια» εμπρός

Το Piaggio MP3 συνδυάζει αμορτισέρ και οδηγούντες βραχίονες, με το αρθρωτό παραλληλόγραμμο για την εμπρόσθια ανάρτηση, όμως η θεωρητική τρίτροχη της Aprilia δεν ακολουθεί τον ίδιο δρόμο. Αντίθετα, όπως φαίνεται στα σχέδια, το εμπρός σύστημα φέρει κατασκευές που θυμίζουν ψαλίδια, για την στήριξη των τροχών, ενώ διαφορετικές είναι και οι αρθρώσεις στο επάνω μέρος. Τα δύο αμορτισέρ φαίνεται να βρίσκονται στα τμήματα με τον αριθμό 29 (και 83), ενώ η κατεύθυνση των εμπρός τροχών ορίζεται από τους βραχίονες 49 και 19, που συνδέονται με το τιμόνι. Τα δύο οριζόντια τμήματα 25 και 27 είναι και αυτά που κρατούν τα δύο σκέλη της ανάρτησης παράλληλα, επιτρέποντας στη μοτοσυκλέτα να κλίνει στις στροφές.
 

Προς το παρόν, μόνο στην θεωρία

Αν και τα σχέδια είναι λεπτομερέστατα, φανερώνοντας ένα στάδιο βαθιάς μελέτης της ιδέας από την εταιρεία, προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη ένδειξη για είσοδο της μοτοσυκλέτας στην παραγωγή. Αν λοιπόν είστε φίλος των τρίτροχων μοτοσυκλετών επιδόσεων, μάλλον πρέπει να περιμένετε για την πρόταση της Aprilia…
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »