LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 – SWM SC250X TWIN: Adventure Scooter με 27 ίππους και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό

(14/11/2025)
Η SWM παρουσίασε στην EICMA μια ακόμη επιλογή στην κατηγορία των Adventure Scooter, με το SC250X TWIN.
4 Φωτογραφίες »

Η SWM παρουσίασε στην EICMA μια ακόμη επιλογή στην κατηγορία των Adventure Scooter, με το SC250X TWIN.

Κινητήρας 250κ. εκ με απόδοση 27 ίππων και τελική μετάδοση με αλυσίδα.
Ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ με μοχλικό στο πίσω μέρος.
Οθόνη TFT και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Ρεζερβουάρ χωρητικότητας 13L και χώρος για ένα κράνος κάτω από τη σέλα.

mototriti Team

Κινητήρας 250κ. εκ με απόδοση 27 ίππων και τελική μετάδοση με αλυσίδα




Η SWM παρουσίασε στην EICMA μια ακόμη επιλογή στην κατηγορία των Adventure Scooter, με το SC250X TWIN. Η μοτοσυκλέτα  φέρει σε κεντρική θέση στο πλαίσιο  το δικύλινδρο εν σειρά  κινητήρα των 250κ.εκ, ο οποίος αποδίδει 27 ίππους, ενώ η CVT μετάδοση, διαφέρει στο γεγονός ότι χρησιμοποιεί αλυσίδα αντί για ιμάντα,  κάτι που δε συνηθίζεται σε σκούτερ αυτής της κατηγορίας κυβικών.
 

Ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ με μοχλικό στο πίσω μέρος




Στο μπροστινό σύστημα παρατηρούμε ανεστραμμένο πιρούνι  ενώ πίσω, το SC250X TWIN διαθέτει ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων  με μοχλικό στο κεντρικό αμορτισέρ, χαρακτηριστικό που επίσης δεν συναντάμε συχνά  στην κατηγορία των μεσαίων σκούτερ. Το σύστημα του μοχλικού στο πίσω αμορτισέρ, εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα στο δρόμο, παράλληλα με  καλύτερη απόδοση και ανατροφοδότηση  στην οδήγηση στο χώμα. Το Off-Road πλαίσιο του SC250X TWIN συμπληρώνεται από τους ακτινωτούς τροχούς  διαμέτρου 17 ιντσών για τον μπροστινό τροχό και 15 ιντσών για τον πίσω.

Οθόνη TFT και ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Σχετικά με τα  περιφερειακά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, παρατηρούμε πως η SWM έχει εξοπλίσει  το SC250X TWIN με αρκετά «καλούδια» των μεγαλύτερων κατηγοριών. Στο καντράν υπάρχει μια οθόνη τύπου TFT, ενώ ακριβώς μπροστά βρίσκεται η ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Κρατώντας το βλέμμα μας στο τιμόνι, θα παρατηρήσουμε και τις προστατευτικές χούφτες. Το πακέτο των ηλεκτρονικών, συμπληρώνουν οι ενσωματωμένοι προβολείς στα πλαϊνά  της μοτοσυκλέτας, καθώς και η κάμερα καταγραφής.


 

Ρεζερβουάρ χωρητικότητας 13L και χώρος για ένα κράνος κάτω από τη σέλα

Στα πιο εργονομικά χαρακτηριστικά του SC250X TWIN, η χωρητικότητα για το ρεζερβουάρ βρίσκεται στα 13L ενώ κάτω από τη σέλα, υπάρχει χώρος για ένα  full- face  κράνος. Ο λόγος για τον οποίο είναι αξιοσημείωτο το παραπάνω χαρακτηριστικό, είναι γιατί –όπως αναφέραμε παραπάνω- η τοποθέτηση του κινητήρα  στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και όχι στο πίσω μέρος όπως συνηθίζεται, αφήνει πολύ μικρότερα περιθώρια για αποθηκευτικό χώρο, σε σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει σε αυτή την κατηγορία.

MICHELIN
AUTOAGORA