Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.

Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.

Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.

Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.

  • Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.
  • Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.

Οδηγώντας

Με τα ηλεκτροκίνητα scooters να αυξάνονται και να πληθύνονται, είναι προφανές ότι όλο και περισσότεροι αναβάτες ενδιαφέρονται να… βάλουν στην πρίζα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) την μεταφορική τους πραγματικότητα. Πόσο καλά ανταποκρίνεται το μικρό και προσιτό ESF S4; Ας δούμε. Κάτι που προσέχεις γρήγορα με το S4 είναι το πραγματικά μικρό βάρος του, που κάνει τις επιτόπιες μανούβρες παιχνιδάκι και θα διευκολύνει τον χειρισμό του ακόμη και από πιο μικρόσωμα άτομα. Στο δρόμο, αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη ευελιξία και αυτό επιβεβαιώνεται, αν υπολογίσεις τους τροχούς των 10 ιντσών στην εξίσωση. Κυριολεκτικά… σαν αέρας κινείται το S4 στην πόλη, προσπερνώντας αβίαστα το μποτιλιάρισμα και αλλάζοντας κατεύθυνση με την ελάχιστη δύναμη στο τιμόνι (αν προέρχεστε από μεγαλύτερο μοντέλο ή μοτοσυκλέτα, θα χρειαστεί να το συνηθίσετε λίγο). Οι μικροί τροχοί και η ρύθμιση των αναρτήσεων έχουν ως αποτέλεσμα κάποιες έντονες κακοτεχνίες να γίνονται αισθητές από τον αναβάτη, τίποτα όμως προβληματίσει σοβαρά. Σε κάθε περίπτωση, τα επίπεδα πρόσφυσης του μοντέλου στις στροφές αλλά και στην ευθεία είναι επαρκέστατα στα οδηγικά πλαίσια ενός scooter.



Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.

Η ευκολία οδήγησης, η μεγάλη ευελιξία και η άμεση ροπή χαρακτηρίζουν το ESF S-4 στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

O ηλεκτροκινητήρας χαρακτηρίζεται από άμεση απόκριση στο γκάζι, εγγενές χαρακτηριστικό των hub-center λύσεων αφού η ροπή φτάνει άμεσα στον τροχό.  Κατά την εκκίνηση η ροπή παραμένει ψηλά, όποιον χάρτη και να έχετε επιλέξει (ακόμη και στο χαμηλότερο επίπεδο 1), ενώ σε ανωφέρειες το S4 θα ανταποκριθεί, αν και θα μειώσει την ταχύτητα του σε εντονότερες κλίσεις.  Η ανάκτηση ενέργειας λειτουργεί αποτελεσματικά, όταν συνηθίσετε να «τσιμπάτε» τις μανέτες φρένου στην επιβράδυνση και μάλιστα, σε κατηφόρες, η δουλειά που κάνει φαίνεται άμεσα στην ένδειξη στάθμης. Στα φρένα, παρά το γεγονός ότι θα θέλαμε λιγότερο σπογγώδη αίσθηση στις μανέτες, σε καμία περίπτωση δεν απογοητευτήκαμε από την δύναμη που μπορούν να ασκήσουν, επιβραδύνοντας με ασφάλεια το scooter.
 

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.