EICMA 2025 – Harley- Davidson Breakout: O εντυπωσιακός Milwauakee- Eight 117 κινητήρας με τα 104 άλογα

Στο νέο Breakout που παρουσίασε η Harley-Davidson στην EICMA θα βρούμε τον εντυπωσιακό Milwaukee-Eight 117 κινητήρα, με τα νούμερα απόδοσης να «ξεφεύγουν».
Κινητήρας στα 1923κ.εκ με ιπποδύναμη 104 άλογα και Traction Control.
Πίσω λάστιχο πλάτους 240mm και στρογγυλό LED φανάρι 5.75 ιντσών.
Ξεχωριστός σχεδιασμός με τροχούς 21 και 18 ιντσών.
Αναρτήσεις με πιρούνι διαμέτρου 49χιλ και αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης στα 43χιλ.
Κινητήρας στα 1923κ.εκ με ιπποδύναμη 104 άλογα και Traction Control
Στο νέο Breakout που παρουσίασε η Harley-Davidson στην EICMA θα βρούμε τον εντυπωσιακό Milwaukee-Eight 117 κινητήρα, με τα νούμερα απόδοσης να «ξεφεύγουν». Η Harely-Davidson ανακοινώνει συνολική ιπποδύναμη 107 ίππων στις 4.800 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 175Nm στις 3.000 σ.α.λ. Παράλληλα, έχει εξοπλίσει τη μοτοσυκλέτα με το πακέτο Rider Safety Enhancments, το οποίο περιλαμβάνει: Cornering ABS, Traction Control,Cornering TCS, σύστημα DSCS( Drag-Torque Slip Control System)-σχεδιασμένο για να αποφορτίζει τον πίσω τροχό και να αποφεύγεται το «κλείδωμα» από την έντονη ροπή, Cornering DSCS, καθώς και αισθητήρα πίεσης ελαστικών. Τέλος, η μοτοσυκλέτα διαθέτει τρία διαφορετικά Riding Modes: Road, Rain και Sport. Κάθε λειτουργία προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού και τις ρυθμίσεις Traction
Πίσω λάστιχο πλάτους 240mm και στρογγυλό LED φανάρι 5.75 ιντσών

Φυσικά αν κοιτάξει κανείς το Breakout στο πίσω μέρος, δε γίνεται να μην παρατηρήσει το εντυπωσιακό αλλά και πρακτικό ελαστικό πλάτους 240mm, απαραίτητο για τη διαχείριση της ροπής που παράγει ο Milwuakee-Eight κινητήρας. Στο μπροστινό μέρος, ξεχωρίζει το κεντρικό, στρογγυλό φανάρι 5.75 ιντσών, τεχνολογίας LED, όπως άλλωστε είναι και τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας. Το μόνο σημείο στα ηλεκτρονικά που η Harley-Davidson έχει διατηρήσει μια πιο κλασική προσέγγιση, είναι το στρογγυλό, αναλογικό στροφόμετρο, μέσα στο οποίο όμως, υπάρχει μια LCD οθόνη τεσσάρων ιντσών.
Ξεχωριστός σχεδιασμός με τροχούς 21 και 18 ιντσών

Με το ύψος της σέλας να βρίσκεται στα 665mm από το έδαφος, ο αναβάτης τοποθετείται χαμηλά «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, ενώ σε συνδυασμό με τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών, επιτυγχάνεται στο επιβλητικό στυλ οδήγησης, για το οποίο ξεχωρίζει το Breakout. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, σύμφωνα με τα νούμερα που ανακοινώνει η Harley-Davidson, βρίσκεται στα 309kg
Αναρτήσεις με πιρούνι διαμέτρου 49χιλ και αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης στα 43χιλ.
Το πλαίσιο Breakout εξοπλίζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 49χιλ και πίσω, με ένα υδραυλικό αμορτισέρ διαμέτρου 43χιλ, με ρύθμιση προφόρτισης. Στο σύστημα πέδησης, υπάρχει μια τετραπίστονη δαγκάνα για το δίσκο των 300mm εμπρός και μια διπίστονη για τον δίσκο στο πίσω μέρος, ενώ ξεχωρίζουν οι μεγάλες ζάντες από χυτό αλουμίνιο.



