net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η πληροφορία που συναντά κανείς στον κυβερνοχώρο της Piaggio ξεπερνά τα τυπικώς συνηθισμένα και φτάνει σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο λεπτομέρειας.

Πάντα στην αιχμή

Η Piaggio δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την πώληση (After Sales) και αυτό καθίσταται εξαρχής προφανές, αρκεί μια απλή επίσκεψη σε οποιαδήποτε προϊοντική ιστοσελίδα του Ομίλου. Η πληροφορία που συναντά κανείς στον κυβερνοχώρο της Piaggio ξεπερνά τα τυπικώς συνηθισμένα, φτάνοντας σε τέτοιο επίπεδο λεπτομέρειας ώστε να διατίθενται ελεύθερα για όλους μέχρι και πίνακες με τον απαιτούμενο χρόνο για τη συντήρηση κάθε ενός μοντέλου –κάτι που δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε ιστοσελίδα άλλης εταιρείας.

Στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας EICMA 2011 στο Μιλάνο ο Όμιλος Piaggio προχώρησε σε μια εξαιρετικά σημαντική παρουσίαση, ανακοινώνοντας μας την απόλυτη αναβάθμιση των υπηρεσιών του μετά την πώληση με το πρόγραμμα “Prime Service”. Θεωρώντας πως η συνεργασία με τον πελάτη δεν ολοκληρώνεται με την πώληση ενός σκούτερ ή μιας μοτοσυκλέτας, στην ουσία αρχίζει στο σημείο εκείνο να οικοδομεί μία σχέση εμπιστοσύνης.

Αυτό το πρόγραμμα πιστοποίησης ενσωματώνει ένα σύνολο πλεονεκτημάτων και μοναδικών υπηρεσιών, μετά την πώληση στον πελάτη, που έρχεται να επιβεβαιώσει αξίες χαρακτηριστικές των προδιαγραφών των  Εξουσιοδοτημένων Σημείων Τεχνικής Εξυπηρέτησης του Ομίλου Piaggio: Ασφάλεια, Ποιότητα, Αξιοπιστία και Σεβασμός στο περιβάλλον.

Όλοι οι μηχανικοί έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση σχεδιασμένη να εξασφαλίσει τη μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια σε όλες τις εργασίες συντήρησης και επισκευής του οχήματος, ενώ τα προηγμένα διαγνωστικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται εξασφαλίζουν ότι τηρούνται οι προδιαγραφές του κατασκευαστή.  Όλες οι εργασίες συντήρησης και επισκευής γίνονται χρησιμοποιώντας μόνο Αυθεντικά Ανταλλακτικά και Αξεσουάρ, τα οποία έχουν σχεδιαστεί και δοκιμαστεί από τους μηχανικούς του Ομίλου Piaggio και εξασφαλίζουν τη διατήρηση της ασφάλειας του οχήματος.

Η Piaggio Hellas φροντίζει για τη συνεχή υποστήριξη και ανάπτυξη της τεχνικής ικανότητας και κατάρτισης των συνεργατών της, αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας ένα εντατικό πρόγραμμα τεχνικής εκπαίδευσης. Στις εγκαταστάσεις της λειτουργεί σύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο για όλους τους μηχανικούς και προϊστάμενους των εξουσιοδοτημένων συνεργείων του δικτύου της. Εκεί παρουσιάζονται και εκπαιδεύονται θεωρητικά αλλά και πρακτικά όλοι οι μηχανικοί για τις βασικές διαδικασίες του συνεργείου, τα νέα μοντέλα, καθώς και τα νέα καινοτόμα λειτουργικά συστήματα που φέρουν τα οχήματα του ομίλου Piaggio. Υπάρχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης ακόμα και για τους νεοπροσληφθέντες μηχανικούς του δικτύου. Ο αριθμός των τεχνικών ενοτήτων που καλύπτονται, ανέρχεται σε 11 με 12 ετησίως. Οι συνεχείς εκπαιδεύσεις καταγράφονται σε ένα σύστημα πιστοποίησης, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να πληροφορούνται άμεσα για το βαθμό της επάρκειας του σημείου τεχνικής εξυπηρέτησης που έχουν επιλέξει.

Ο πελάτης λαμβάνει αναλυτική προσφορά κόστους / εργασιών, πριν την εκτέλεση της εργασίας, ενώ λαμβάνει επίσης ειδικά έγγραφα τα οποία πιστοποιούν και εγγυώνται την εργασία που εκτελέστηκε. Ο Όμιλος Piaggio μεριμνά ώστε το Δίκτυο Πωλήσεων και Σημείων Τεχνικής Εξυπηρέτησης να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες τεχνικές ενημερώσεις που απαιτούνται για  την εξασφάλιση της αξιοπιστίας του οχήματος.

Για να εξασφαλιστεί πως το πρόγραμμα εφαρμόζεται σωστά, πραγματοποιούνται τακτικές επισκέψεις από τους Τεχνικούς Επιθεωρητές της Piaggio Hellas σε όλους τους συνεργάτες του δικτύου, για τον έλεγχο ορθής λειτουργίας και τη συμμόρφωση με τα εταιρικά πρότυπα.

Με ανάλογη σοβαρότητα αντιμετωπίζεται και η επικαιροποίηση, καθώς σε τακτά χρονικά διαστήματα διεξάγεται ποιοτική έρευνα για την αξιολόγηση του επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών από το δίκτυο συνεργατών, και των εντοπισμό ενδεχόμενων αδυναμιών.

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ