Ελαστικότητα και άψογος ψεκασμός από τον Testastretta των 937 κ.εκ.

    Κινητήρας – Ελαστικός και άμεσος

    Το νέο μέλος της οικογένειας Multistrada, χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με αυτόν του Hypermotard και του επικείμενου Supersport, με μερικές διαφοροποιήσεις. Ο δικύλινδρος υδρόψυκτος Testastretta, έχει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και χωρητικότητα 937 κυβικών εκατοστών. Οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες με διάμετρο 94 και διαδρομή 67,5 χιλιοστά, αλλά με επανασχεδιασμένο σύστημα λαδιού. 

    Οι νέες δεσμοδρομικές κεφαλές κυλίνδρων αποδίδουν λόγο συμπίεσης μειωμένο σε 12,6:1 από 13,1:1. Τα σώματα της πεταλούδας είναι πλέον στα 53 χιλιοστά, ενώ ο εγκέφαλος της Bosch έχει νέο χάρτη ανάφλεξης για κάθε ένα από τα τέσσερα Riding modes, που είναι διαθέσιμα μέσω του ride by wire γκαζιού. Η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 113 ίππους στις 9.000 σαλ. με μέγιστη ροπή 9,7 κιλών στις 7.750 σαλ. Περισσότερο από το 80% της διαθέσιμη ροπής, είναι διαθέσιμο από τις 3.500 έως τις 9.500 σαλ. και παρουσιάζει αρκετά καλή διασπορά για κινητήρα V-Twin. 

    Συνεπώς, ο κινητήρας μπορεί να επιταχύνει αγόγγυστα από τις χαμηλές στροφές χωρίς να προβληματίζει το 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Στο Sport και το Touring mode, είναι διαθέσιμοι και οι 113 ίπποι, αλλά με διαφορετικό επίπεδο απόκρισης του γκαζιού, με το Sport να είναι πιο άμεσο. Στο Urban και το Enduro mode, η απόδοση μειώνεται στους 75 ίππους.