Το ψαλίδι σχεδίασης «μπανάνα» δίνει μια νότα μοτοσυκλέτας στην εμφάνιση του S4. Τα αμορτισέρ ρυθμίζονται στην προφόρτιση.

Το ψαλίδι σχεδίασης «μπανάνα» δίνει μια νότα μοτοσυκλέτας στην εμφάνιση του S4. Τα αμορτισέρ ρυθμίζονται στην προφόρτιση.

Ο χώρος για τις μπαταρίες κάτω από την σέλα: Μπορείτε να τοποθετήσετε και μερικά αντικείμενα εκεί.

Ο χώρος για τις μπαταρίες κάτω από την σέλα: Μπορείτε να τοποθετήσετε και μερικά αντικείμενα εκεί.

Τηλεσκοπικό πιρούνι στην εμπρός ανάρτηση, με κλασικό δισκόφρενο στον τροχό (όπως και στον πίσω, φυσικά).

Τηλεσκοπικό πιρούνι στην εμπρός ανάρτηση, με κλασικό δισκόφρενο στον τροχό (όπως και στον πίσω, φυσικά).

  • Το ψαλίδι σχεδίασης «μπανάνα» δίνει μια νότα μοτοσυκλέτας στην εμφάνιση του S4. Τα αμορτισέρ ρυθμίζονται στην προφόρτιση.
  • Ο χώρος για τις μπαταρίες κάτω από την σέλα: Μπορείτε να τοποθετήσετε και μερικά αντικείμενα εκεί.
  • Τηλεσκοπικό πιρούνι στην εμπρός ανάρτηση, με κλασικό δισκόφρενο στον τροχό (όπως και στον πίσω, φυσικά).

Κινητήρας-Περιφερειακά

Το «βαρύ» όνομα της Bosch κοσμεί και το ESF S4, αφού ο γίγαντας των ηλεκτρονικών παρέχει τον hub-center ηλεκτροκινητήρα στο μοντέλο. Για την περίπτωση του S4, το μοτέρ έχει ισχύ 1,44 kW ή 2 ίππων, ισχύς αρκετή ώστε να ωθήσει το μοντέλο στην μέγιστη (περιορισμένη ηλεκτρονικά) ταχύτητα των 45 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας αποδίδει την ισχύ του μέσω 3 χαρτών επιλέξιμων από τον αναβάτη, ανάλογα με τις ανάγκες του ίδιου κα του περιβάλλοντος χρήσης του μοντέλου. Την τροφοδοσία του με ρεύμα αναλαμβάνουν μία –ή δύο- μπαταρίες των 48 Volt. Γιατί λέμε μία η δύο; Απλούστατα γιατί το S4 μπορεί να φέρει δύο μπαταρίες ταυτόχρονα, με το προφανές πλεονέκτημα του διπλασιασμού της αυτονομίας. Κάνοντας επαναλαμβανόμενες μετρήσεις, διαπιστώσαμε ότι μια αυτονομία της τάξης των 60 χιλιομέτρων είναι εφικτή και μάλιστα, στον χάρτη της μέγιστης ισχύος (3), με μια μπαταρία. Αυτό σημαίνει ότι, ανάλογα με το στυλ οδήγησης σας και τον επιλεγμένο χάρτη, η αυτονομία μπορεί να ανέβει κι άλλο –αλλά και βέβαια να πέσει, αν οδηγείτε με το γκάζι τέρμα διαρκώς, ωστόσο δεν θα δείτε επ ουδενί λιγότερα από 50 χιλιόμετρα. Φυσικά, αν χρησιμοποιείτε δύο μπαταρίες, οι μετρήσεις ανεβαίνουν στο διπλάσιο.



Ο χώρος για τις μπαταρίες κάτω από την σέλα: Μπορείτε να τοποθετήσετε και μερικά αντικείμενα εκεί.

Ο χώρος για τις μπαταρίες κάτω από την σέλα: Μπορείτε να τοποθετήσετε και μερικά αντικείμενα εκεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Για την καλύτερη εκμετάλλευση της ενέργειας της μπαταρίας, το S4 φέρει σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα ως γεννήτρια κατά την πέδηση. Ενεργοποιείται με μια ελαφρά πίεση οποιασδήποτε από τις δύο μανέτες φρένων, «αντιστρέφοντας» την ροή ρεύματος και προσφέροντας πολύτιμη ενέργεια απευθείας πίσω στην μπαταρία των 23,4 Ah. Μιλώντας για μπαταρία, αυτή είναι αφαιρούμενη από το scooter και μπορεί να φορτιστεί είτε όπου υπάρχει διαθέσιμη μια απλή οικιακή πρίζα, είτε πάνω στο scooter με την χρήση της εισόδου ρεύματος, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του χώρου για τα πόδια.

Το πλαίσιο του S4 είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και, σε επίπεδο αναρτήσεων, εξοπλίζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται στην προφόρτιση, πίσω. Το ψαλίδι έχει σχήμα «μπανάνα», μια σχεδιαστική λεπτομέρεια που το ομορφαίνει, θυμίζοντας μοτοσυκλέτες. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους, που συσφίγγονται από δαγκάνες 2 εμβόλων, εμπρός και πίσω.

Τηλεσκοπικό πιρούνι στην εμπρός ανάρτηση, με κλασικό δισκόφρενο στον τροχό (όπως και στον πίσω, φυσικά).

Τηλεσκοπικό πιρούνι στην εμπρός ανάρτηση, με κλασικό δισκόφρενο στον τροχό (όπως και στον πίσω, φυσικά).

 

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.