Κινητήρας |
4T, V-2 90º, Y/Ψ,4Β, 2EEK |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
645 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
81x62.6 |
Συμπίεση
(:1) |
11.2 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
68/8.800 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,1/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
20/Δ.Α. |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
Βάρος (kg,
γεμάτο) |
214 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
200 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δυο δοκών,
αλουμινίου |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό
Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, 4Ε
/310, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δ /260, 1E, ΑBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.290 |
Πλάτος (χλστ.) |
835 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
835 (χαμηλή
815, ψηλή 855) |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Υ |
Κεντρικό
σταντ |
_ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Μεσαία Adventure με 19άρη τροχό και τα καλύτερα φρένα
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
Honda CB1000F SE: Νέα ειδική έκδοση με πρεμιέρα στη Suzuka
Keeway Versilia 125: Ρετρό εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Polini: Η κορυφαία ιταλική επιλογή στη βελτίωση scooter, τώρα σε νέες ανταγωνιστικές τιμές!
BMW F900XR: Με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και 3 κιλά λιγότερα
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Μπαταρίες στερεού τύπου το 2026 : Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης χτίζεται τώρα
SYM ARCTIC ROUTE 2025: Το SYM ADXTG 400 πατά στον Αρκτικό Ωκεανό!
Τροχαία: Θεσσαλονικείς, βάλτε κράνος! - 1.850 έλεγχοι και 411 παραβάσεις σε 1 εβδομάδα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025