Η πρόταση του Kar Lee για ένα νέο και αρκετά πιο αγριεμένο, Honda CB1000R

Είναι αυτό το νέο Honda CB1000(RR-)R;

Θα σκεφτόταν η Honda την αλλαγή του CB1000R με μια μοτοσυκλέτα αισθητά πιο αγριεμένη, τώρα που ο ανταγωνισμός στα hyper naked φουντώνει; Δείτε αυτό το σχέδιο…

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η κατηγορία των hyper naked διανύει εποχή… δόξας αυτή την στιγμή, με μοντέλα όπως τα Ducati Streetfighter V4 και Kawasaki Z H2 να προτείνουν μια… παρανοϊκή προσέγγιση όσον αφορά την απόδοση και την ιπποδύναμη του κινητήρα. Η Honda, με το CB1000R ακολουθεί μια (ελαφρώς) πιο ήπια προσέγγιση, αλλά οι σχεδιαστές και οι digital creators εκφράζουν ηχηρά τις απόψεις τους πιάνοντας τον παλμό της αγοράς. Η μοτοσυκλέτα στην φωτογραφία είναι η πρόταση του Kar Lee της Kardesign, για ένα νέο Honda CB1000R… πολύ πιο αγριεμένο!
 
Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε για το CB1000R του, από την ολοκαίνουργια CBR 1000 RR-R και αυτό είναι προφανές.  Ο χαρακτηριστικός χρωματισμός σε μπλέ και κόκκινο, μαζί με μαύρο και χρώμα αλουμινίου κλέβει άμεσα το βλέμμα, ενώ ο Kar Lee διατήρησε φυσικά το μονόμπρατσο πίσω ψαλίδι του CB1000R, το οποίο έχει γίνει συνώνυμο του μοντέλου.
 
Φυσικά στην ψηφιακή του δημιουργία διακρίνεται ο νέος κινητήρας των 217 ίππων από το CBR 1000RR-R, αλλά και τα πτερύγια αεροδυναμικής επίδρασης στο εμπρός μέρος, απευθείας από την Fireblade. Καλά, αυτό δεν είναι και τόσο… νέο βέβαια, με τις αντίστοιχες μοτοσυκλέτες των άλλων εταιρειών να χρησιμοποιούν απροκάλυπτα πλέον τα αεροδυναμικά βοηθήματα.
 
Η σχεδίαση του εμπρός μέρους διατηρεί τα στοιχεία της CBR, με τα δύο LED φωτιστικά σώματα να πλαισιώνουν μια κεντρική εισαγωγή σε ένα μικρό «μούτρο», ενώ δύο προβολάκια τύπου projector διακρίνονται ακριβώς από κάτω. Η εξάτμιση της μοτοσυκλέτας έχει τοποθετηθεί αρκετά ψήλα, αφήνοντας βέβαια σε κοινή θέα το μονόμπρατσο και τον πίσω τροχό. Εμείς ένα έχουμε να πούμε: Αυτό που βλέπουμε είναι κα-τα-πλη-κτι-κό, ελπίζουμε να φτάσει δε και στα κεντρικά της Honda. Ποιος θα έλεγε όχι σε ένα CB1000RR-R;