• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H Yamaha XTZ 750 Tenere του Marco Saldarriaga.

H Yamaha XTZ 750 Tenere του Marco Saldarriaga.

H Yamaha XTZ 750 Tenere του Marco Saldarriaga.

H Yamaha XTZ 750 Tenere του Marco Saldarriaga.

H Yamaha XTZ 750 Tenere του Marco Saldarriaga.

H Yamaha XTZ 750 Tenere του Marco Saldarriaga.

Ένα Yamaha Tenere 750 που έκανε...λίφτινγκ!

 

Μία Yamaha XTZ 750 Tenere του 1991 παίρνει νέα πνοή ζωής στα χέρια ενός Κολομβιανού αναβάτη με μεγάλη εμπειρία στην εκτός δρόμου οδήγηση. Δείτε τι άλλαξε στη μοτοσυκλέτα…

Οι Adventure μοτοσυκλέτες είναι περισσότερο ποθητές και trendy από ποτέ κα, όπως είναι φυσικό, ένας κύκλος «νοσταλγίας» υπάρχει και σε αυτή την κατηγορία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αυτή η Yamaha XTZ 750 Tenere του 1991 που ο ιδιοκτήτης της θέλησε να την φέρει κοντά στο σήμερα, κάνοντας στοχευμένες αναβαθμίσεις στα σημεία.

Ο ιδιοκτήτης της Tenere αυτής είναι ο Κολομβιανός Marco Saldarriaga, ο οποίος μάλιστα έχει τρέξει και 2 φορές στον αγώνα Dakar –τερματίζοντας στον έναν! Ο Saldarriaga έχει και μια εταιρεία, την Mastech,  οποία κατασκευάζει εξαρτήματα για on-off μοτοσυκλέτες. Την συγκεκριμένη Tenere, ο Marco την απέκτησε με το μοτέρ πρόσφατα ανακατασκευασμένο, οπότε από εκεί και πέρα ο ίδιος ανακατασκεύασε τα καρμπυρατέρ και εγκατέστησε μια νέα εξάτμιση της Arrow, ενώ άλλαξε και την πλεξούδα.

Η ανάρτηση της Tenere άλλαξε εντελώς προς το (πολύ) καλύτερο, καθώς ο Marco τοποθέτησε πιρούνι Ohlins RXF48 εμπρός και νέες τιμονόπλακες, ενώ πίσω χρησιμοποίησε ένα αμορτισέρ Ohlins S46DR1. Ο εμπρός τροχός είναι νέος και προέρχεται από την αγωνιστική ΚΤΜ 450, με την οποία ο Marco έτρεξε στο Dakar του 2014. Παράλληλα, ένα σταμπιλιζατέρ της Ohlins, νέα φρένα της Brembo από μια KTM 690 Enduro και νέος δίσκος φρένου πίσω τοποθετήθηκαν στην μοτοσυκλέτα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το εμπρός carbon φτερό, προέρχεται από την Ελληνική Perfect Fairings. 

Νέα είναι και τα εμπρός φώτα τύπου LED, αλλά και τα όργανα, ενώ και το τιμόνι της μοτοσυκλέτας αλλάχθηκε. Ο Marco τοποθέτησε επίσης μία custom γρίλια ψυγείου, μια νέα ποδιά και προφυλακτήρα εξάτμισης, ενώ στο τέλος εξόπλισε την μοτοσυκλέτα με βαλίτσες της δικής του εταιρείας. Εσκεμμένα, ο Marco δεν πείραξε την αυθεντική εμφανισιακή ταυτότητα της μοτοσυκλέτας του, ως έναν φόρο τιμής στην αυθεντική Super Tenere.
 

 
  • Δημητρης

    Το ότι ένα μηχανάκι που ανακατασκευαστηκε στην Κολομβία και φέρει Carbon Fiber χαμηλό φτερό φτιαγμένο από Ελληνική εταιρεία αξίζει αν μη τι άλλο μια αναφορά..

      4

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ